második évad + érdekességek

413 30 11
                                    

Sziasztok! ♥ Ebben a kis szösszenetben A fiú, aki egy csillagra ült című történet második évadáról és a sztori során összegyűlt érdekességekről lesz szó. Meg szeretném osztani veletek a saját tapasztalataimat és érzéseimet az írás során, így remélem, hogy nyitott szívvel fogjátok fogadni a sorokat.

Először is, bocsánatot szeretnék kérni, ha nagyon megijesztettelek titeket az előbbi résszel, de természetesen nem lenne szívem így befejezni a történetet, ezért is terveztem, hogy egy második évaddal folytatom a sztorit. Nem szeretném túlkomplikálni a dolgokat, ezért ezen a platformon lesz a folytatása, nem fogok egy újabb történetet közétenni.

Szeretném megköszönni, hogy eddig velem tartottatok, olvastátok a sztorit, csillagoztatok, kommenteltetek, nagyon hálás vagyok nektek. Ezek az apró gesztusok adtak erőt arra, hogy ne adjam fel, és folytassam a történetet, mert ha csak egy olvasó is van, akkor is megéri folytatni. Köszönöm a biztató szavakat is, rengeteg nehéz időszakon segítettek át, és remélem a második évad részeivel sem fogok csalódást okozni nektek (ha még eddig nem tettem).

Nem szeretnék spoilerezni az évaddal kapcsolatban, csupán annyit mondok, hogy kábé egy fél év telik majd el a két évad között, s Taehyung kínai élete lesz az előtérben. A terjedelmét az első évadhoz képest rövidebbre tervezem, de erre nem adnám a nyakamat, mert ismerve magamat, mindig elhúzom a történéseket. A történet során a kínai nyelven folyó beszélgetések dőlt betűvel lesznek leírva. Nagyon várom már a véleményeiteket, remélem tetszeni fog nektek. ♥


Most pedig szeretném, ha kicsit betekinthetnétek a "kulisszák mögé", és jobban megismerhetnétek a történetet, és az írás folyamatát. Ezeket pontokba szedem most nektek, hogy könnyebben átlátható legyen.

1. Minden munkámba szeretek belerakni valamilyen érdekességet, egy olyan valamit, ami egy kicsit különlegessé teszi a sztorit, ebben a történetben pedig ezek az érdekességek a fejezetek elején feltüntetett Rupi Kaur idézetek lennének.

2. Az idézeteket az írónő, Rupi Kaur - the sun and her flowers című könyvéből írtam ki, és teljesen véletlenszerűek voltak. Valójában random number generator-ral kisorsoltam egy számot, és amelyik oldalra esett a választás a könyvből, azt használtam a rész eleji idézetnek. Természetesen, ha úgy gondoltam, hogy nem oda illő az a néhány sor, akkor sorsoltam egy másikat, de ilyen nem sokszor történt meg.

3. Rengeteg, de tényleg RENGETEG dolgot merítettem a saját életemből és érzéseimből, ezért is áll nagyon közel a szívemhez ez a történet.

4. Taehyung története az apukájáról valójában az én történetem az én saját apukámról. Amelyeket elmondott, valójában velem történtek meg.

5. Az elején próbáltam nagyobb figyelmet fektetni arra, hogy Taehyung evészavaros a történet során, de végül mégsem kapott nagyobb szerepet a sztoriban. Természetesen többször is megemlítettem, próbáltam elmagyarázni, leírni, hogy mi járhat a főszereplő fejében, és bár nem úgy sikerült, ahogy terveztem, most már így is rendben vagyok vele.

6. Sokszor hallgattam zenét az írása közben, s valamikor kifejezetten igényeltem, hogy zenére írjam a sorokat. (néhány dal: JUNNY - Say, The Aether - Always, Benny Blanco - Just For Us Pt. 2) - A Benny Blanco-s a kedvencem, annyira egyszerű, mégis csodálatos :))

7. Taehyung és Jungkook az első együttlétük után (harmincnegyedik rész) többet nem feküdtek le egymással.

8. A BTS tagjai közül egyedül Namjoon-t nem tettem bele a sztoriba, ezt pedig a második évadban mindenképpen szeretném pótolni.

A fiú, aki egy csillagra ült (Taekook) ✓Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora