Character ask

173 16 107
                                    

TAKŽE MÁME TU SLÍBENÝ CHARACTER ASK. DOUFÁM, ŽE SPLNÍ VAŠE OČEKÁVÁNÍ. Chtěla bych poděkovat všem co se do něj zapojili a především nejlepším holkám ze skupiny Útěk k protinožcům. Užijte si čtení. 

Od Nath_Lupin

Na Giu

Proč jsi nezůstala se Siriusem?

G: ,,Ehm...na tuto otázku ti nehodlám odpovídat."

S: „Ale mně by to docela zajímalo."

G: ,,Myslím, že odpověď na tuto otázku oba známe."

S: ,,Myslím, že ne."

G: ,,Ale ano! A už toho laskavě nechej!"

S: ,,Jako čeho?"

G: ,,Toho co děláš!"

S: ,,Já nic nedělám! Tak mě přestaň osočovat a odpověz téhle milé osobě, která se tě na něco ptala. Je přece slušnost odpovědět na otázku."

G: ,,Nezůstala jsem s ním protože je to pitomec."

S: ,,Já nejsem pitomec! Že ne?"

Nath, Andy a Christie: ,,Samozřejmě, že ne"

Chybí ti James a Lily?

G: ,,Samozřejmě, že mi chybí můj nejmilovanější bratříček. Doteď si vyčítám, co se stalo...někdy si přeju abych mohla všechno změnit. Chtělo by to obraceč času."

S: ,,Nebo by to spíše chtělo zbavit se toho hada."

R: ,,Ten had je její manžel už několik let! A nechcete nás někdo zbavit té máničky?"

G: ,,Ticho! Oni se snad baví se mnou a ne s vámi!"

Na Cass: 

Kolik kluků ještě hodláš mít? Jako jen tak odhadem...

C: ,,No dovol! Takové otázky si vyprošuji! To je sprosté! Mám jen Sama a nikoho jiného. S Charliem to nic nebylo a Fred je jen zamilovaný blázen."

L: ,,Fred tě miluje! Charlieho nech Carinae a Sama nech plavat."

C: ,,Mrzimorka a je chytrá jak rádio! Sklapni, nikoho nezajímáš"

L: ,,Nikoho nezajímá co děláš ty!"

Andy a Owlie : ,,Nechte toho obě dvě!"

Jaké to je být dcera Rega?

C: ,,Hmm na co tím narážíš Nathalie?!"

N: ,,Jen se ptám"

C: ,,Je to naprosto normální otec jako každý jiný. Nevím co konkrétně chceš slyšet, ale mám tátu ráda i přes jeho mouchy. Někdy je to s ním těžké, jako například když jsem začala chodit se Samem, ale nakonec se s tím vyrovnal. Teda aspoň doufám."

Na Lyca: 

Jako jen tak, ať víme, plánuješ mít tolik vztahů jako tvoje sestra nebo strýček?

L: ,,NE! U Merlinovy brady jsi blázen? Co jsi to za šílenou osobu že tě napadají takové otázky. Já nevím, vztahy nejsou úplně můj šálek čaje."

Jaké to je mít Siriuse jako strejdu?

L: ,,Naprosto úžasný, je to nejlepší strejda na světě. Už se nemůžu dočkat až jej zase uvidím. Musím mu toho ještě tolik povyprávět."

I'm Black - III.díl GPKde žijí příběhy. Začni objevovat