43. kapitola

139 9 0
                                    

Z pohledu Ell

Uplynul nějaký ten čas a dnešní večer byl velice speciální. Dneska měla být první schůzka té odbojové organizace co založili nebelvíři. Byla pochopitelně přísně tajná. Nenaverboval mě tam nikdo jiný než bratr. Vlastně jsme tam byli všichni tři, protože Cass prý potřebovala rozptýlení. Nechápu k čemu, podle mě se její chování od léta dalo označit za trucovné. Nic jiného to nebylo.

Původně jsem se z toho chtěla vykroutit, než si mě bratr podal a v podstatě mě donutil.

,,Jsi na naší straně nebo na straně té ropuchy?"

,,Samozřejmě, že na vaší, jen nechci přitahovat zbytečné problémy." namítla jsem klidně. Nakonec mě přesvědčila Ginny. Z Mrzimoru se tam k mému překvapení  přidalo taky několik lidí z pátého ročníku. Mé spolužačky o tom však nic nevěděly, což bylo jedině dobře. 

***

,,Takže, když jsme se tady všichni takhle sešli ....no možná bychom se mohli domluvit na tom, kdo co očekává ..." začal Harry, ale téměř ihned byl přerušen snovým hlasem Lenky

,,A neměli bychom si jako skupina dát nějaké jméno?"

,,No jistě spolek Věříme v existenci muchlorohých chropotalů?" obrátila jsem se k ní a posměšně jsem se ušklíbla. Lenčin úsměv maličko povadl.

,,Ano. Jméno, takové nějaké, které neprozradí naši identitu, ale zároveň bude výstižné." chytnula se toho Cho.

,,Co takhle Potter a jeho nohsledi?" zamumlal Zachariáš Smith s nakyslým výrazem a já se na něj zakřenila. Od té příhody u Prasečí hlavy zjistil, že rozhodně není špatné udržovat se mnou dobré vztahy a tak jsme na sebe ve Spolce sem tam narazili.

,,Máš bod," a přisunula jsem se i s polštářem na kterém jsem seděla, blíž k němu. 

,,A co smrt Umbridgeové?"

,,Spolek sršících hůlek?"

,,A co Branná Aliance zkráceně BA?" Zaznívaly různé návrhy.

,,Lidi víte co by bylo nejlepší?" vstal bratr a odhrnul si tmavé vlasy z čela

,,Nač vymýšlet složitosti, zkratka BA může mít více významů. Například Brumbálova armáda. Tak kdo je pro?" nemýlila bych se kdybych řekla, že po tomhle sdělení na něj všichni zůstali užasle zírat.

,,To je....geniální Lyco. Rozhodně Brumbálova armáda je dobrý nápad," potvrdil Harry a vyměnil si s ním pohled obdivu.

Hermiona tedy vzala pergamen s našimi podpisy a do záhlaví napsala Brumbálova armáda. Ten pak připíchla na zeď.

,,Tss to je tak chytrý, jestli to tu někdo objeví tak máme po srandě " zamumlala jsem, ale evidentně si toho nikdo nevšiml, jelikož všichni se koukali na Harryho a Lyca s dychtivými výrazy. 

,,To po nás opravdu chce, abychom trénovali odzbrojovací kouzlo ? Copak je nám jedenáct, abychom se učili tohle upe idiotsky jednoduché kouzlo?" zahuhlala jsem, asi po pěti minutách co jsme tohle kouzlo trénovali. A ještě k tomu mě dali do páru s Nevillem, tím nebelvírským budižkničemu.
Odzbrojit jeho bylo celkem snadné.

Ale ne všem se vedlo tak dobře. Koukla jsem po Harrym, který obcházel všechny dvojice a většinou je i opravoval. Zrovna s Zachariášem Smithem se dělo něco podivného. Pokaždé, když otevřel pusu, aby odzbrojil Anthonyho Goldsteina, vylétla mu vlastní hůlka z ruky, přestože Anthony neřekl jediné slovo. Kousek za Smithem totiž stáli dvojčata Weaslyovi a střídavě mu mířili na záda svými hůlkami.

,,Blbci," utrousila jsem kousavě.

***

Potom to začalo být o trochu zajímavější, ale jen kvůli tomu, že si Nevilla pod křídla vzal Harry a já s úlevou vydechla. Místo toho jsem šla otravovat bratra, to už byl trochu tvrdší soupeř co si budeme, zase tak dobrá jsem nebyla. Ale díky jeho občasné nepozornosti, se mi to přece jen dvakrát či třikrát podařilo.
Pokaždé jsem se na něj posměšně ušklíbla, on mi však úšklebek vracel i s úroky.

***

,,Budeme končit vážení! Je moc hodin " zapískal Harry na píšťalku, jenže my absolutně nevnímali. Teď se otočí, aby se podíval na Harryho, že to snad nemůže myslet vážně a to bude moje chvíle běželo mi hlavou a skoro se to i stalo.

,,Expelliarmus!" zakřičela jsem a mávla energicky hůlkou. Lyco jen vykulil oči a jeho hůlka se mi dokutálela k nohám.

,,Zatraceně!" zaklel a já měla co dělat, abych se nerozesmála na celé kolo. ,,Řekl jsem, že končíme !" zakřičel na nás Harry a já hodila po bratrovi jeho hůlku. 

„Fajn, to bylo vážně dobré," prohlásil pak Harry k ostatním

„Ale přetáhli jsme čas, takže už toho raději necháme. Za týden zase ve stejnou dobu tady?"

„Dřív!" vykřikl dychtivě Dean Thomas a mnozí další souhlasně přikyvovali.

„Za chvíli, ale začíná famfrpálová sezóna," ozvala se honem Angelina,

„musíme taky trénovat!" „Tak tedy příští středu večer," rozhodl Harry,

„a pak se můžeme dohodnout na dalších schůzkách. A teď dělejte, raději už půjdeme."

Vytrousili jsme se po malých skupinkách ven. Pak mě něco napadlo, pospíšila jsem si a doběhla Smithe

,,Potter měl strach, že si nadělá do kalhot že ? Když nás tak narychlo rozpustil." Překvapeně se po mně ohlédl, když jsme došli do společenky

,,Ach to jsi ty ...ehm Blacková, že ?"

,,Jop Lucretia Elladora Blacková těší mě," nabídla jsem mu ruku a on ji přijal.

,,Jako jo, ale byl to dobrý večer, snad budeme příště procvičovat něco složitějšího," usmál se na mě a já mu úsměv oplatila.

,,Snad jo, tak dobrou noc." a odběhla jsem do holčičích ložnic. 

________________________________________________________________________
Ciao

Řekla bych, že se mi teď vydávání zase na dva tři týdny ustálí, protože tenhle týden jsem chytla nějakousi novou inspiraci 😂. Při psaní téhle kapitoly jsem zjistila, že mě mega baví psát z pohledu Ell, ale třeba to bude jen chvilkové, kdoví ?
A copa říkáte na její ,,přátelství" se Zachariášem Smithem?

No budu se těšit zase za týden
Andy ❤

I'm Black - III.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat