Tatlı hata 1. Bölüm blogta yayınlandı. Profilde linki mevcuttur. Keyifli okumalar.
KÖKNAR AİLESİ
Genç adam ofisinde öfkeyle dolanırken sakinleşmek için derin derin nefesler alıyordu. Onun sakinleşmesini bekleyen yardımcısı Aslan daha fazla dayanamayarak "Ne yapmayı düşünüyorsunuz Aras Bey?" diye sorduğunda adam duraksayarak ona baktı.
"Anlattıklarının doğru olduğu kesin mi?" Adam başını sallayarak ona cevap verirken Aras öfkeyle "Lanet olsun!" diye haykırmıştı.
"Bunun hesabını verecek. Kardeşimi üzmenin hesabını ona da o kıza da soracağım."
"Aras Bey, kızın Seda hanımdan haberi olduğunu sanmıyorum. Cenk beyin duygularından da..." Aras dişlerini sıkarak adeta tıslamıştı. "Sence bu mümkün mü? Her fırsatta kızın yanında olduğunu söylüyorsun. Üstelik bölümde sadece o kızla muhatap olduğunu..."
"Bence biraz daha araştırmalıyız efendim. Bu şekilde kızın günahını almamalıyız."
"Kes Aslan, kendi sözlerinle çelişiyorsun. Üstelik Seda da onları görmüş."
"Ama..."
"Bana o kız hakkında tüm bilgileri dosyalayarak gönder. Bakalım küçük kara kedi kimmiş," dediğinde Aslan ne yapacağını bilmiyordu. Kızı bir haftadır takip ediyordu. Ders dışında Cenk beyle konuştuğuna da şahit olmamıştı. Üstelik gecen güne kadar onların dışarıda buluştuğunu dahi görmemişti. Ne olmuşsa geçen gün Seda hanımın kocasını bir kızla kafede görmesinden sonra olmuştu. Aras kardeşinin sözleri ile adeta çıldırmıştı. Cenk, Köknar ailesine dahil olduğundan beri adama acımadan edemiyordu. Karısını aldatmış bile olsa ona hak verecek duruma kadar gelmişti. Kendi emeği ile üniversitede öğretim görevlisi olmuştu. Nasıl olmuşsa Seda hanımı sevmiş ve ailesine yapılan ezici baskılara rağmen Seda'dan vazgeçmemişti. Evlendikleri ilk günden beri kendisine para avcısı gibi davranan bir kayınvalide, işini küçümseyen bir kayınbaba, onların etkisinde kalan ve asla memnun olmayan bir eşe sahip olmuştu.
Karısının her istediğini yerine getirebilmek için ek derslere girmeye başladığında ortalık daha da karışmıştı. Seda Hanım kocasının her fırsatta kendisine ilgi göstermediğini –ki bu tamamen kendi uydurması- söyleyerek sürekli kocasını şikayet eder duruma gelmişti. Cenk karısının isteklerini yerine getirebilmek için en son çevre mühendisliği bölümüne ek ders vermeye başlamıştı. Ne olduysa ondan sonra olmuştu. Seda kocasının davranışlarını sorgular olmuş, her fırsatta fakülteye giderek kocasını kontrol etmeye başlamıştı. Adam karısının davranışına anlam veremese de kendisini ziyarete geldiği için mutlu oluyordu. Onun bu mutluluğunu sadece Aslan görebiliyordu. Bu yüzdendi bu aldatma olayını genç adama yakıştıramıyor olması.
"Aras Bey, bence bir yanlış anlaşılma var. Cenk beyi az çok sizde tanıyorsunuz. Kardeşinizin tüm kaprislerine rağmen asla..." Aslan ne söylediğini fark edince susarak bakışlarını kaçırmıştı. Aras yıllardır yanında olan yardımcısına şüpheyle bakarken başını iki yana salladı.
"Kimseye bu kadar güvenmemelisin Aslan. Yarına kadar kızın tüm şeceresini istiyorum." Aslan umutsuz bir şekilde odadan çıkarken sıkıntıyla boynundaki kravatı gevşetmişti.
Köknar ailesi Karadeniz'in en köklü ailelerinden biri olmanın yanı sıra serveti ile de göz dolduruyordu. Dönümlerce çay tarlaları, fındık arazileeri vardı. Ayrıca gemicilikle uğraşan ailenin başında son on yıldır Aras Köknar bulunuyordu. Zekası ile her zaman önde olan genç adam ülkenin en genç üniversite bitiren öğrencileri arasında yer alıyordu. Kendinden üç yaş küçük erkek kardeşi Akın ile şirketi daha da ileri seviyeye taşırken en küçük kardeşleri Seda ise üniversiteyi bitirir bitirmez Cenk ile evlenmişti. Annesi ve babası ne kadar karşı gelse de Seda onlara aldırmamış ve Cenk ile evlenmişti. Bazen kız kardeşinin kocasını gerçekten sevip sevmediğini merak etse de şimdilik onları uzaktan izlemeye kararlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...