3. Bölüm Alıntı!

1.4K 91 0
                                    

3. Bölüm tamamını mermaridd.com bloğumda okuyabilirsiniz!

****

"Yeniden evlenmeye ne dersin?" Akın'ın sorusu ile hızla kardeşine dönmüştü.

"Bunu annem mi sormanı istedi. Eğer yeniden onun istediğini yapacağımı düşünüyorsa yanılıyor."

"Tabii ki hayır, ben Ecem'e anne bulman gerektiği için sordum. O daha küçük, inan ilerde evleneceğin kadını annesi olarak görecektir." Aras başını iki yana sallayarak "Aynı hatayı bir daha yapamam. Annemin sosyetik bencil arkadaşlarının kızlarına tahammülüm yok," diyerek kestirip atmıştı. Aras az önce cebine koyarken yere düşürdüğü resimden habersiz masasına geçerken Akın yerdeki resmi alarak cingözleri ile abisine bakmıştı.

"Sana annemin arkadaşları ile evlenmeni söyleyen kim? Neden emri vaki yapmıyorsun? Eşini kendin seç!" Aras kardeşine baktığında onun dilinin altında bir şeyler olduğunu anlamıştı.

"Aklından yine ne tilkiler dönüyor."

"Diyorum ki gelinini kendin seç!" Akın elinde ki resmi kaldırarak bir kapı yukarda resimdeki kızı işaret ediyordu. Aras yutkunarak Akın'a bakarken birden gülmeye başlamıştı.

"Saçmalama!"

"Neden olmasın?"

"Olmaz da ondan. Sence hiç tanımadığım biri ile evlenmek ister miyim?"

"Hiç tanımadığın biri için endişelenebiliyorsun ama. Şu resme bak abi, kız hayat dolu ve en önemlisi de bizim camiadan değil." Aras bir süre düşündükten sonra yeniden başını iki yana sallayarak "Olmaz," dedi.

"Neden? Onu korumak istediğini söylemiyor muydun? Alsana fırsat, onu ancak Seda'dan aileye katarak koruyabilirsin."

"Sana olmaz dedim."

****

Keyifli okumalar!

Tatlı HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin