18. Bölüm

1.6K 184 6
                                    


Merhaba arkadaşlar. Biliyorum çok beklettim ama elimde olmayan nedenler oluştu. Bir süre internetim olmayabilir. Bu yüzden bölüm yayınlamak oldukça zor oluyor. Tatlı Hata ve diğer hikayelerimi okumak için profilimde paylaştığım site linkine tıklayabilirsiniz. Tatlı hata sitemde final yaptı. Ben beklerim diyenler içinde elimden geldiğince net buldukça hikaye bölümlerini paylaşacağım. Keyifli okumalar!

***

Genç kız üzerinde ki lila rengi elbiseye bakarken içini garip bir his oluşturmuştu. Gecikmeli de olsa bu gün Aksoy ailesi onu istemeye gelecekti. Aynanın karşısında kendisini izlerken kapısının tıklatılması başını çevirdiğinde kapı aralığından uzanan ikizinin başını görünce gülümsedi.

"Gelsene Alya." Alya yavaş bir şekilde odaya girerken onunda üzerinde mavi renk şık bir elbise vardı. Ellerini önüne birleştirmiş suçlu çocuklar gibi beklerken Arya dayanamayarak genç kızı kollarının arasına çekti.

"Bu şekilde davranarak beni üzüyorsun Alya."

"Sadece hazmedemiyorum Arya. Yine benim yüzünden hayatın çıkmaza girdi."

"Saçmalama Alya, bu olanlarda senin bir suçun yok. İkimiz de bunu gayet iyi biliyoruz.",

"Yine de bu evlilik içime sinmiyor." Arya kardeşinin elinden tutarak onu yatağının üzerine oturtmuş, kendisi de yanına oturmuştu.

"Her şey de vardır bir hayır Alya, sadece benim için dua et."

"Yine de bu evlilik olmayabilir." Alya kardeşinin gözünün içine bakarken Arya derin bir nefes aldı.

"Seninle açık konuşacağım Alya, başta bu evliliğin bana da saçma geldiğini söylemeliyim. Ama Aksoy ailesini tanıdıktan sonra o kadar da saçma gelmedi. Aras iyi biri, üstelik bana da saygı duyuyor. Bu evliliği görücü usulü olarak düşün olmaz mı?"

"Emin misin? Mutlu olacak mısın?"

"Eminim Alya, sen sadece kendi hayatına odaklan. Sakın yaptığın bir şeyden pişman olma. Bu evliliğin seninle bir ilgisi yok. Kendine işkence edip durma." Alya hızla ikizine sarılırken yanağından akan yaşa engel olamamıştı.

"Ben sensiz ne yapacağım Arya, evlenip gideceksin ben evde sıkılırım." Arya genç kızın sözlerine gülerken Alya geri çekilerek ıslak gözlerini kardeşine dikti.

"Bana söz ver Arya, başın sıkışınca haber vereceksin. O iki cadıyla tek başına mücadele etmeyeceksin." Arya başını sallayarak gülümsedi.

"Hadi, birazdan gelirler hazırlanmalıyız."

"Daha ne kadar hazırlanacağız?" Alya gülümserken kapının yeniden tıklatılmasıyla odaya Gülşen girmişti.

"O müstakbel yengemiz de geldi." Alya'nın neşeli nidasına karşılık Gülşen utanarak bakışlarını kaçırmıştı. Serdar ve Gülşen evlenme kararını aileye söylediğinde herkes çok mutlu olmuştu. Gülten Hanım oğlu gibi sevdiği Serdar'ın damadı olacağını öğrendiğinde mutluluktan ağlarken en çok korktukları Efe ise kısa bir süre şaşkınlık geçirdikten sonra ablası ile Serdar'ı tebrik etmişti. Garip bir şekilde Efe kabuğuna çekilmişti.

"Kızı rahat bırak Alya, gelsene Gülşen."

"Ben bir şeye ihtiyacın var mı diye soracaktım." Kızın hafif gülümsemesi ile Arya da ona gülümsedi.

"Yok canım, sadece saçımı örgü yapacağım o kadar." Gülşen kızın sözlerine hevesle ileri atılmıştı.

"Ben yapayım mı? Örgü işinde oldukça iyiyimdir." Arya ve Alya birbirine bakarken Arya gülümseyerek kızı onaylamıştı.

Tatlı HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin