10. Bölüm

1.7K 210 6
                                    

Hikayenin final yapmasına az kaldı arkadaşlar. Umarım benirsiniz. İlerki bölümler için profilime bakabilirisniz!

***

Genç adam kızının sıcakkanlı olduğunu biliyordu ama yabancı kişilere karşı ne kadar çekingen olduğunu bilmese karşısında ki manzaraya bu kadar şaşırmazdı. Anlaşılan meleği kendisine sevebileceği bir abla bulmuştu. Bakışları kendisine şaşkın ve bir o kadar da öfkeli olan gözlere takıldığında ilk kez genç kızdan çekinmişti.

"Ben yanlış mı duydum yoksa sana baba mı dedi?" Aras başta ne söyleyeceğini bilmese de omzunu silkeleyerek "Babası olduğuma göre nasıl seslenmesi gerekiyordu?" diyerek genç kıza cevap verince Arya kendisini tutamayarak küçük bir kahkaha atmıştı. Ama kahkahası neşeden çok uzaktı. Küçük kızı korkutmamak için sesini alçak tutsa da Aras onun sesinde ki aşağılayıcı tonu hissedebiliyordu.

"Siz aile olarak çetesiniz!" Aras tek kaşını yukarı yaylandırarak genç kızı anlamaya çalışmıştı.

"Anlamadım?"

"Eminim anlamamışsınızdır. Önce kız kardeşiniz aslı astarı olmayan şeyler yüzünden kardeşimle bana taktı. Sonra da babaanneniz evimize kadar gelip ananemle konuşup olayları örtbas etmek için zemin hazırladı. Şimdi de siz abilerimi doğuya sürmekle uğraşıyorsunuz. Yetmezmiş gibi evlilik bahanesini öne atıyorsunuz." Aras kızın sözlerinde ki keskinliği iliklerine kadar hissetmişti. Ortam çok gergindi ama ne Arya ne de Aras küçük kızın varlığını unutmamıştı.

"Sözlerine dikkat et, kimse kimseyi bir şeye zorlamıyor."

"Öyle mi? O zaman Serdar abimin doğuya gitmesi için siz baskı yapmıyorsunuz?"

"Öyle bir şey yok." Aras inkar etse de kardeşinin böyle bir şey yaptığına emindi. Dişlerini sıkarken uzanarak kızını Arya'nın kucağından almıştı.

"Gel meleğim, ablan şimdi gidecek."

"Bu konuyu aydınlatmadan hiçbir yere gitmiyorum."

"Sizinle anlaşamayacağız Arya Hanım, sanırım kardeşinizle daha iyi anlaşırız." Aras aslında blöf yapıyordu. Kızı bile ikizlerden Arya'yı seçerken Alya ile kesinlikle evlenmezdi. İkisini de zor bir süreç bekliyordu. Özellikle karşısında ki genç kız oldukça zekiydi.

"Kardeşime sakın yaklaşayım demeyin. Sizi buna pişman ederim."

"Beni tahdit edebilecek durumda değilsiniz." Aras kucağında kızıyla odada ki koltuğa yerleşirken Arya'nın öfkesini umursamıyordu. Arada Ecem'e gülümseyerek oyunlar yaparken genç kız bir ayağını yere vurarak "Benimle konuşurken yüzüme bakın," dediğinde Aras yüzünü ağır bir şekilde genç kıza çevirerek derin mavilerini genç kızın gözlerine dikmişti. Arya isteği karşısında pişman olurken yutkunarak bakışlarını kaçırmıştı.

"Evlensek bile uysal bir eş olacağımı sakın düşünmeyin. Size de kardeşinize de bu yaptıklarınızı misliyle ödeteceğim." Aras gülerek genç kıza bakmıştı. Onun bu aldırmaz tavırları Arya'yı daha da sinirlendirirken genç adam başını iki yana sallayarak ona cevap vermişti.

"Kendime eş aramıyorum Arya Hanım, size tek söyleyebileceğim kızıma iyi davranmazsanız şuanda ki halinizi mumla ararsınız." Genç adamın sesindeki soğukluk ortamı birden buz gibi ederken Ecem'in neşeli sesi odada yankılanmıştı. Arya bakışlarını küçük kıza çevirdiğinden aşık olunası sevimliliğine gülümseyerek bakmıştı. Ecem o kadar güzel bir bebekti ki Arya ona ilk gördüğünde hayran kalmıştı. Kendi yeğenleri de vardı, onları da çok seviyordu ama karşısında ki küçük kıza karşı içinde tarif edemediği bir sevgi oluşmuştu. Ellerini ileri doğru uzatarak küçük kıza seslendi. Aras onun her hareketini izlerken derin bir nefes almıştı.

Tatlı HataHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin