Keyifli okumalar arkadaşlar. Umarım bölümü beğenrsiniz.
***
Genç kız çantasını omzuna geçirirken bir yandan da annesine işe gittiğini bildirerek evden ayrılmıştı. Arya kapıdan çıktığında arabasına doğru ilerlerken annesi arkasından seslenmişti.
"Kızım telefonu unuttun." Arya telefonu alarak annesine sarılıp hızla arabasına bindi. Limana doğru ilerlerken yolda arkadaşı Zeynep'i de almıştı. İki kız limana geldiklerinde ne Aras ne de Akın henüz gelmemişti. Görevlinin yardımı ile geçici olarak kullanacakları ofise geçtiklerinde Zeynep hemen denize bakan masaya yerleşmişti. Onun bu atılımı Arya'yı gülümsetirken aklına gelen şeyle birden duraksamıştı.
"Ne oldu, neden yüzün asıldı?"
"Bu sabah ilk kez Alya olmadan uyandım, içim bir garip oldu." Zeynep arkadaşının sözlerine gülerek karşılık vermişti.
"Yakında evleniyorsun, o zaman ne yapacaksın?"
"İnan hiç bilmiyorum. Ecem olmasa evlenmezdim." Arya'nın sözlerine Zeynep kaşlarını çatarak arkadaşına baktı.
"Hala tereddüttün mü var? Eğer varsa yol yakınken vazgeçmelisin." Genç kız cevap vermek üzereyken ofisin kapısı açılıp Akın içeriye girmişti.
"Neden vazgeçmesini istedin?" dediğinde Arya arkadaşına kaş göz işareti yaparak onu susturmuştu.
"Aras gelmedi mi?" Arya konuyu değiştirirken Akın genç kıza cevap vermişti.
"Bu gün Seda Almanya'ya gidecek, onu yolcu etmek için havaalanına gitti."
"Seda gidiyor mu?" Arya'nın sorusu ile Akın üzgün bir şekilde başını sallamıştı.
"Buradan uzaklaşması onun için daha iyi. Annemi görmek ona yaramıyor." Arya anladığını belirterek bakışlarını kaçırmıştı. Zeynep sessizce ikiliyi dinledikten sonra toplantı için hazırlanmaya başlamışlardı.
"Ee karar erdiniz mi? size yaptığımız teklife ne dersiniz?" Zeynep arkadaşına bakarken Arya kararsız bir şekilde "Bilmiyorum," dedi.
"Neden kararsızsın? Yakında diplomanızı alacaksınız. Ayrıca birçok avukata göre daha başarılı iş çıkarıyorsun."
"Yine de tecrübemiz yok."
"Tecrübe kazanılır, durduğun yerde sana gelmez. Biraz daha düşünün. Başka bir firmayla çalışmamızı istemiyorsan elini çabuk tutmalısın!"
"Baskı yapmayı bırak Akın, hadi şu toplantıya çalışalım. Neden birde bu toplantıya katılıyoruz hala anlamış değiliz." Arya'nın sorusu ile Akın derin bir iç çekmişti.
"Sizi toplantıya alıyorum çünkü tecrübe edinmeniz gerek. Avukatlarımızı iyi dinlemenizi yeni anlaşmanın nasıl yapılacağını öğrenmelisiniz. Tabi bir açıklık varsa bulmakta sizden."
"Bizi kullanıyorsunuz yani?" Zeynep'in sözleri ile genç adam geldiğinden beri bakmamaya çalıştığı kıza kısa bir bakış atıp cevaplamıştı.
"Bu sizin işiniz yanlış hatırlamıyorsam Zeynep Hanım." Zeynep adının arkasından hemen gelen 'Hanım' hitabı ile tek kaşını kaldırarak genç adama bakmıştı.
"Demek bu şekilde devam edeceksiniz Akın Bey, siz bilirsiniz." Akın kızın altta kalmayışı ile hafif gülümsemişti. Zeynep devam edecekken çalan telefonu ile endişeyle hemen telefona cevap vermişti.
"Asu abla hayırdır?" karşıdan gelen konuşma ile hızla yerinden kalkmıştı.
"Hemen geliyorum abla, söyle kapıyı kimseye açmasınlar!" Zeynep'in hızla ayağa kalkıp kapıya yönelmesi ile Arya araya girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...