28. Bölüm

1.2K 139 4
                                    

Keyifli OkumalaR!

***

Gökyüzünde dolaşan kara bulutlar genç adamın içini sıkmaya başlamıştı. Sabahtan beri kapalı olan hava içini kasvetle doldurmuştu. Deniz çıldırmış gibi siyah dalgalarıyla kıyı şeridini döverken gözleri ufukta demir atmış yük gemisine takıldı. Yanında hissettiği kıpırtı ile bakışları gelen kişiye dönerken derin bir iç çekti.

"Ne düşünüyorsun?" Akın ofise girdiğinde abisini dalgın bir şekilde dışarıyı izlerken görünce sormadan edememişti.

"İçim sıkılıyor Akın, ne düşündüğümün farkında bile değilim." Akın abisinin yanında durarak büyük camdan dışarıdaki havayı izlemeye başlamıştı.

"Fırtına olacak, deniz kabarmaya başladı!" Aras başını sallarken derin bir nefes alınca Akın yeniden abisine dönmüştü.

"Bu gün Arya gelmedi, bir sıkıntı mı var?" Aras genç kızın adını duyunca gülümsemişti.

"Bu gün dışarıda ki işleri halletmesi gerekiyordu. Yarın gelecek," Akın abisinin gülümsemesine takılı kalmıştı. Yıllardır abisini içten gülümserken görmemişti.

"Türk ailesi sana iyi gelmiş gibi!" genç adam sadece Arya ile değil, gün boyu genç kızın ailesi ile de konuşuyordu. Özellikle Emine hanımla konuşmak Aras'a iyi geliyordu.

"Sadece bana mı? Hepimize iyi geldiğini biliyorsun. Onlarla aile olmayı öğreniyorum. Bizde olmayan tüm özellikler o ailede var Akın, bana da kızıma da iyi geliyorlar."

"Anlayabiliyorum," derken Akın'ın aklına Zeynep ve ailesi gelmişti. Genç kızın son zamanlarda zor günler geçirdiğini görebiliyordu.

"Dün konuşamadık, nikah işi ne oldu?"

"Gelecek ayın onuna gün aldık. Düğün istemese de Arya'nın hiçbir şeyden mahrum kalmasını istemiyorum. Küçükte olsa aile arasında bir düğün düşünüyorum."

"İkna edeceğine eminim." Akın gülerek konuşurken Aras'ta ona karşılık vermişti. Yağmur bulutları gökyüzünü iyice kaplarken Aras sabahtan beri kaçıncı kez olduğunu bilmediği yeni bir iç çekmişti.

"Sen ne yaptın, hala bir gelişme yok mu?" Akın abisinin sorusuyla ona bakmıştı.

"Hangi konuda?"

"Hadi ama Akın, neler olduğunun farkında değil miyim sanıyorsun? Kimden bahsettiğimi çok iyi biliyorsun."

"O iş olmaz abi, bence bu konuyu kapatalım."

"Neden?" Aras merakla kardeşine bakmıştı. Akın başını iki yana sallayarak abisinden bakışlarını kaçırmıştı.

"Sana sordum, neden olmasın?"

"Kızın ailesi zaten bu güne kadar zorluklar çekmiş, birde bizim aileye girmesine neden olarak daha da kötü günler yaşamalarını istemiyorum."

"Belki de düşündüğün gibi olmaz, onlara sahip çıkan biri olursun!" Akın abisinin sözleri ile duraksamıştı. Aras genç adamın duraksamasına gülümseyerek elini omzuna koydu.

"Bu mümkün mü?"

"Sen söyledin, babasının iyi niyetini suiistimal ettiklerini. Ailesine karşı gelemediğini..."

"Evet, adam o kadar iyi niyetli ki bazen gerçek olup olmadığına inanamıyorum. Bunca yıl çalışıp tüm sülalesini bakmış. Şimdi de kızına olan güveni başına dert olmuş gibi..."

"Zeynep ailesine bakacaktır." Akın kızın adını duyunca, içindeki şefkat kabarmaya başlamıştı.

"Elbette bakar, farkında değil ama o da çok saf niyetle düşünüyor. Avukat olsa da bu melek için çok merhametli." Aras başını sallayarak kardeşini onaylamıştı.

Tatlı HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin