Umarım bçlümü beğenirsiniz. Keyifli okumalar.
****
İki kardeş uzun bir konuşmanın ardından yeniden hastaneye girerek babasının odasına doğru ilerledi. İkisi de düşünceliydi. Arya adamın teklifini ciddi bir şekilde düşünürken Alya ikizinin bu durumdan nasıl kurtaracağının hesabını yapıyordu. Odanın kapısına geldiklerinde babası ile ağabeylerinin konuştuklarını gördüler. Annesi bir köşede sessizce kocasını ve oğullarını izliyordu. Kadının yüzü oldukça solgundu. Arya annesine doğru giderek kollarını boynuna sardı.
"Annecim, neden bu kadar düşüncelisin?" Emine Hanım üzgün bir şekilde kızlarına bakarak başını iki yana salladı. Ahmet Bey de iki kızını yanına çağırarak oğullarına izin vermesini söyledi. Selim ve Serdar yerini kız kardeşlerine bırakarak geride dururken Ahmet Bey ikizlere gülümseyerek bakmıştı.
"Nasıl oldu benim kızlarım? Şimdi anlatın bakalım, şu olayın aslı nedir?" Alya gerilirken Arya kardeşinin konuşamayacağını anlayarak araya girmişti. Olanları kısaca anlatırken Ahmet Bey dikkatle dinlemişti. Sadece sınavda yer değiştirdikleri için disipline gidebilecekleri kısmını atlamışlardı.
"Peki haberleri kim yaptı?"
"Bilmiyorum baba, ama kimin olduğunu bulacağım. Tek bildiğim haberi yapanın Alya ile alıp veremediği biri olduğu?"
"Kızım, sen birine anlamadan kötülük mü yaptın?" Arya kardeşine sorulan soru karşısında gülerken Alya heyecanla konuşmuştu.
"Allah aşkına baba, kime ne yapabilirim ki? Zaten pek arkadaş ortamım yok. Ayrıca Arya ile okul çıkışı eve geliyordum. Kimseyle bir husumetimde yoktu!" Alya gözlerini kaçırarak yüzünü asmıştı. Olayları yeni öğrenen Selim yine kızmıştı. Kardeşlerinin başına gelenlerden en son onun haberi olduğu için üzülmüştü. Ailesi artık onunla sorunlarını paylaşmıyordu.
"Bundan benim neden haberim yok kızlar?" Selim'in sesinde ki kırgınlık iki kızında üzülmesine neden olmuştu.
"Daha kimseye bir şey söylemedik abi, bizim bile yeni haberimiz oldu. Magazin haberlerini görünce çok şaşırdık.
"Yine de bana söylemeliydiniz. Ayrıca haberi yapan okuldan biriyse neden Alya'nın adını kullandı ki? Başkasını değil de neden sen?" Selim'in bakışları ikizlerin üzerinde dolaşırken Arya gülerek ikizini göstererek konuşmuştu.
"Benim bir fikrim var bu konu hakkında. Bu akıllı bölüm birincisi olabilir ve bundan kendisinin bile haberi yok. Anlayacağın biri not ortalaması yüzünden Alya hanımdan kendince intikam alıyor." Arya'nın sözleri bittiğinde herkes şaşkınlıkla Alya'ya bakmıştı.
"Sen bölüm birincisi mi oldun?"
"Bilmiyorum, Arya'nın dediğine göre öyle olabilirim."
"Pes kızım ya bunu nasıl bilmezsin? Senin bu umursamazlığın bir gün başına iş açacaktı ama böyle bir iş beklemiyordum." Alya Selim abisinin sözlerine üzülürken Ahmet Bey gururla kızına bakmıştı. Kızları oldukça zekiydi. Zeki olacakları çocukluklarından belliydi. Yaptıkları yaramazlıklar abilerine göre daha planlı olurdu. Onları iyi tanımasaydı ne anneleri ne de kendisi ikizlerin yaramazlıklarını anlamazlardı. Selim ve Serdar'da kardeşlerine sarılırken Arya mızmızlanarak abilerinin arasına yerini almıştı. Dört kardeş bir birine sarılırken Alya gülerek ikizine baktı.
"Size demiştim, Arya'dan daha zeki olduğumu!" Serdar kardeşinin sözlerine gülerken Selim de Arya'yı kanatlarının altına daha fazla sararak kardeşini savunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Hata
General FictionTek yumurta ikizleri Alya ve Arya'nın hikayesi. tanıtım yakında paylaşılacaktır. Farkında olmadan hocasıyla dedikodusu çıkan Alya, bu haberi magazin dergisinden öğrenmiştir. Başta okuduklarına inanamasa da asıl tehlikenin hocasının karısından gelebi...