második évad: tizenkettedik rész

472 38 13
                                    

fall in love with your solitude












Vasárnap este Taehyung Jungkookkal az oldalán tért vissza a kollégium falai közé, ugyanis akármennyire is Jungkook mellett akart maradni, a szabályzat tiltotta, hogy hétköznapoként máshol aludhassanak a kollégisták. Hétvégente sokkal lazább volt minden, nem igazán ügyelték fel a diákokat, a nevelők sem voltak bent, így Taehyung pontosan tudta, hogy semmi baj nem lesz abból, hogy a hétvégét máshol töltötte.

Ugyan megbeszélték Jungkookkal, hogy mindennap találkoznak majd, a délutánokat pedig együtt töltik, a doki erősködött, hogy elkísérhesse Taehyungot a kollégiumba. Persze, azt sosem vallotta volna be, hogy amellett, hogy biztosra akarta tudni, hogy a párja épségben visszaér az épületbe, a híres-neves szobatársára is kíváncsi volt. Taehyung pont a kettejük találkozását szerette volna elkerülni, azonban Jungkook olyan szinten megmakacsolta magát, hogy Taehyungnak nem volt más választása.

- Oké, innentől már feltalálok - mosolyodott el Taehyung kínosan, amikor megérkeztek a kollégium földszintjére. Átölelve Jungkookot, egy apró csókot nyomott az ajkaira, majd sprintelt is volna fel az emeletre, ha a másik meg nem ragadja a karját, és vissza nem húzza őt maga mellé.

- Azért ilyen könnyen nem szabadulsz meg tőlem - duruzsolta Taehyung fülébe a doki elmélyült hangon, majd mosolyogva a másik arcára simított. - Kíváncsi vagyok, hogy hogy néz ki a szobád.

- Aha - nevetett fel Taehyung. - Máskor találj ki egy jobb kifogást, mert ezt ritka szar volt!

- Baj, hogy több időt akarok veled töltelni? - kérdezett rá Jungkook somolyogva, miközben felfelé baktattak a lépcsősorokon.

- Az nem baj - ingatta a fejét Taehyung. - Az a baj, hogy nem mondod el őszintén, hogy miért akarsz ennyire feljönni a szobámba.

- Szerintem már úgy is tudod - motyogta Jungkook. - Szeretnék egy kicsit elbeszélgetni azzal a gyerekkel.

Taehyung meghallva Jungkook mondatát azonnal megtorpant, majd bosszús szemekkel pillantott a párjára. Pont ezt a szituációt akarta elkerülni, és nem szerette volna, ha Jungkook bármit is tenne meggondolatlanságában, hiszen Chen-nek ebben nincs hibája. Csak rosszkor szeretett bele egy nem megfelelő emberbe, ezért igazán nem lehet számon kérni őt.

- Jungkook, ígérd meg, hogy nem rendezel fesztivált! - Taehyung ellentmondást nem tűrő ábrázattal nézett a párjára, aki csak megforgatta a szemét, ugyanis kezdett ismét féltékeny lenni. - Chen nem tehet róla, hogy elkezdett érzelmeket táplálni irántam. Az ilyenbe magának az embernek nincsen beleszólása, ezért nagyon szépen kérlek, hogy ne okozz balhét, és próbálj meg rendesnek lenni vele!

- Rendesnek lenni vele? - kérdezett vissza Jungkook elhűlve. - Egy hajszálon múlt, hogy elvegyen téged tőlem, azért ezt nem hagyhatom szó nélkül.

A fiú, aki egy csillagra ült (Taekook) ✓حيث تعيش القصص. اكتشف الآن