Uběhl zhruba první týden školy, který se vlekl jako ponožky. Ellie se dostala do Mrzimoru, dle mého se tam docela hodí. Taková trošku na nic. Vím, že by mi to Mrzimorští vyvraceli, že jejich kolej čestných a ochotných je skvělá ale stejně můj názor na ni se asi nezmění.
Nějaký blbec...no abych byla přesná Draco Malfoy, Zmijozel z Lycova ročníku, poznamenal, že je to zvláštní. Tedy měl na mysli nás. Že jsme z rodiny Blacků ale ani jeden nejsme ve Zmijozelu. A pak zase Percy Weasley nechápal jak se možné, že jako sourozenci nejsme v jedné koleji.
Mně to naopak vůbec nevadí, Havraspár mi vyhovuje, stejně jako Lycovi Nebelvír a Ellie Mrzimor. To, že jsou všichni Weaslyovi v Nebelvíru neznamená, že všichni sourozenci musí být ve stejné koleji.Teď jsem ve třetím ročníku a to znamená, že jsme si vybírali další předměty. Doufám, že to Jasnovidectví bude aspoň dobré, stejně tak Staré runy. Jess nemá Jasnovidectví ale Péči o kouzelné tvory, tak se tam bavím s Cho a Marrietou.
No a tenhle víkend bude první návštěva Prasinek, nemůžeme se dočkat.
A málem bych zapomněla, hvězdami školy jsou zase Harry a Ron, protože přiletěli do Bradavic autem. Nestihli vlak nebo tak něco a půjčili si starý ford anglia, který se teď na vlastní pěst potuluje někde v Zapovězeném lese.,,Hej Cass!" Ohlédla jsem se po hlase a spatřila jsem bratra jak na mě mává. Prodrala jsem se davem až k němu. ,,Zkusím se přihlásit na famfrpál, třeba vezmou někoho nového do týmu" vyhrkl na mě a v očích mu tančily nedočkavé bláznivé jiskřičky. ,,Pro mě za mě, klidně." Pokrčila jsem rameny, moc mně famfrpál nezajímal. Jistě, že jsem uměla létat na koštěti ale do famfrpálového týmu jsem neměla chuť se hlásit. ,,No tak mi drž palce, čau" a zase někam odběhl.
,,Můžem?" přišla asi tak za pět minut Jess a obě jsme se zařadili do fronty studentů u brány, kde Filch kontroloval potvrzenky do Prasinek.
Byla to nádherná vesnička, zašli jsme snad do všech obchodů a pak i do hospody ke Třem košťatům na vyhlášený máslový ležák. Hrozně sladké pití ale dobré.
________________________________________________________________________
7.7.2020Takže čau
Týden prázdnin je fuč a já mám pocit, že to hrozně letí navzdory tomu kolik je ještě do září času.No dneska je kapitolka taková kratší jelikož potřebuju nějaké ty oddechové chvilky v příběhu. Jo a taky se omlouvám všem Mrzimorům za ten první odstavec ale takový je prostě Cassin názor. Uvidíme, jestli se v průběhu děje změní.
A Prasinky určitě v nějakých dalších kapitolách ještě budou popsané víc.
No a to bude pro dnešek všechno
Vaše Andy ❤
ČTEŠ
I'm Black - III.díl GP
Fanfiction,,Je po ní, už ji nech Bello" Jsem hrozně oslabená a už nemám ani vůli dýchat. Je konec... Vidím, před sebou jen temnotu...jako bych omdlela. Tak takhle tedy vypadá umírání ? Prostě se ponoříš do temnoty a zapomeneš dýchat... Bylo to tak uvolňujíc...