Keyifli okumalar!
***
Arya genç adama dikkatle bakarken Aras'ın sıkıntılı bir konuyu konuşacağını anlamıştı. Aynı sıkıntı kendi içine de çöreklenirken derin bir nefes aldı.
"Sorun ne Aras?" Aras arabayı en yakın kafeye sürerken genç kıza kısa bir bakış atarak "Rahat konuşabileceğimiz bir yere gidince anlatırım," dedi. Arya onun bu isteğine sessiz bir şekilde onay vermişti. Arabayı uygun bir yere park ederek arabadan inen ikili önde genç kız sahil kenarında ki kafeye giriş yapmıştı. Rahat konuşabilmek için en köşede ki masayı gösteren genç adam kızı yönlendirerek sandalyesini çekip oturmasını sağlamıştı.
"Sorun ne?" Aras genç kızın karşısına geçip otururken elini kaldırarak garsonlardan birini yanına çağırmıştı. Hemen gelen garsona iki çay söyleyerek bakışlarını Arya'ya çevirdi.
"Önemli bir konuda konuşmamız gerekiyor Arya, Ecem hakkında." Arya Ecem'in adını duyunca gerilmişti. Akın'dan velayet durumunu öğrendiği için az çok genç adamın neden bahsedeceğini anlamıştı.
"Akın söylemişti, ananesi velayet davası açmış galiba," dediğinde Aras başını sallamıştı.
"Evet, dava açtılar. Avukatımla konuştum, kızımı almalarına imkan yok elbette ancak evde fazla kalmadığım ve kızımı babaannem baktığı için tereddüt yaşıyoruz."
"Sanırım benim yüzümden davayı açtılar." Arya üzgün bir şekilde bakışlarını kaçırırken Aras uzanarak genç kızın masanın üzerinde ki elini tutmuştu.
"Bunun seninle alakası yok Arya, o kadın istediğinin olması için kızımı bahane olarak kullanıyor."
"Eğer Ecem'e bir zarar vereceksek bu evliliği yeniden..." Arya'nın sözlerinin gideceği yönü fark eden Aras kaşlarını çatarak kızın elini sıkmıştı.
"Aklından bile geçirme Arya, bu evlilik olacak. Hatta ne kadar erken evlenirsek o kadar iyi olur." Arya şaşkınlıkla genç adama bakarken Aras önlerine bırakılan çaydan bir yudum alarak geriye yaslanmıştı.
"Üzerine gelecekler."
"Senin de gelecekler," Aras kızın tedirgin olmasını anlayabiliyordu. Arya'nın bakışlarında ki tedirginlik Aras'ın dikkatini çekerken genç kızın evlilikten vazgeçme olasılığını dahi düşünmek istemiyordu.
"Ecem'i senden ayırmalarına izin veremem."
"Bu olmayacak, Ecem bizimle büyüyecek. Bu yüzden düğünü en erken tarihe alacağım." Arya adamın kararlı duruşu karşısında yutkunmadan edememişti.
"Bakma bana öyle Arya, düğünü iptal etmek söz konusu bile olamaz. En kısa sürede Arya Aksoy olacaksın!" Arya bakışlarını kaçırarak bir elini boğazına götürürken ne söyleyeceğini bilememişti. Aras kızın sıkıntısını anlayabiliyordu.
"Ailen bu konuda ne söyledi? Annen baban..." Arya genç adama merakla bakarken bu kez sıkıntıya düşen Aras olmuştu.
"Olanlardan sonra babam annemi köydeki eve gönderdi. Konakta yaşamayacak artık."
"Sizin adınıza üzüldüm." Arya gerçekten üzülmüştü. Genç adamın ailesi dağılmak üzeydi ve bu durum Arya'yı üzüyordu.
"Üzülmemelisin, annem babamın onu boşamamasına şükretmeli. Ailemizde boşanma yok..." dediğinde Aras kısa süreli duraksamıştı. Arya'ya baktığında genç kızın tek kaşını yukarıya kaldırıp sorarcasına kendisine baktığını görünce bir elini kaldırarak "Tamam, benim boşanmama kadar yoktu," dedi. Arya adamın ifadesine gülerken Aras kızın gülmesine takılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...