Keyifli okumalar!
***
Genç kız ağır bir şekilde yerinden kalkarak kapıya doğru ilerlerken içinde huzursuzluk vardı. Ne olduğunu bilmese de kapı ardındaki olan onu huzursuz etmişti. Kapıyı açtığında karşısında daha önce görmediği bir kadının etrafına bakınarak yüzünü buruşturduğunu görünce kaşlarını çattı.
"Birine mi bakmıştınız?" Arya sesine dönen kadının bakışlarından hoşlanmamıştı. Dirsekten kırdığı kolunda duran çantasına kullandığı peçetesini koymasını ağır çekimde izlerken hala bir cevap bekliyordu.
"Torumu almaya geldim?" Arya kadının ters bir şekilde konuşmasına karşılık başını iki yana sallamıştı.
"Kime gelmiştin teyze?"
"Teyze mi? Sen kime teyze diyorsun?" kadının tiz sesiyle Arya yüzünü buruşturmuştu. Genç kız etrafına bakınarak komşuların bu sesi duyup duymadığını anlamaya çalışıyordu.
"Biraz sessiz olun lütfen, burası bir apartman dairesi..." Kadın elini sallayarak Arya'yı geçiştirmişti.
"Çabuk bana torunumu getir!" Kadının emreden ses tonu Arya'nın sinirlenmesine neden olmuştu. Karşısında ki kadına haddini bildirmek için ağzını açtığında kulaklarına yankılanan sesle susmak zorunda kalmıştı.
"Arya kızım ne oluyor?"
"Bilmiyorum anne, kadın torununu istiyor. Ama torunu kim onu söylemiyor." Emine Hanım kapıdaki kadına bakarak ileri çıkmıştı.
"Kim senin torunun kadın, ne diye sabah sabah kapıma dayandın?" Emine Hanım kadının bakışlarından hoşlanmamıştı. Görmüş geçirmiş gözleri kadının iyi niyetle gelmediğini anlamıştı.
"Ay ne kadar kaba konuşuyorsunuz."
"Bana bakın, sabah sabah kapımıza dayadın, utanmadan bir de anneme hakaret edemezsin. Şimdi defolun!" Arya kapıyı kapatacağı sırada kadın yine sesini yükseltmişti.
"Sizi şikayet edeceğim, torunumu kaçırdınız!"
"Ne yaptık?" Arya iyice sinir olmaya başlamıştı.
"Arya bir sorun mu var?" Aras kapıdan dönmeyen anne kızı merak ederek izin isteyip masadan kalkmıştı. Kapıya çıktığında anne kızın biriyle tartıştığını görmüştü.
"Bu Hanım torununu kaçırdığımızı iddia ediyor." Aras kaşlarını çatarak kapıya yaklaştığında gördüğü kişiyle elleri iki yanda yumruk olmuştu.
"Hünkâr Hanım?" Aras'ın kadını tanıması ile Arya genç adama dönmüştü.
"Onu tanıyor musun?"
"Eski karımın annesi..." Aras kaşlarını çatarak öne çıktığında kadının şaşkınlığından Aras'ı görmeyi beklemediği belli oluyordu. Aras kaşlarını çatarak iki kadının önüne geçmiş, eski kayınvalidesinin karşısına dikilmişti.
"Hayırdır Hünkar Hanım, sizi hangi rüzgar attı buraya?" dediğinde Arya genç adamın ses tonundan ürkmüştü.
"Torunumu almaya geldim," kadının üsten bakışları karşısında Arya iyice sıkılmıştı.
"Torununuzu görmek istiyorsanız arar söylersiniz. Ev baskını gibi buraya gelmekte ki asıl amacınızı söyleyin." Aras'ın sert sesi ile kadın derin bir nefes bıraktı.
"Duydum ki evleniyormuşsun. Torunuma üvey anne istemem ben, hem de ne olduğu belli olmayan bu kızı torunuma üvey anne diye seçtin. Benim torunum kültürsüz yetişemez..." dediğinde Aras kadının konuşmalarına alışık olduğu için onu takmazken Arya kendisine hakaret eden kadına doğru atılırken Aras onu belinden yakalayarak durdurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...