52.kapitola

117 10 17
                                    

,,To si děláš legraci? Já nevěřím tomu, že by toho byly schopny. Jak nám to mohly udělat? Pošpinily naši kolej!" Hudrala jsem nespokojeně.

Bylo den poté co byla BA prozrazena a já nakvašeně pochodovala po našem pokoji v Havraspárské věži. ,,Určitě to neudělaly schválně, Marietta měla prostě jen strach. Její mamka pracuje na Ministerstvu a ...bála se, že jí něco udělají." Hájila je Jessica s klidem a já na ní tupě zírala.

,,Táta od Weaslyových taky pracuje na Ministerstvu" odsekla jsem a ona pokrčila rameny. ,,Hele já nevím, asi by sis o tom možná měla promluvit s někým zasvěcenějším. Cho mi toho vlastně moc nesdělila, protože z toho byla hrozně rozhozená."

,,No zeptám se na to bratra ten toho bude vědět asi víc." Mykla jsem rameny a několikrát jsem se nadechla a vydechla abych se uklidnila.

,,Kde vlastně jsou ty dvě? Někdo už jim dal do držky?" nedalo mi to a stejně se vrátila k tématu. Vůbec jsem si zprvu nebyla vědoma, že jsem vypustila z úst tak hrubý výraz.

,,Nikdo je nezbil, ale na ošetřovně jsou, protože dostaly ošklivou vyrážku." Upřesnila Jessica a mně se rty stáhly do pobaveného úšklebku. Zaslouží si to a v duchu jsem Hermioně Grangerové děkovala, že byla tak prozíravá a očarovala ten podpisový pergamen. Pak jsme se vydali na snídani.

***

,,No a kam jsi vlastně zmizela ty?" zeptala se mně znovu moje jediná spolubydlící se kterou jsem byla ochotná se bavit, když skončilo Přeměňování a já zrozpačitěla, když jsem si uvědomila, že zatímco Umbridgeová včera chytala viníky, tak my s Fredem měli velmi krásnou noc.

,,Víš já ....byli jsme na útěku a ...schovali jsme se v jedné učebně a....strávili jsme tam noc." Zamumlala jsem polohlasem, aby mě případně nikdo jiný neslyšel.

,,U Roweny! Blacková! Ty jsi ta nejzapálenější nymfomanka, jakou jsem kdy potkala!" vyjekla Jessica a já jí urychleně zacpala pusu. ,,Buď tiše!" okřikla jsem ji, protože jsme se právě nacházeli na chodbě plné lidí, kteří se po nás i tak začali divně koukat.

Došli jsme k dívčím toaletám a já rychle koukla, jestli tam někdo je. Nebyl. ,,Zaprvé nejsem nymfomanka a zadruhé to bylo naše poprvé a za třetí tenhle vztah je nejlepší ze všech a taky už bude trvat navždy." Řekla jsem důrazně když jsme zalezli do kabinek.

,,A nebylo to trochu brzo? Však spolu chodíte od Valentýna a ..." Ozval se znovu Jessičin hlas a troufnu si tvrdit, že byla celá rudá, když o tomhle tématu, které pro ni bylo beztak tabu začala mluvit.

,,Nebylo to brzy. Se Samem i s Cedrikem jsme na to přišli mnohem dřív. Se Samem to byl prakticky základ našeho vztahu bo jsme se vídali jen o prázdninách" tak jaksi mě zvláštně zamrazilo, když jsem si na toho člověka, co mně připravil o panenství vzpomněla.

,,A navíc včera to byl osmý div světa" dodala jsem, když jsem si prohlížela obličej v zrcadle. ,,A neříká se náhodou sedmý?" pochybovačně se zatvářila Jessica.

***

Vtom z kabinky vyšla nějaká holka a mně zamrzl smích na rtech. Musela nás slyšet. ,,Jeden by si myslel, že budete jako všichni probírat události ohledně té Potterovy organizace a Brumbála a vy se tu bavíte o šukání" vyklouzlo jí z úst a Jessica opět zrudla jako rajské jablíčko.

,,To je snad jedno o čem se bavíme ne? Mrzimorko" sjela jsem rudovlásku pohledem.
,,Samozřejmě, jen by člověk očekával že dvě Havraspárky se budou bavit o něčem intektuálnějším. Jestli mi rozumíš o něčem, co je výš na společenské úrovni." Dodala s pichlavým podtónem v hlase až se z něj ironie vylévala.

I'm Black - III.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat