Z pohledu třetí osoby
,,Siriusi hledala jsem tě," vykřikla Ginger radostně, když konečně černovláska spatřila v jednom z pokojů.
,,Hmmm Gio" krátce se na ni ohlédl a pak se zase věnoval něčemu na zdi.
,,Co děláš? Zašíváš se před ostatními?" pokračovala Gia jakoby se nechumelilo a přibližovala se k němu.
,,Ne jen si tu prohlížím tenhle krásný gobelín." odsekne Sirius a dál hledí do zdi. Tedy přesněji řečeno na jméno Regulus Arcturus Black, které je zlatou nití spojené se jménem Ginger Potterová.
***
,,Něco tě štve? " zeptá se Gia předstírajíc naprostou naivitu.
,,Jo bazilišek mě štve!" obrátí se k ní Sirius a začne vodopád nadávek.
,,Ten bastard, co se na tebe naštve pokaždé, když něco uděláš špatně a pak se tě snaží neohrabaně udobřit. Ten debil co zaleze do díry pokaždé, když mu hrozí nebezpečí. A smrtijed co leze na každou schůzku Fénixova řádu!" rozzohnil se Sirius a byl by pokračoval kdyby se jej Ginger nesnažila přerušit.
,,Jistě podle tebe je to blbec, ale především je to můj manžel a já ho i přes všechny neshody mám ráda, chápeš?" Sirius se dlouze zahleděl do jejích oříškových očí, tak podobných Jamesovi, a povzdychl si
,,No a vtom je ten problém. Je to tvůj manžel."
,,Myslela jsem, že už ses s tím po těch letech smířil" podotkla Ginger a pohladila jej po ruce.
,,Ne, ani po šestnácti letech jsem se s tím nesmířil, že sis vzala toho bastarda. Proč vlastně? Ze žárlivosti?!" odsekl Sirius, ale už méně naštvaným hlasem.
Ginger na něj obdivuhodně zazírala, tím jak se dokázal zničehonic naštvat a přitom vybouchnout doslova jako sopka. Tou prudkou povahou jí vlastně připomínal jejího syna.
Ti dva spolu měli hodně společného, rozhodně více než jen jméno. Měli tak podobné povahové rysy, že někdy uvažovala jestli je Lyco vůbec Regův. Ach samozřejmě, že je. Jak by mohl nebýt. Nebo, že by na něco zapomněla. Buď jak buď už to bylo 15 let ...
Blbost. Vždyť jsi s ním byla přeci tehdy pohádaná a snažila se s ním nevídat, ozval se jí v hlavě hlásek. Ale ty pochybnosti už tady nejednou byly. Ne, to bude určitě jen tím, že oba zapustili své Blackovské kořeny v Nebelvíru.
**
,,Přece tady nebudeme vytahovat dávné malichernosti." mávla rukou Gia aby naznačila, že minulost dávno hodila za hlavu.
,,Já ti dávno odpustila."
Sirius se zapitvořil
,,Ty nevíš jaké to pro mě bylo! Měl jsem tolik výčitek! Ty jsi zemřela, Marlene zemřela a pak i James a Lily. Kolik nocí jsem probděl. Kolikrát jste se mi ve snech všichni vraceli. Už jsem si myslel, že z toho v Azkabanu zešílím. Ty vlastně ani nevíš, že Marlene byla těhotná že? Jak jsme se s Jamesem těšili jak si spolu kluci budou hrát ...A oni je zabili. Dokázali zabít těhotnou ženu Gio a ty ses vdala za jednu z těch zrůd. To se mi nemělo protivit?"
Jak to tak Sirius líčil tím svým neštastným způsobem, padl na Ginger smutek
,,S Marlene je mi to moc líto" zamumlala.
,,To nech" mávl rukou.
,,A pak poté co uteču z Azkabanu se dozvím, že jsi naživu a máš s tím zmetkem 3 děti! Jak jsi mi to mohla udělat! Jak!" zakvílel Sirius a už mu bylo zřejmě jedno, jestli jej někdo uslyší. Jeho smutek a vztek z něj vytryskl v plné síle.
ČTEŠ
I'm Black - III.díl GP
Fanfic,,Je po ní, už ji nech Bello" Jsem hrozně oslabená a už nemám ani vůli dýchat. Je konec... Vidím, před sebou jen temnotu...jako bych omdlela. Tak takhle tedy vypadá umírání ? Prostě se ponoříš do temnoty a zapomeneš dýchat... Bylo to tak uvolňujíc...