10.kapitola

247 17 2
                                    

Z pohledu Ell

(Lucretia Elladora btw.)

,,Slečno Blacková! Dávejte laskavě pozor, srážím Mrzimoru 5 bodů" zahřměl Snape a jeho chladné oči mě nelítostně  propalovaly. ,,Ten má teda náladu utrousila jsem tiše když se opět otočil ke katedře. ,,Nojo asi to něco pořádně naštvalo" usoudila Ginny ale pak neřekla už nic, jelikož Snape zase slídil očima po místnosti.

Tahle dvouhodinovka Lektvarů se hrozně vlekla. Naštěstí jsme je měli s Nebelvírem, takže jsem mohla sedět s Ginny. Staly se z nás celkem kamarádky. Po chvilce jsem si všimla, že si zase vytáhla ten starý deník s černými deskami a něco do něj čmárala. ,,Milý deníčku tahle hodina je děsná ...bla bla bla" vymýšlela jsem si, ona zrudla až měla téměř stejnou barvu v obličeji jak její vlasy, pak se zakřenila a deník schovala.

Po Lektvarech jsme měli Přeměnování a učili se jak udělat ze zápalky jehlu, no ne, že by se mi to nějak moc dařilo, spíš ne. ,,Jo ..Ellis dívej" vykřikla radostně Karen, její jehla sice byla docela tupá ale už to nebyla zápalka. Karen Froetová je jedna z mých spolubydlících a byla s ní většinou sranda. Jedna věc jí šla však bezesporu líp a to bylo létání.
I Arleen to šlo lépe než mně a to je co říct, jelikož byla horší skoro ve všem kromě Bylinkářství. 

,,To není možné, vždyť máš takové předpoklady k tomu aby jsi byla dobrá ve famfrpálu a vůbec" prohlašovala Karen po každé další absolvované hodině létání. ,,Nemusíš to furt opakovat" přerušila jsem ji nakvašeně, no měla jsem pravdu, vymykám se všem normám naší rodiny. Ale pokud to vezmeme široce tak všichni jakože Já, Sirius i Cass se odlišujeme už jen proto, že nejsme ve Zmijozelu jako všichni Blackové před námi.

Tedy kromě strýčka Siriuse, kterému se můj bratr údajně tak moc podobá. Bože to srovnávání už mě tak moc nebaví, připadám si jak zakomplexovaná nanicovatá malá ...existence. Docela Karen závidím, je jedináček a její rodiče by pro ni udělali první poslední. A taky má nezměrný talent, a je docela hezká a všichni se s ní baví. 

________________________________________________________________________
Takže čau
Dneska z pohledu Ellie v prvním ročníku. No je to tak trošku depkoidní já vím, ale psala jsem to  docela před dloouhou dobou (tak asi ten březen no).

Btw. Tímto za sebou máme prvních 10 kapitol (pokud nepočítám prolog) a skoro měsíc vydávání. Merlinžel teď nedokážu říct kolik bude kapitol celkově ale máme toho ještě hodně před sebou ❤
Andy 💛

I'm Black - III.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat