Sziasztok! ♥ Hoztam nektek néhány ötletet, amelyek egyelőre még csak a fejemben élnek, de ha befejezem ezt a történetet, mindenképpen el szeretnék kezdeni egy újabbat, éppen ezért kérem a segítségetek a sztori kiválasztásában. Most nagyon szükségem lenne MINDEN olvasóra, és természetesen nem kötelező szavaznia mindenkinek, de rengeteget segítenétek vele. Remélem tetszeni fognak nektek, megpróbáltam minél érthetőbben kifejteni a történetek leírásait úgy, hogy ne spoilerezzek túl sokat. Egyszerre több történetre is szavazhatsz :)) Előre is köszönöm.
1.sztori: Cím: Blue blood (Kékvér)
Páros: Taehyung x Jungkook (Taekook)Leírás: Történetünk egy modern királyságban játszódik, amelyben Kim Taehyung herceg nővérét éppen férjhez szeretnék adni, lehetőleg egy ugyanolyan, ha nem magasabb rangú fiatalemberhez. A férjjelöltek között ott áll Jeon Jungkook herceg is, a család legjobb barátjának fia, Taehyung pedig az első pillanattól fogva ellenszenvet érez iránta. Megpróbálja minél hamarabb eltakarítani őt a nővére mellől, arra azonban senki nem gondol, hogy Taehyung terve végül teljesen máshogy fog elsülni.
"- A nővéremet baszogatod, miközben nekem is csapod a szelet? Szánalmas vagy, Jungkook!"
2.sztori: Cím: Lelketlenek
Páros: Taehyung x Jungkook (Taekook)
Leírás: Történetünk a görög Istenek világában játszódik. Taehyung, Aphrodité gyermeke, a csábítás nagymestere, míg Jungkook, Artemisz csemetéje, a vadászat és az állatok képviselője. Világukban az Istenek az emberek lelkétől lesznek erősebbek, Taehyung pedig elhatározza, hogy ő lesz a legerősebb Isten a birodalomban, ehhez viszont rengeteg ember életét kéne kioltania. Hiába Isten, neki is vannak korlátai, éppen ezért elcsábítja Jungkookot, akit a bájerejével arra kényszerít, hogy embereket öljön, és hozza el a lelküket neki. Vajon meddig játszhatja majd eme kegyetlen játékát?
"- Hozd el a lelkét nekem..."
3.sztori: Cím: Disztópia
Páros: Taehyung x Jungkook (Taekook)
Leírás: Jungkook szerelme, Taehyung, életét veszti egy autóbalesetben, röviddel az összeköltözésük után. Jungkook nem képes elfogadni a halálát, és rövidesen rájön, hogy nem tud a párja nélkül élni. Egy vadonatúj szolgáltatás segítségével, - amely képes szimulálni Taehyung személyiségét és hangját -, a szimulált egyént egy mesterséges testbe épitik bele, mintha egy élethű robot lenne, aki pont úgy néz ki és ugyanúgy viselkedik és beszél is, mint maga Taehyung. Eleinte minden rendben megy köztük, de mi történik akkor, ha Jungkook rájön, hogy az android nem képes pontosan leutánozni az apró dolgokat, amelyeket annyira szeretett Taehyungban? Mi történik, ha végleg eltűnik a varázs?
"disztópia: olyan elképzelt jövőkép, amelyben a világ a jelenleginél rosszabb társadalmi rendszerben működik"
dc: Black Mirror
4.sztori: Cím: Rendez-vous
Páros: Taehyung x Jungkook (Taekook)
Leírás: Jungkook egy randiguru központban dolgozik, ahol a klienseknek segít meghódítani a kiszemeltjüket. A felállás egyszerű: egy kontaktlencse és egy mikrofülhallgató segítségével Jungkook mindent lát és hall, amely a helyszínen történik, így tud kommunikálni az ügyféllel, s egyengeti útját a kiszemelt nőhöz, esetleg férfihez. Amikor a legújabb kuncsftjának segít, meglátja a valaha volt leggyönyörűbb férfit, Taehyungot, és elszorult szívvel ébred rá arra, hogy ő bizony nem más, mint a kliense választottja. Vajon segíteni fog és becsületesen elvégzi a munkáját vagy mindezt eldobja magától?
"- Egyszerűen az a srác megközelíthetetlen."
Nos, ennyi lenne :)) Köszönöm, hogy időt fordítottál rá, és azt is, ha szavaztál, nagyon sokat jelent ez nekem. Főleg azért helyeztem a ti kezetekbe a választást, mert nekem az a legfontosabb, hogy olyan történetet írjak, ami tetszik nektek, hiszen csakis nektek írom, szóval tényleg nagyon köszönöm, ha szavazol.
A szavazást december 5-én (szombaton) zárom majd le, hogy legyen ideje mindenkinek eldöntenie a választott történetet. Köszönöm nagyon :))
Találkozunk a második évad első részében. Addig is szép hetet/hétvégét kívánok nektek ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A fiú, aki egy csillagra ült (Taekook) ✓
Hayran Kurgu"- De egy csillagra nem is lehet felülni..." Taehyung mindent megtesz azért, hogy az élete egyben maradjon, és, hogy ne csússzon ki az irányítás a kezei közül. Gondosan felépített falai és szokásai vannak, s nehezen viseli, ha bárki is belerondít eb...