Merhaba arkadaşlar. Yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar!
***
Genç kız kolunu tutan adamın hızlı yürümesine ayak uydurmaya çalışırken Arya ileride oturan ailesini görünce hızla kolunu çekmişti. Gözleri öfkeden çakmak çakmak parlıyordu. Aras az önce hiçbir şey olmamış gibi ailenin yanına yaklaşırken onları ilk fark eden Alya olmuştu. Kardeşinin yüzünden bir şeyler olduğunu anlayınca hızla oturduğu yerden kalktı.
"Arya?" genç kız Arya'nın yanında ki adama şüphe ile bakarken Arya elleri yumruk olmuş bir şekilde ikizine baktı.
"Arya, kızım ne oluyor?" Emine Hanım da iki kızının bakışmalarından hoşlanmamıştı. Yerinden kalkarak kendilerine iyice yaklaşan kızlarına bakarken onun da gözleri Aras'a takılıyordu.
"Arya, kim bu genç adam?" Aras genç kızın konuşmasına fırsat vermeden ileri atılarak Emine hanımın elini alıp öpmüştü.
"Ben Aras Aksoy efendim, sizlerle tanışmamızın bu şekilde olmasını istemezdim ama elimden bir şey gelmedi." Serdar, Aksoy soyadını duyunca hızla yerinden kalkarak Aras'ın yakasına yapıştı. Aras ona müdahale etmezken Serdar genç adamı yakasından tutup duvara sert bir şekilde çarparak öfkeyle yüzüne eğilmişti. Hemen hemen aynı boyda olan iki adam oldukça güçlü bir yapıya sahipti.
"Sen hangi yüzle buraya geliyorsun?" Arya şok olmuş bir şekilde abisine bakarken kendisini hızlı toparlayarak hemen araya girmeye çalıştı.
"Abi yapma, bırak..." genç adamın elini Aras'ın yakasından koparmaya çalışırken Alya ve annesi öylece onları izliyordu. İkisi de olayları fark edecek durumda değildi.
"Sen karışma Arya, babamın burada yatmasının tek nedeni bunlar!"
"Abi lütfen, sen de bu şekilde davranırsan başkası ne yapmaz?" Arya abisinin elini daha da sıkarken bir yandan da hiçbir kurtulma çabasında olmayan Aras'a çemkirmişti.
"Sen neden öyle bakıyorsun, yardım ette bıraksın yakanı." Arası kızın azarına karşılık tek kaşını kaldırarak ona baktı.
"Sen karışma Arya, bu bizim aramızda mesele." Abisinin yeniden uyarısı ile Arya iyice sinirlenmişti.
"Yeter artık dedim. İçerde babam yatıyor, dışarısı gazeteci kaynıyor siz burada horoz dövüşü yapıyorsunuz. Kalıbınızdan utanın!" Emine Hanım kızının öfkeli sesi ile kendisine gelmişti. Oğlunun yanına giderek eline dokundu.
"Serdar, oğlum sen ne yapıyorsun? Bırak hadi."
"Ama anne..."
"Sana bırak dedim!" Serdar sert bir şekilde Aras'ın yakasını bırakırken koridorda dolanmaya başlamıştı. Birkaç adım atıyor sonra dönerek Aras'ın önünde durup ona öfkeyle bakıyordu. Genç adama vuramamak Serdar'ı öfke krizlerine sokarken Arya ve Alya yan yana oturmuş adamı göz hapsine almıştı. Alya kardeşinin kulağına eğilerek fısıldadı.
"Fena değil ha?" Arya kulağına yankılanan sözlerle sinirlenerek kardeşine döndü.
"Kes sesini Alya,"
"Ne, sence de çok gösterişli değil mi? Bizim buralarda nadir bulunan cinsten." Arya ikizinin fısıltıları karşısında hem sinirleniyor, hem de gülmek istiyordu. Sinirleri iyice bozulmuştu. Babasının odasından çıkan sağlık personelini görünce hızla ona doğru ilerledi.
"Babama bir şey mi oldu?"
"Doktor servise alınmasını istedi. Üçüncü kata alınacak." Adamın konuşmasıyla kapı yeniden açılmış ve babası sedye üzerinde dışarıya çıkarılmıştı. Ahmet Bey hala baygındı. Bir elini Arya, diğerini Alya tutarken adam hissetmiş gibi gözlerini aralayarak kan çanağına dönen kızlarının gözlerine bakıp hafif gülümsemişti. Ağzında ki hava maskesinin altından fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...