Z pohledu Lyca
,,Kolik známe způsobů využití dračí krve?" zeptala se Hermiona, zatímco já opisoval esej do Lektvarů.,, Eee čtyři?" zkusmo plácl Ron první co ho napadlo a já se ušklíbl,, To víc"
,,Harry a co ty?" zamávala mu Hermiona před obličejem a Harry sebou otřásl a konečně se probral do přítomnosti.,, O čem, že jsme to mluvili?" ,,O způsobech využití dračí krve Harry! Jako by tady nestačil jeden snílek." Uhodila ho Hermiona knížkou.,, Já nejsem snílek" ohradil jsem se, protože mi bylo celkem jasné, komu její poslední slova patřila. ,,Kámo přestaň už přemýšlet o té vzpomínce. Třeba to bylo nějak nepřesný" usadil ho Ron. Harry se poškrábal na čele,, Vím, co jsem viděl. Můj otec šikanoval Snapea!" ,,A taky mu to patřilo netopýrovi hnusnýmu. Já bych taky chtěl vidět, jak mu stáhli kalhoty." Zasmál jsem se. Harry se totiž jakýmsi údajným nedopatřením dostal ke Snapeově vzpomínce ze školy, kde byl terčem posměchu právě od Pobertů. ,,Strejda James nebyl špatný člověk, jen prostě blbnuli." Obhajoval jsem je. ,,Klidně se na to zeptej mojí mamky, nebo Čmuchala nebo koneckonců i Lupina" nadhodil jsem jen tak z legrace, protože už mi to začínalo lézt trošičku na nervy ty Harryho pochybné úvahy.,, Jasně, však od Umbridgeové z krbu by to šlo, kdyby ji někdo zabavil." Přidal se k mému sranda nápadu Ron.
,,Je pochopitelné, že máš pochyby Harry, ale teďka se musíme soustředit na důležitější věci. Po Velikonocích už na to zdaleka nebude tolik času a než se nadějem jsou tu zkoušky. A my se toho musíme ještě tolik naučit." Hermiona si odkašlala a pro změnu začala listovat v učebnici Kouzelných formulí.,, U Godrikova meče! Ty zas řešíš jen zkoušky, vždyť stejně všechno umíš" zamával jsem brkem ve vzduchu a jako by náhodou ji pokropil inkoustem.
,,Nikdo nemůžete vědět, jak se cítím! Vy máte rodiče naživu! Lyco copak tys nikdy nepochyboval o svém tátovi?" zadíval se na mně Harry a jako by jeho zelené oči říkaly ať se ani neopovážím říct ne.,, Koneckonců je to smr...",, Není! Už není" přerušil jsem hlasitě Rona, aniž by stihnul dopovědět slovo.,, Já myslel, že je...copak nedělá dvojitého agenta?" nechápal Harry, který se s mým tátou coby smrtijedem potkal na hřbitově v Malém Visánku při Voldemortově zrození.,, No jakoby je ale není....to je prostě složitý" okusoval jsem špičku brku a obrátil téma k eseji,, Jak to má být dlouhý? ",, 2 svitky pergamenu" odpověděla pohotově Hermiona, aspoň v tomhle na ni byl spoleh.,, V tom případě to už asi bude stačit." Sbalil jsem si všechny věci, pro tenhle večer jsem s úkoly skončil. Kdybych věděl, že z mých keců vznikne opravdový plán už bych takhle hloupě neplácal. Ale tak co by člověk neudělal pro riziko.
Z pohledu Cass
,, A proč to musí být právě dnes? Vždyť do konce školního roku už to není tak daleko" protáhla jsem obličej nad tou zprávou, že dvojčata dnes chtějí prásknout do bot a mně tu bezostyšně nechat.
,,Víš dneska je výborná konstelace hvězd na to aby si Harry promluvil s Čmuchalem" začal argumentovat George, pak se protáhl a dodal ,,, A cítím v kostech, že naše hodná nová ředitelka by to nenechala jen tak, takže bude lepší když odejdeme sami než by nás vyhazovala ona." George vždycky vymýšlel nesmyslné a rádoby diplomatické odpovědi.
Zatímco Fred jen ty lumpárny a srandu okolo, jeho počínání nikdy nedomýšlel do důsledků. ,, No to, co říkáš nezní až tak špatně aleeeeeeeee ....co když se něco pokazí?" protáhla jsem a založila si ruce v bok. ,,No tak se to pokazí. Lásko, tý ropuše je potřeba vypálit rybník tak jako tak." Myknul rameny Fred a vůbec nic si z toho nedělal.
,,Už máme dost té její tyranie" řekl znovu George a vstal ze stolu, na kterém doted seděl. Rozhovor se zřejmě chýlil ke konci. ,,A já ji mám snášet jo?" Odsekla jsem kousavě a stále se snažila o to aby Fred neuhýbal pohledem.
ČTEŠ
I'm Black - III.díl GP
Hayran Kurgu,,Je po ní, už ji nech Bello" Jsem hrozně oslabená a už nemám ani vůli dýchat. Je konec... Vidím, před sebou jen temnotu...jako bych omdlela. Tak takhle tedy vypadá umírání ? Prostě se ponoříš do temnoty a zapomeneš dýchat... Bylo to tak uvolňujíc...