De keuze

4 0 0
                                    

Hannah heeft gevraagd of Kjell mee kwam ontbijten, aangezien ze beide onverwacht als een sneltrein te werk moesten gaan. Hannah heeft op de veranda een dienblad met geroosterd brood en crackers klaar staan. "Je wilde dit echt zelf klaarmaken hé?" vraagt Kjell. "Hm-hm, anders was het ook geen verrassing meer" glimlacht Hannah en haast zich terug naar de keuken en komt terug met wat fruit. "Oké, nu ben ik echt klaar" Schuift Hannah aan. "Fijn, anders had er niet veel voor je over gebleven" knipoogt Kjell. "Is dat zo? Dus jij eet altijd alles op wat voor je gemaakt wordt?" Kjell lijkt zogenaamd na te denken, "vaak wel" lacht hij. Hannah neemt een slok uit haar glas water. "Waarom eigenlijk de naam Fanta?" Is Kjell benieuwd. "Ja, sorry, ik had je nog geen uitleg erover gegeven. M'n opa wilde het eerstvolgende veulen Fanta noemen" Verteld Hannah. Kjell knikt, "origineel wel" Hannah knikt en begint met het beleggen van haar cracker. "Elk veulen is vernoemd hier naar een soort frisdrank, waarom weet ik niet, maar enkel opa kon op zoiets komen" Hanna's gedachte naar haar opa doet haar laten glimlachen. "Je opa had vast veel gevoel voor humor" Hannah knikt onmiddellijk. "Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, zei hij altijd" Kjell pakt hierop Hanna's hand vast. "Daar heeft hij volkomen gelijk in" Hannah haar ogen vangen de hand van Kjell op die zijn vingers in die van haar verstrengeld. Hannah blijft een moment stil. "Is er iets?" Vraagt Kjell dan ook. Enkele seconde later slikt Hannah een brok in haar keel weg. "Denk jij dat we een relatie kunnen beginnen, Kjell, met ons werk?" Vraagt Hannah terughoudend. "Daar heb ik nu niet zo een antwoord op, maar wij zullen niet het eerste stelletje zijn binnen dit beroep, dus het moet waar te maken zijn, dat zou ik graag willen" Kjell geeft een kneepje in Hanna's hand. Ze glimlacht klein waarna ze Kjell aankijkt. "Ik ook" antwoord ze overtuigend.

Dream big, work hard and surround yourself with good peopleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu