Z pohledu Lyca
,,Harry! počkej" zavolal jsem na černovlasého kluka přede mnou. Ten se překvapeně ohlédl ,,Co je Siriusi?" ,,Jdeš teď na famfrpál?" Usmál se a přikývl. Vyrazili jsme tedy spolu s košťaty v rukou.
Na hřišti už stáli téměř všichni co hráli minulý rok, moje šance na získání jakéhokoliv postu byli pěkně mizivé ale i tak jsem se rozhodl to zkusit. Koneckonců létám doopravdy dobře, navíc mamka hraje za Appllebyské šípy a taťka byl skvělej chytač, nojo stejně jako Harryho taťka.
,,Takže ...jsem rád, že vás opět vidím, nejdřív si prověřím vaše schopnosti. Na košťata" uvítal nás Oliver Wood dlouhán z šestého ročníku. Pak si všiml mě ,,Co ty tady děláš?" ,,No chtěl jsem to zkusit na..." začal jsem ale přerušil mě ,,Všechna místa jsou pravděpodobně obsazený. Ale můžeš to zkusit jako náhradník."
,,Kámo co tě to napadlo?" Ušklíbl se George, který byl na postu odrážeče stejně jako jeho bratr. ,,No chtěl jsem to zkusit no" pokrčil jsem rameny. Můj šílený plán nešel tak hladce jak jsem si myslel.
Pak jsme se všichni rozlétli po hřišti a dali si závody. Chtěl jsem předvést to nejlepší co jsem v sobě měl a myslím, že se mi to povedlo.
George obdivně hvízdl ,,Wow, ty seš fakt dobrej"
,,Jak se vlastně jmenuješ?" Zeptala se jedna z dívek, myslím že Alice.
,,Sirius Black" odvětil jsem a pyšně vypjal hruď. Holky si vyměnily napůl zděšené a napůl překvapené pohledy. ,,Moje mamka hraje za Applebyské šípy a když chodili s taťkou do školy tak pochopitelně hráli za svou kolej, takže mně toho stihli dost naučit a ..." začal jsem vyprávět ale byl jsem opět přerušen chichotajícíma holkama ,,Jaj ty asi skrýváš pořádný ego však?"
,,Ale prosímtě Angelino, i z tvýho ega by se někdy dala postavit astronomka." Rýpla si do ní Katie.
,,Dost už ! Dokončíme trénink" Oliver pískl na píšťalku a znovu se vznesli. ,,Můžeš tu pro dnešek zůstat jestli chceš" kývl na mně pak ,,Jistěže" a pořádně jsem odrazil od země a svištěl za ostatními. Rozhodně se nemůžu nechat zahambit, no ne?Tohle až budu psát mamce, hmm... třeba se dostanu v nějakém dalším roce.
________________________________________________________________________
Takže čau
Máme tu první kapitolku čistě jen podle Siriuse 🤣 ale můžu vám prozradit, že jednou se do týmu dostane. A myslím, že je docela lehké uhodnout v kterém ročníku to bude.
Ty osoby podle kterých to píšu se budou občas střídat, takže to nebude pořád Cass ale i Sirius a Ell.
Andy❤💙
ČTEŠ
I'm Black - III.díl GP
Fanfic,,Je po ní, už ji nech Bello" Jsem hrozně oslabená a už nemám ani vůli dýchat. Je konec... Vidím, před sebou jen temnotu...jako bych omdlela. Tak takhle tedy vypadá umírání ? Prostě se ponoříš do temnoty a zapomeneš dýchat... Bylo to tak uvolňujíc...