i am ready for you
i have always been ready for you - the first time
18+
A levegő forró volt a szobában a két szerelmes nyögésekbe torkoló csókjai és mozdulatai miatt. Egy különös atmoszféra lengte körbe őket, amely felhevült, szerelmes és szenvedélyes volt. Mindkettejük elméjét ellepte a rózsaszín köd, bár most inkább kellett volna nevezni vörös ködnek, hiszen mindketten tudták, hogy mire készülnek éppen.
Taehyung Jungkook ölében ült, aki minduntalan markolgatta a fiú derekát és a szoknyácskából kivillanó feneként is, miközben hevesen felták egymást ajkait. Nem akarták elsietni a dolgokat, hiába voltak olyan hevesek és követelőzőek egymással, azonban az egyértelmű volt, hogy ezt az akciót nem egy óra alatt szerették volna végrehajtani.
Egész éjszaka csinálni akarták. Addig, amíg a nap meg nem jelenik a horizonton.
Jungkook addig akart szeretkezni Taehyunggal, amíg a fiatalabb nem sikítja sírva a nevét, teljesen kifáradva és túlingerelve. Látni akarta a fiúcskát maga alatt vonaglani, látni akarta, hogy Taehyung érte és csakis érte esedezik, hogy azt akarja, hogy kitöltse őt, hogy végre eggyé váljanak.
A kettős érzés a fejében még mindig ott rostokolt, éppen ezért összekötve a kellemest a hasznossal, Jungkook megpróbált gyengéd, de egyben kicsit vehemens is lenni; apró csókokat hintett el Taehyung arcán, aztán olykor-olykor egy picivel erősebben csapott rá a szerelme fenekére. Amikor ezt először megtette, Taehyung megilletődve szakadt ki a csókjából, és kicsit furcsállta is, de nem tudta volna letagadni, hogy fura mód, tetszett neki.
Jungkook onnantól kezdve sokkal bátrabban állt hozzá a dologhoz. Megpróbálta egyensúlyban tartani az érzéseit, mert nem akarta, hogy elszaladjon vele a ló, azonban ahhoz, hogy a lehető legyengédebb legyen már nem volt esély, hiszen amióta csak meglátta Taehyungot, úgy állt lent, mint a cövek.
Szinte már fájdalmas volt, minél hamarabb ki akarta szabadítani a nadrágjából a férfiasságát, azonban nem állt szandékában megijeszteni Taehyungot, így inkább megvárta a másik kezdeményezését.
Taehyung pedig teljesen kivetkőzött önmagából. Nem szégyellte, hogy úgy viselkedett, mint egy kéjelgő örömlány, nem zavarta, hogy Jungkook nemsokára teljesen meztelenül látja majd, hiszen látta a másikon, hogy mindez őt sem zavarja. Jungkook erekciója teljes mértékben kitapintható volt, ettől pedig Taehyung megnyugodott; Jungkook kívánta őt, piszkosul kívánta őt.
- Mmm, bébi, megengeded, hogy megnézzem mi van a szoknyácskád alatt? - mormogta Jungkook elmélyült hangon, miközben nem túl erősen Taehyung nyakába harapott, amely az említettből egy kellemes, mégis meglepett nyögést csikart ki.
- Előtte nem iszunk valamit? - kérdezett rá Taehyung becsukott szemmel, azonban miután Jungkook abbahagyta a tevékenységét és elhajolt a nyakától, muszáj volt a szerelmére pillantania. - Csak egy kicsit.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A fiú, aki egy csillagra ült (Taekook) ✓
Fanfic"- De egy csillagra nem is lehet felülni..." Taehyung mindent megtesz azért, hogy az élete egyben maradjon, és, hogy ne csússzon ki az irányítás a kezei közül. Gondosan felépített falai és szokásai vannak, s nehezen viseli, ha bárki is belerondít eb...