4.kapitola

323 16 5
                                    

31.října 1991

Hej Cass! Vnímej!" mávala mi před obličejem Jessica Moonová, má nejlepší kamarádka a spolubydlící. Právě jsme seděli na velmi unavující hodině Dějin čar a kouzel, které učil Profesor Binns. Byl už opravdu velmi starý, povídá se, že jednou usnul ve sborovně a když se probudil a vstal aby šel učit, své tělo tam nechal. Podle mně si to vůbec neuvědomuje, že je duch, jenom si něco mumlá o válkách se skřety a takové hovadinky a my si musíme zapisovat jména, data atd. Sice jsem z Havraspáru, ale tohle mně teda extra nebaví, takže mám málokdy popsaný pergamen, ale to snad polovina třídy.

,,Hmm co je ?" promnu si rukama oči a zamžourám na ni.

,,Promiň jestli jsem tě vzbudila, ale šla bys se mnou, předtím než bude večer hostina, do knihovny?"

,,Jo" obrátila jsem oči vsloup a znovu si položila hlavu na lavici.

Po Dějinách jsme vyrazili ven na pozemky a zamířili ke skleníkům na bylinkářství. Současně s námi tam dorazili i mrzimorští. Počasí nebylo nic moc, foukalo a byla docela zima ale co chcete od listopadu, že.

,,Dnes se podíváme na mandragory" oznámila nám profesorka Prýtová.

,,Víte někdo jaké vlastnosti mandragora má?" Naráz se do vzduchu zvedl les rukou nejen z naší koleje ale i jezevců, jelikož Bylinkářství patří mezi jejich přednosti.

Po velmi unavující dvojhodinovce Bylinkářství, jsem byla opravdu ráda, že už je oběd. No zkuste si přesazovat ty malé ječící potvůrky, a ještě k tomu na mě zbyly jenom růžové chlupaté klapky, to je fakt výhra. Pro dnešní den už jsem toho měla docela plné zuby. (To jsou moje aktuální pocity :-D )

***

,,Nazdar Cass" sotva jsem stihla zaznamenat bratrův hlas a než jsem stihla odpovědět už byl pryč. Když jsme vešli na oběd do Velké Síně, seděl už u nebelvírského stolu, Samozřejmě i s Harrym a Ronem, což byl bratr od dvojčat Weaslyových. ,,Nazdar Cass" zopakovala jsem imitačním hlasem ,,Divím se, že mně vůbec pozdravil. Kdyby ho na to ti dva neupozornili tak by si mně vůbec nevšiml." zabrblala jsem ještě když jsme si sedli k našemu havraspárskému stolu. ,,Hrozně to řešíš. Kašli na něj." odvětila Jessica a podala mi džbán s dýnovou štávou. ,,Mám za něj zodpovědnost, musím o něm mít přehled ale když si mně nevšímá jak to mám asi dělat." řekla jsem a rázem mně přešla chut. ,,Jo já chápu, že je to tvůj mladší bratr ale nemusíš na něj stále dohlížet, vždyt to zvládne. Není už malé děcko, myslím, že se o sebe umí postarat. A navíc má kamarády." Na to už se zkrátka nedalo nic vytknout.

***

Večer to ve Velké Síni vypadalo opět stejně fantasticky jako loni když byla hostina v Předvečer všech svatých. Na stěnách a na stropě třepetalo křídly tisíc živých netopýrů a tisíc dalších kroužilo nad stoly jako nízké černé mraky, až se plameny svící v dýních komíhali sem tam.

,,Cass" luskla mi před obličejem Jessica. ,,Už zase tam koukáš. Vím, že máš o bratra starost a tak ale...
nemusíš ho furt hypnotizovat pohledem." ,,Kdo říká, že koukám na Siriuse? Hledala jsem takovou tu holku s těma hustýma vlasama, co se s něma baví. Jelikož jsem odpoledne od někoho slyšela říkat, že brečí na dívčích toaletách." Opáčila jsem a nakonec ještě jednou přejela pohledem nebelvírský stůl.
Pak už jsme se k tomu nevracely a začaly se bavit o něčem jiném.

***
Zrovna jsem si dávala pečené kuře s brambory když vtom se rozevřely ty veliké dveře kterými se do Velké síně vstupuje.
Dovnitř vletěl profesor Quirrell (ani jsem si nevšimla, že tu nebyl ) měl turban celý nakřivo a tvářil se velmi vyděšeně. ,,Je tam troll." Doklopýtal až k učitelskému stolu ,,Dole ve sklepení je troll. Myslím, že byste to měl vědět." Dořekl Quirrell a přímo před Brumbálem se zhroutil. Nastala panika. Panika a chaos. Všichni začali hlučet a Brumbál měl co dělat aby si v tom nenadálém hluku zajistil pozornost. ,,Ticho" zahřměl ,,Prefektové odvedete studenty do vašich společenských místností. A dbejte na maximální opatrnost. Učitelé půjdou se mnou do sklepení."

Všichni se začali tak rychle jak to jen šlo, hrnout z Velké Síně. Naše prefektka nás už hnala pryč, takže jsem se ani nestačila ohlédnout po Harrym či Siriovi což byla chyba.

***
Jak se posléze rozkřiklo po hradě, Harry a Ron nešli s ostatními do věže ale běželi do sklepení a spolu s Hermionou Grangerovou porazili horského trolla, který se tam vzal merlinví odkud. Tohle bylo jedno z mnoha dobrodružství a průšvihů do kterých se toto trio dostalo. Občas se k nim dokonce přimotal i Sirius, který se občas až záhadně lehce dostával do problémů a školní tresty si vykoledoval téměř každý týden. Byla legrace pozorovat Freda a George jak si schválně nahlas stěžují, že jim malý Black fušuje do řemesla.

Díky tomu jsem přišla na to, že ta rodinka ,,zrzavců" možná nebude tak špatná a začala jsem se s nimi více bavit. Což ale nebylo zase tak často jelikož byli všichni v Nebelvíru.

________________________________________________________________________
2.července 2020

Nazdárek lidičky
Tak jste se konečně dočkali nové kapitolky 🤣
Jsem ji musela přepsat páč se mi zdála krátká. Když tyhle řádky píšu tak jsem skoro polomrtvá únavou (jo já vím nemám pořád někde lítat po párty a akcích :-D ) no zkrátka se tu můžou vyskytnout chyby, který jsem přehlídla. Doufám, že se vám můj pomalu rozjíždějící příběh líbí a budu se těšit zase u další kapitoly, která by měla být ještě tenhle týden.
Andy ❤

P.S. : Užívejte prázdniny

I'm Black - III.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat