26. Bölüm

1.3K 139 2
                                    

Keyifli okumalar!

---

Genç kız gözlerini açtığında başında müthiş bir ağrı vardı. Gece yaptığı konuşmanın utancını hala yaşıyordu. Aras'ı birden karşısında görünce ne yapacağını şaşırmış adamın şaşkın yüzüne telefonu kapatmıştı. Aras'ın tüm aramalarını reddederek sabaha kadar uyuyamamıştı. Resmen Akın yüzünden rezil olmuştu. başının ağrısını dindirmek için yatağının yanında ki komodinin üzerinden aldığı türbendi sıkı bir şekilde başına bağlamıştı.

"Arya, kızım uyan artık geç kalacaksın." Annesinin sesini duyan genç kız gözlerini kapayarak yorganın altına girmişti. yine migren ağrısı başlamıştı.

"Arya, kızım kalksana!" Emine Hanım odaya girdiğinde kızının hala yorganın altında olduğunu görünce odanın perdesini aralayarak yorganı genç kızın üzerinden çekmişti.

"Anne ya!" diye söylenen kızının başında ki yazmayı gören kadın üzüntüyle Arya'ya bakmıştı.

"Yine migrenin mi tuttu kızım? Ben Aras oğlumu arayıp gelmeyeceğini söyleyeyim." Arya annesine itiraz edemeden kadın açtığı perdeleri kapatarak hızla odadan çıkmıştı. Oda karanlığa gömülürken başını yastığa atarak yorganı üzerine çekmişti. Kapısı tıklatıldığında genç kız isyanla "Anne, lütfen vurma kapıya," diye söylenmişti. Kapı aralanıp yeniden kapandığında odanın içinde duyduğu sesi garipsemişti. Birisi etrafa çarparak yatağına yaklaşıyordu. Arya garip bir hisle yorganın altından çıkarak karanlıktaki kişiye bakmaya çalışmıştı.

"Abi?" Arya'nın kısık çıkan sesine karşılık sesinde ki acıyı duyan genç adam hızla yatağa ulaşmıştı. Yatağın kenarına oturarak "Benim," diyen Aras'tan başkası değildi. Genç adam gece telefonlarını açmayan Arya'yı merak ederek sabah erkeden kızı görmeye gelmişti. Kapıyı açan Emine Hanım kızının migren ağrısı yüzünden işe gelemeyeceğini öğrendiğinde başta Arya'nın numara yapmış olabileceğini düşünmüştü. Odasına girdiğinde ise karşılaştığı karanlıkla kaçları iyice çatılmıştı. Genç kızın acı sesi Aras'ı panikletirken hızla atağın yanına ulaşarak kızın yanına oturmuştu.

"Aras," genç adam kızın karanlıkta bile parlayan ıslak gözlerine bakarken içi acımıştı. "

Hadi kalk doktora gidelim."

"Gerek yok, geçer bir iki saate," Arya hala Aras'ın odasında olduğuna inanamıyordu.

"İnat etme Arya, hadi doktora gidelim." Aras kızın başında ki yazmaya dokunarak kızın alnını ovalamaya başlamıştı.

"Neden geldin Aras, işe gitmen gerekiyordu."

"İşi düşünme nasılsa Akın limandadır. Hadi kalk giyin de gidelim." Aras odadan çıkarken Arya onun arkasından gözleri yaşlı bir şekilde bakmıştı.

"Kızım, hadi hazırlayalım seni de doktora gidin." Arya annesine şaşkınlıkla bakarken Emine Hanım gülümseyerek kızına "Bakma öyle Aras oğlum yardım edeyim diye gönderdi beni," dedi. Arya başını iki yana sallarken karanlık odada kızının hazırlanmasına yardım eden kadın ıslak bezle Arya'nın yüzünü silmeye kalkınca Arya irkilerek geri çekilmişti.

"Anne ne yapıyorsun?"

"Banyo aydınlıktır kızım, yüzünü siliyorum." Arya sesi yükselen kadını susturabilmek için eliyle kulaklarını kapatmıştı. "Anne sessiz olur musun? Başım çatlıyor..." genç kız hazırlandığında Emine Hanım odadan çıkarak Aras'a haber vermişti. Aras genç kızın odasına girerek başına sardığı türbendi çözüp gözlerini kapatmıştı. Arya adamın ne yapmaya çalıştığını anladığında koluna giren elle gerilmişti. Aras kızı odanın kapısına yönlendirerek dışarıya çıkarırken bir yandan da kendilerine bakan aile üyelerine "Biz hastaneye gidiyoruz," diyerek bilgi vermişti.

Tatlı HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin