You will never gone

6 0 0
                                    

2 weken later

De laatste werkdag voor Kjell is bijna ten einde in Zuid. Hannah is nog de straat op, waardoor Jazzley zijn moment met Kjell kan pakken. ''Zit je er tegenop om naar Zuid-Oost te gaan?'' Vraagt Jazzley terwijl Kjell zijn laatste spullen bij elkaar pakt. ''Nee, ik ben al zo vaak naar een andere werkvloer verhuisd, dus dit is niets nieuws. Ik ben blij voor Hannah dat zij hier op haar plek zit'' Jazzley knikt en gaat op het puntje van Kjell zijn bureau zitten. ''Ik denk ook niet dat Hannah het had gepikt als jij haar plekje hier zou overnemen'' Kjell glimlacht en beaamt de opmerking van Jazzley. ''Zeker niet inderdaad, ze is hier niet weg te slaan en dat komt mede dankzij jullie'' Jazzley knikt dankbaar, ''dat is vanzelfsprekend Hannah is een gewaardeerd collega voor een ieder, ze heeft iets waar ik mijn vinger nog steeds niet op heb kunnen leggen'' Kjell ritst zijn tas dicht. ''Misschien niet iets om met je te mogen bespreken, maar dat is zeker de reden waar ik op gevallen ben'' Jazzley glimlacht en staat op. ''Doe je goed, wees zuinig op der anders krijg je met ons te maken'' Knipoogt Jazzley. Kjell schiet ook in de lach. ''Ik weet met wie ik te maken heb, ga ik doen'' Jazzley balt zijn vuist waarbij Kjell de knokkels van Jazzley raakt. ''Gaat je goed'' Merkt Jazzley nog op waarna hij Kjell een schouderklopje geeft. Hannah komt de kantoortuin ingelopen. ''Gaan jullie elkaar zo erg missen?'' Kjell komt op Hannah afgelopen. ''Heej, het had ook andersom kunnen zijn kleine'' Hannah bijt op haar lip. ''O hou op!'' Merkt Hannah flauw op. Kjell loopt de gang op en neemt de trap naar beneden met Hannah achter zich aan. Het is 13:15 uur. Anderen collega's zijn ook naar de werf gekomen om pauze te houden en Kjell succes te wensen. ''Nou jongens, het was kort, maar krachtig'' Loopt Kjell op zijn collega's af. ''Zo horen we het graag'' Merkt Daylano op. Alec pakt de hand vast van Kjell en beide geven elkaar een mannelijke groet door elkaar op de schouder te kloppen. '''Succes daar man'' Merkt Alec op. ''Dank je wel gabber'' Hannah grinnikt door de woorden van haar collega en vriend. Jazzley komt ook met Soeff naar buiten om van het zonnetje te genieten en omdat ze weten dat Kjell vertrekt. ''Kjell, jongen, 't gaat je goed'' Drukt ook Soeff, kjell de hand. Kjell drukt Soeff de hand waarna hij zich wendt tot Jazzley ''Kunnen Hannah en ik nog ruilen?'' Merkt Kjell sarcastisch op. ''We willen haar niet kwijt man'' Lacht Jazzley. Hannah hoorde de woorden van haar vriend op de achtergrond en loopt op Kjell af en pakt zijn bovenarm vast. ''Kom, wieberen naar Zuid-Oost jij, voordat je mijn plek hier overneemt '' Grapt Hannah. Dit zorgt voor een lach effect op al haar collega's. ''Je hoort het, Kjell'' Merkt Soeff op en steekt zijn hand op. ''Jullie weten wie de leiding heeft hier'' Groet Kjell zijn collega's voor de laatste keer. Hannah grijnst en loopt met haar vriend mee naar de auto. ''Overnacht je op de ranch vanavond?'' Vraagt Hannah. ''Ja, maar morgen kom ik jouw kant op. Ik bel je Han'' ''Telefoon staat op stil'' Kijkt Hannah haar vriend uitdagend aan. ''Ik bel je net zo lang tot je opneemt'' ''Gaat je niet lukken'' Pakt Hannah de hand van Kjell vast en verstrengelt haar vingers met de zijne. ''Je raakt geïrriteerd, dan neem je altijd op,'' Trekt Kjell, Hannah naar zich toe. ''99% kans'' Hannah grijnst. ''Blijft er nog 1% voor mij over'' Kjell schudt zijn hoofd en drukt zijn lippen op die van Hannah. ''Jij geeft nooit op'' ''Weet je toch'' Trekt Hannah zich terug terwijl ze op haar tenen stond. ''Zorg dat je het nog leuker hebt als hier oké?'' Merkt Hannah bemoedigend op. ''Ik red me wel, ik weet dat jij hier goed zit'' Kjell opent het portier van zijn auto en stapt in. Hannah glimlacht. ''Je hebt gelijk, slijmbal'' Ze slaat het portier van Kjells auto waarna hij het raam opent. ''Zie je morgen'' ''Tot morgen!'' Steekt ze haar hand op en loopt terug naar de werf.

''We dachten even dat je mee naar Zuid-Oost ging'' Merkt Jazzley op, die nog staat te roken. ''Jullie komen niet zomaar van mij af'' Merkt Hannah vastberaden op. ''Gelukkig maar,'' Glimlacht Jazzley en drukt zijn sigaret uit. ''Zullen we?'' Hannah kijkt Jazzley vragend aan. ''Daylano en Alec zijn samen de straat op'' Hannah knikt. ''En jij was klaar met al dat binnen zitten natuurlijk'' Merkt Hannah op. ''Goed geraden, maar je weet het, een senior wordt gereden'' Houdt Jazzley de autosleutels omhoog. Hannah grinnikt en pakt de sleutels aan waarna oud mentor en oud studente weer samen de straat op gaan.

Dream big, work hard and surround yourself with good peopleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu