Začátek prosince vtrhl do Bradavic s větrem a plískanicemi a občas taky s náloží sněhu. Na chodbách to studeně táhlo a všichni byli rádi za krby ve společenkách. Já však spíše litovala Krásnohůlské, jelikož na takové mrazivé počasí určitě nebyli moc zvyklí. Kruvalští naopak jakoby si to užívali. Byli jak se říká ,ve svém živlu'. I přesto, že byl tenhle ročník vyjímečný skrz studenty z jiných škol, učitelé nepolevovali v učení ani teď, když se každým týdnem blížily Vánoce.
Na konci jedné hodiny Kouzelných Formulí nás Kratiknot mile překvapil.
,,Blíží se Vánoce a s nimi i Vánoční ples- tradiční součást Turnaje tří kouzelnických škol a příležitost k tomu abychom se společensky sblížili s našimi zahraničními hosty. Plesu se smějí zúčastnit pouze studenti od čtvrtého ročníku výš - i když si samozřejmě můžete pozvat i někoho mladšího pokud budete chtít." Dodal pisklavým hlasem, přičemž se minimálně polovina třídy začala chichotat. Tedy ta holčičí polovina.
,,Tak na toto jsou tedy ty společenské hábity. Doufám, že máš nějaké úžasné šaty " šeptla mi rozrušená Jessica.
,,Si piš ale nebudu to já, kdo bude lovná zvěř" odvětila jsem jí a na tváři se mi rozlil široký úsměv. Už je to pár dní co jsem vymýšlela strategický plán. Ples, to znamená tanec. Tanec to znamená v páru. V páru to znamená, že si musíme najít partnera. Na další hodině jsem svůj plán zevrubně vysvětlila Jessice a společně to dotáhly do konce. Akce ,CH mohla začít.
***
Z pohledu Lyca
Když nám Minnie sdělila, že bude Vánoční ples šly na mně mdloby. A když začala o společenských hábitech a mezinárodním sbližování šel jsem k zemi podruhé. Po hodině nám Harry sdělil nemilou zprávu od Minnie, šampioni a jejich partnerky ples zahajují.
,,Tak to upřímnou soustrast." podařilo se mi zatvářit se jaksi taksi soucitně. Jenže jestli on si musí najít partnerku tak my asi taky. To bude teprve horor.
***
,,Tenhle rok je zřejmě průlomový vtom kolik tu zůstane letos přes Vánoce lidí" podotkl Ron a já si všiml jak se ohlíží snad za každou skupinkou děvčat. ,,No jo to bude tím plesem" konsternovaně jsem pokrčil rameny. Opravdu to vypadalo, že v Bradavicích zůstanou všichni od čtvrtého ročníku nahoru. Harry a v podstatě i Ron vypadali najednou ohromeně a jakoby si teprve ted uvědomovali kolik je v Bradavicích holek. Nojo Harry nevyrůstal se dvěma otravnými sestrami. ,,Proč musí pořád chodit v houfu ?" zeptal se Rona a já vyprskl smíchy. ,,Znáš holky, prostě jsou takové." ,,Co kdybys tu jednu prostě chytil do lasa?" navrhl Ron a já se mohl potrhat smíchy. ,,S kým vůbec chcete jít ?" vypálil jsem otázku, která mi už nějakou chvilku hryzala v hlavě. Harry neodpověděl a Ron se zašklebil ,,Nemám tušení" ,,Tak to jsme dva."
***
Týden před vánočními prázdninami všeobecné pozdvižení sílilo. Někteří učitelé se nás už ani nesnažili něco naučit. Ten večer kdy Ron nadával na Snapea a Hermiona prskala na Harryho, že ještě nerozluštil tu záhadu co se skrývá ve zlatém vejci, byl předzvěstí mého životního trapasu.
„Rone, mohli bychom si půjčit Papušíka?" zeptal se George, který se zničehonic i s Fredem objevil u našeho stolku „To nepůjde, letěl s dopisem," řekl Ron. „A proč?" „Protože George by ho chtěl pozvat na ples," řekl Fred uštěpačně. ,,Sova ti možná nedá košem tolik jako holka" zamumlal si jen tak pro sebe. Už zase vypadal zdeptaně. „Protože my chceme poslat dopis taky, ty blbečku," řekl George. „A komu vy dva vlastně pořád píšete?" zeptal se Ron. „Do toho nestrkej nos, Rone, nebo ti ho taky připálím," a Fred výhružně zamával hůlkou. Vypadalo to, že Fred nemá nejlepší náladu. „A co jinak... už máte domluveno, s kým budete plesat?" vyptával se dál jakoby ho to nesmírně zajímalo.„Ještě ne," přiznali jsme s Ronem unisono. „Tak si pospěš, kamaráde, nebo na tebe žádná hezká holka nezbude," varoval Rona Fred. „A s kým jdeš ty?" vyzvídal jsem, věděl jsem s kým by chtěl jít a proto mě jeho odpověd nesmírně překvapila.
„S Angelinou," odpověděl Fred bez nejmenšího zaváhání. „Co....cože" vykoktal jsem zmateně. „A už jsi ji pozval?" zeptal se ho neméně překvapený Ron. „No jo, vlastně," zarazil se Fred.
Pak se otočil a křikl přes celou společenskou místnost „Angelino! Slyšíš mě?" Angelina, která se u krbu bavila s Alicí Spinnetovou, zvedla hlavu a podívala se na něj. „Co je?" „Nešla bys se mnou na ten ples?" Angelina po něm střelila pohledem, jako kdyby uvažovala, jestli jí za to stojí. „Proč ne, půjdu," řekla s lehkým úsměvem ve tváři, otočila se znovu k Alici a tlachala s ní dál. „Viděli jste?" zamrkal Fred na Harryho a Rona. Je to úplná hračka." Široce zívl, vstal a řekl: „Tak pojď, Georgi, radši si vypůjčíme některou školní sovu..." a byli na odchodu. ,,Počkejte....můžete si půjčit moji sovu" vyletěl jsem jako kulka vystřelená z lahve.
***
Z pohledu Cass,,A co když ten plán nebude fungovat tak jak si myslíš? Mně už mimochodem pozval jeden mrzimorský šesták takže by se to teoreticky dalo i...." ,,Jess sklapni! Můj plán vyjde dokonale a nebude mít jedinou chybičku uvidíš." vyjela jsem popuzeně na Jessicu zatímco jsme stáli u dveří do Velké síně, zrovna tohle ráno jsem cítila, že je opravdu nejvyšší čas pustit se do hlavní části plánu nebo z něj nebude nic. ,,Siriusi na slovíčko" zavolala jsem na bratra, když jsem ho konečně uviděla. ,,Co je?" ,,Potřebuju od tebe jednu laskavost. Víš jestli Harry už z někým jde na ples ?" zeptala jsem se jej a on se zatvářil maličko nechápavě ,,Pokud vím tak ne...proč ?" ,,No proč asi ty hloupý. Je tu totiž někdo kdo by o něj měl zájem." naznačila jsem a doufala, že mu to konečně dojde. ,,Viděl jsi včera Freda?" zeptala se mně zničehonic Cho, které jsem si původně vůbec nevšiml. ,,Jo jasně, zrovna zval Angelinu jestli s ním půjde na ten ples, takže máš asi smůlu." odpověděl jsem a ušklíbl se. ,,No tak vidíš, že není zdeptaný z toho, že jsem ho odmítla." ušklíbla jsem pro změnu já když jsem si vzpomněla na ten Fredův včerejší neohrabaný výkon. ,,A proč jsi vlastně odmítla Freda?" namítl znovu bratr. U Merlina i s testrálem je jednodušší konverzace než s bratrem. ,,Protože jdu s někým jiným neasi." ,,S kým?" ,,S Cedrikem Diggorym."
ČTEŠ
I'm Black - III.díl GP
Fanfiction,,Je po ní, už ji nech Bello" Jsem hrozně oslabená a už nemám ani vůli dýchat. Je konec... Vidím, před sebou jen temnotu...jako bych omdlela. Tak takhle tedy vypadá umírání ? Prostě se ponoříš do temnoty a zapomeneš dýchat... Bylo to tak uvolňujíc...