,,Co se děje?" zeptal se Lyco ledabyle táty, nemohla jsem si však nevšimnout jak se mu. vyhnul pohledem.
,,Musím na to Ministerstvo, a vy půjdete k Weasleyovým. Už jsem se s nimi domluvil."
***
Za půl hodiny už jsme byli připravení na cestu, přemisťování mi nepřišlo jako dobrý způsob přepravy ale co už. Mamka taky vždycky prohlašovala, jak to nesnáší a zvykla si. Přestože jsme tu nebyli mockrát (jestli dvakrát), ráda jsem zase viděla staré známé Doupě, působilo tak domácky.
,,Ahoj, Molly doufám, že nerušíme. Posílal jsem vzkaz," řekl taťka na pozdrav, sotvaže nám paní Weasleyová otevřela.
,,Ach ne to vůbec, jen jsme to nečekali víte, v noci či spíš hodně brzy ráno jsme se vrátili z Egypta." Pak nás všechny pozvala dovnitř.
,,Myslíš, že bych tu tedy děti mohl na pár hodin nechat? Musím na Ministerstvo a Ginger taky, víš kvůli případu toho uprchlého vězně," řekl táta a já se divila, že už ani neříká jeho jméno. No jistě ono to celkově bylo velmi ošidné.
,,Ale nooo.... jistě, jste tu vítaní," usmála se na nás Molly. Taťka kvapně vypochodoval z kuchyně.
,,Můžu jít za Ronem?" řekl rychlostí blesku Lyco a už pádil po schodech nahoru.
,,Nemáte hlad děvčata?" zeptala se nás mile paní Weasleyová, ale s díky jsme odmítli.
****
Zatímco se tohle odehrávalo dole v kuchyni, Lyco šel nahoru hledat Rona. Celý dům vypadal, že po pozdním nočním návratu z dovolené, spí.
,,Brý ránoo," vletěl do Ronova pokoje, ten cosi zahuhlal a obrátil se na druhou stranu.
,,Rone, vzbuď se," zatřásl s ním znovu Lyco.
,,Soo se děje?" Zamumlal rozespale a vyjeveně na něj zíral.
,,Lyco, co tady zatraceně děláš?"
,,Prostě jsme se tu objevili," zašklebil se Lyco rošťácky.
,,My? Kdo ?" nechápal Ron a protíral si oči.
,,No přece já a Cass a Ell," řekl Lyco, jakoby doufal, že mu to konečně dojde. Vtom se dveře rozletěly jako kanonáda.
,,Vstávej Ronalde, snídaně, tedy spíš oběd." Dovnitř vrazila dvojčata už oblečení, opálení z Egypta a opět naprosto k nerozeznání.
,,Čau kluci," zašklebil se na ně Lyco, s nimi byla podle něj vždy taková sranda.
,,Nazdárek Siriusi, tak co ? Už chytaj i Blacky juniory? Že jste se tu tak zničehonic objevili." Zasmáli se jejich dobře povedenému vtipu.
,,No skoro," zamumlal Lyco, když scházeli po schodech dolů.
***
,,Takže na Ministerstvu si myslí, že by s tím vaši rodiče mohli mít něco společného?" zeptal se pan Weasley, když si tu historku vyslechl. Všichni teď seděli u stolu a nandávali si horkou cibulovou polévku.
,,Ano, jelikož jsme takříkajíc jeho poslední příbuzní. Ale podle mě je to hloupost," odvětila jsem mu.
,,No jasně, ty, a to tvoje logické uvažování, a tos sebrala jako kde?" zapitvořil se Lyco, a vyměnil si pohled s Fredem, který na mě mrkl. Nechápu, co s tím furt má.
,,Samozřejmě, že je to logické Lyco. Zaprvé, jak víš, strýček o nás vůbec nemusí vědět. Předpokládám, že stále věří, že naši rodiče zemřeli. Zadruhé, jak by nás asi našel, když po něm jdou i mudlové. Za třetí, když utekl z Azkabanu, musel proto mít nějaký hlubší důvod. Člověk z tama přece nezmizí jen tak," popověděla jsem konečně svůj zdlouhavý monolog.
,,Skvělý, opravdu. Nechceš se přidat k Percymu? Suchar jeden jako druhý," zasmál se Lyco, přičemž Percymu zčervenaly uši. Do háje to jsem snad štvaná zvěř?! A navíc už kluka přeci mám.
***
Domů jsme se vrátili až zítřejší den k večeru. Taťka se navíc, vůbec nevyjadřoval k mamčině nepřítomnosti. A v podstatě nás rovnou poslal spát. Celkem divné to bylo.
ČTEŠ
I'm Black - III.díl GP
Fanfiction,,Je po ní, už ji nech Bello" Jsem hrozně oslabená a už nemám ani vůli dýchat. Je konec... Vidím, před sebou jen temnotu...jako bych omdlela. Tak takhle tedy vypadá umírání ? Prostě se ponoříš do temnoty a zapomeneš dýchat... Bylo to tak uvolňujíc...