Keyifli okumalar!
***
Hava sabahkine göre daha da kasvetli bir hal almıştı. Genç kız arabayı yavaş bir şekilde sürerken dikkatli olmaya çalışıyordu. Ne de olsa araba ona emanetti. Arabanın radyosunu açarak içini Karadeniz müziği ile doldururken ses sistemine hayran kalmadan edemedi. Farkında olmadan sesi daha da açarken yoldan geçen diğer şoförlerin bakışlarına aldırmayarak arabayı limana doğru sürdü. Güvenlik kapısından geçerken kendisini arabanın içinde gören güvenlikçinin şaşkın ifadesine neredeyse gülecekti. Radyoda Ekin Uzunlar'ın ciğerim yanıyor şarkısı çalarken sesin yüksek olduğunun farkında bile değildi. Arya kendisini müziğe kaptırdığında parmakları direksiyon üzerinde ritim tutuyordu. Arabayı park ederken kapıda kendisine gülerek bakan Akın'ı görünce utanarak radyoyu kapattı. Arabanın kontağını kapatarak aşağı inerken genç adamın yüzünde hala aynı gülümseme vardı.
"Neden şu yüzünde ki sırıtmaya benzeyen gülümsemeyi yok etmiyorsun?"
"Çok ayıp yengecim, benimle bu şekilde konuşman hiç hoş değil."
"Akın lütfen, benimle uğraşmayı bıraksan..."
"O zaman zevki kalmaz ki bu hayatın." Akın'ın sözleri ensesine inen hafif darbe ile kesilmişti.
"Kızı rahat bırak Akın," Aras'ın kapıya çıkmasıyla Akın'ın yüzü asılmıştı.
"Hep böyle yapıyorsun abi, ne zaman yengeme sataşmak istesem mantar gibi aramıza bitiyorsun." Akın'ın sözleri ile Arya şok olurken Aras alışık olduğu kardeşine hiç şaşırmamıştı.
"Uzatma, hadi sen eve geç benim az işim var."
"Neden ben kurban seçiliyorum. Ben anlamam birlikte eve gideceğiz."
"Akın, yarın için alacaklarım var, peşimde dolaşmak istediğine emin misin?" dediğinde Akın bir Aras'a bir de Arya'ya bakmıştı.
"Anladım, ben kaçar ama eve gitmem. İşin bitince haber et bana birlikte dönelim. O zamana kadar mahallede takılırım ben." Aras yanlarından hızla uzaklaşan kardeşinin arkasından bakarken başını iki yana sallamıştı.
"Hiç akıllanmayacak." Arya'nın kendisine baktığını görünce genç kızın elinden arabanın anahtarını alarak "Hadi gidelim, işimiz var," dediğinde Arya ona gözlerini kısarak bakmıştı.
"Ben neden geliyorum?"
"Kıyafet almayacak mısın?" Arya gelen soruyla yutkunmuştu.
"Ben hallederim, senin gelmene gerek yoktu," dediğinde Aras kaşlarını çatarak genç kıza baktı.
"Bunu duymamış olayım, babaannem bu dediğini duysaydı ikimizi de bastonla kovalardı."
"Ama..."
"Hadi Arya, çok iş var yapılacak." Aras cebindeki kağıdı çıkararak kızın şaşkın bakışları arasında okumaya başlamıştı.
"Önce sana kıyafet alacağız, sonra çiçek ve çikolata seçeceği, bu benim işim. Sonra amcan yoktu değil mi?" diyerek başını kaldırdığında Arya'nın şaşkın ifadesine gülmüştü.
"Ne oldu?"
"Sen liste mi yaptın?"
"Babaannemin kesin emri var, her şey eksiksiz olmalı." Arya gülerek nefesini dışarı vermişti. Arabaya bindiklerinde nereye gideceklerini düşünmeye başlamıştı.
"Avm'ye mi gidelim yoksa meydana mı?"
Meydan daha iyi, kapalı alan beni basıyor." Aras kıza onay vererek direksiyonu meydana çevirmişti. Akşama kadar uzun sokakta mağazaları gezdiler. Arya'nın giydiği hiçbir kıyafeti genç adam beğenmiyordu. Her birine bir kusur bulurken genç kız isyan bayrağını çekmek üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...