EPILOG

185 9 0
                                    

Z pohledu Elly

Opatrně jsem nahlížela klíčovou dírkou do místnosti. Byla tam ta mrzimorská kráva Murrayová s mým bratrem.

,,Lyco, na tom Ministerstvu jsi byl opravdu velice statečný."

,,No já nemyslím, že ...však nás tam bylo víc a ..."

,,No ale tebe přece mučili ne... a tvůj táta...zabil Bellatrix Lestrangeovou. Musíš na něj být pyšný."

,,No hrozně, že je můj táta vrah. A s tím mučením to bylo..."

,,Na tom přeci nezáleží jak to bylo. Ty jsi můj hrdina," přerušila ho.

Vyvrátila jsem oči vsloup nad tím jak se ta zrzka rozplývá nad Lycem a raději odešla.

Za chvilku budou odjíždět kočáry na nádraží do Prasinek. Harry by měl Lyca naučit, že nemá vykládat lži.

***

Nejmladší Blacková však už neviděla jak se po chvilce rudá kštice Mrzimorky naklonila k vyjukanému Nebelvírovi.

,,Mám tě ráda, Siriusi. Moc ráda," dala mu zlehka pusu na tvář.

,,Jej já ...já taky. Taky tě mám moc rád, Daphne," vykoktal překvapeně, načež se chytil za to místo, kde dostal první polibek.

,,Tak si užij prázdniny a někdy mi napiš, " zamávala mu a rudý oheň byl ten tam.

Lyco tam chvilku stál, než mu došlo, že by měl jít nebo mu ujedou kočáry. Tohle byl bezesporu ten nejlepší konec roku.

***

Harry, Hermiona, Ron, Ginny, Neville a Cass si společně sedli do jednoho kupé, když vtom tam nečekaně vrazila Ella a vyhrkla.

,,To víte, že Lyco si našel holku?"

Odpověděly jí mlčenlivé a zaražené pohledy. Otočila se a za ní s nepěkným úšklebkem stál její bratr. Vůbec si nevšimla, že šel za ní.

,,Tady se zkrátka nic neutají. Tak co kdybys šla dovnitř a povyprávěla jim, jak jsi mě šmírovala?“ z jeho hlasu nečišel ani tak vztek jako spíš zklamání.

,,Takže je to pravda? Konečně ses přestal bát ..." pohlédla na něj starší sestra a zkoumavě si ho prohlížela. Lyco zavřel dveře kupé a společně s Ellou si sednuli dovnitř.

,,No, když už to tady vážená slečna Drbna vykvákala tak vám to potvrdím, že jo. Je to pravda," složil ruce a mimoděk zrudnul.

Holčičí část osazenstva vzrušeně zapištěla.

,,Téda Lyco, já myslel, že si snad nikdy nikoho nenajdeš. Nebo že jsi snad  ..." Ron dramaticky zmlknul ,,na kluky,“ dodal tišším hlasem. Lyco se ušklíbnul.

,,Na tom by snad bylo něco špatnýho ?“

,,Neee, tak jsem to nemyslel," rozpačitě zamumlal Ron.

,,A která je tedy ta šťastná?" zeptala se nedočkavě Ginny, oči jak tenisáky.

,,Daphne," zasnil se Lyco a Harry s Ronem a Hermionou se po sobě podívali.

,,Greengrassová?"

,,No, já myslela, že Hady nenávidíš."

,,Teda jako na Zmijozelku bych tě netipoval."

,,O čem to melete? Však mluvím o Daphne Murrayové z Mrzimoru,"  začal ihned zmateně vysvětlovat Lyco.

,,Venku se schyluje k válce, ale Blackovi stejně řeší jen vztahy," pronesl Ron jako školený řečník.

,,Já vztahy neřeším," odpoví vzdorně Ella a bojovně vystrčí bradu, aby zdůraznila své rysy.

,,Jen proto, že jsi nechtěla dát Smithovi to co chtěl," rýpla si do ní Cass, protože tohle si prostě nemohla odpustit.

,,Ale Ron má pravdu, přichází válka a my na ni musíme být připravení,“ přidal se na Ronovu stranu nebojácně Neville.

,,Láska je silnější jak smrt. Tím chci říct, že možná až moc řešíme vztahy, ale všichni držíme spolu. Proto je láska tou největší zbraní."

,,Kámo řeknu ti, ty trávíš moc času s Brumbálem."

A celý kupé lehlo smíchy.

                      THE END
____________________________________
,,Cože? Lyco si našel holku? Woow, to zní jako by svět začínal být normální"

,,Svět už nikdy nebude normální. Ne, když je zpátky na scéně ten Beznosej idiot"

____________________________________
A POHÁDKY JE ŠLUS ANEB ČINEL A ŠLUS.

Oba Siriusové jsou zadaní a to je víc než bychom si mohli přát.
Ani nemůžu uvěřit tomu, že jsem to konečně dovedla ke zdárnému happyendu, třebaže na pokraji druhé kouzelnické války...

I'm Black - III.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat