Prsa mi se podizu i spustaju brzim tempom, a ja pokusavam doci do daha.Jos jedan onaj san, ali sada Niall....Uzdisem kada shvatam da mi se jos neka glupost vrtela po glavi, sto je dovelo do tog sna.Zatvaram oci i osecam kapljicu znoja kako se spustila niz moj vrat.Rukom posezem do vrata i brisem ga, smirivajuci misli.To je samo glupi san Delilah, nemas cega da se plasis.
Neko ulazi odjednom, a ja okrecem glavu ka vratima.Oh, to je samo on.'Zasto vristis?'
Pita nezainteresovano, dok mu glava viri iza vrata.Ustajem polako sa poda na kome sam pala i ispravljam se.
'Uplasila sam se.'
Govorim i slezem ramenima.Nema sanse da mu ista govorim za taj san.To je glupost, a kao drugo on nije ni vredan moze paznje.
'Cega?'
Obrcem ocima i slezem opet ramenima.Sta ga zanima?
'Slusaj, ostajes sama veceras, pa...'
'Gde ides?'
Pitam ga prekidajuci njegovu recenicu i okrecem se ka njemu sireci oci.Gde ide, mene ce ovde neko naci i....
'Okolo.'
Rekao je na sta sam se setila da sam i ja njemu tako odbrusila.Ali on...Ja ne mogu ostati sama.
'Zayn...'
Gledam ga uplaseno, a on me ignorise.Kako moze da bude takav?Ponasa se kao devojcica.Zaboga, on je hrabriji od mene!
'Pa bilo bi bolje da se malo manje plasis ovog mesta.'
Zavrsava svoju recenicu do kraja i pogleda me jos jednom, a zatim zatvara vrata.Cuju se koraci kada uzdisem i treskam guzicom na krevet.
*******
Muci me misao da ostajem sama u ovoj kuci ovde, kada on ode.Vec je vece i ocekujem da mi svaki minut dodje i kaze da ide....Okolo....
Ulazim u kuhinju i uzdisem.Pa...I ako ga ni ne primecujem kada je ovde, ipak sam bezbednija i...ne znam, lakse mi je.Sipam u veliku posudu toplu vodu i deterdzent, a onda se bacam prati sudje.Sta drugo?Mislim, vec je vece a ja ne nameravam nigde ici.S njim ili bez njega i onako ostajem.
Zamisljam se i gledam u jednu tacku.Sta se desava sa njim?Da li ce se sada udaljavati od mene?Zna li on koliko me svaka njegova ruzna rec boli?Koliko me njegovo ignorisanje navodi na misljenje sta sam sada zgresila?Za svako njegovo ruzno ponasanje okrivljujem sebe.A ne bih trebala.Zasto mi to radi onda?Zasto se igra sa mnom?'Idem.'
Cuje se glas u kuhinju, a ja se okrecem za njime.Sa ruku mi kaplje voda i pena, ali ne brinem.Suze su mi se pojavile u ocima.Ne zbog njegovog odlaska, vec svega.Sto smo mi uopste?Da li ja jedina padam ovde?I to za njime.
'Reci Zayn, molim te.'
Rekla sam molezi ga, na sta je on usao unutra.Zar je tesko?Pa necu ga pratiti, zaboga.Neka slaze, samo da me uveri da cu biti okej sama.
'Idem u bioskop na spoj, da li je to okej?'
Rekao je pomalo hladno, na sta sam ga znacajnije pogledala.Na stA?
'Koliko ostajes?
Odma sam poredjala drugo pitanje, na sta je preokrenuo ocima i okrenuo se.
'Otisao sam.'
To je bilo zadnje sto sam dobila od njega i sada sam bila sigurna da mogu propasti u zemlju.
******
Zajecala sa lagano, jos ucek radeci u kuhinji.Zasto sam toliko naivna?Zasto sam uopste i umislila da ista moze da ga promeni?Zasto se neprestano borim sa svojim glupim osecanjima, dok njega nije briga?Zasto?
Uzdahnula sam opet po ko zna koji put danas.Oprala sam ruke i sela za stolicu.Ako njega nije briga nije ni mene.Obrisala sam ruke, zatim bacivsi krpu na sto.Osecam se tako jadno....Iznevereno.Kada bi samo nasla i ja nekog ko ce me razumeti i voleti onakvu kakva jesam.Svi vuku iz mene ono sto njima treba.Ono sto bi njih zadovoljilo....Ali to im je u krvi.
Spustila sam ruke na sto, a na njih glavu.Zatvorila sam oci i pokusavala se usredsrediti na mir, tisinu.Pokusaj Delilah.Smiri se, mozda ce sutra doneti nesto bolje.Mozda i tebi naidje sreca.Zar ne verujes?
Ne znam.Sve ove godine jedino sto sam mogla ocekivati je tuga i to sam i dobila.Da li je problem u meni?Da li idem nizbrdo sve ove godine?Sta da radim?Zelim se promeniti, ali ni u to vise ne verujem.Promenim se ja, ali ljudi oko mene ostaju isti.I sta ja imam od toga?Ne vredi im davati prijatnost, kada to ne znaju postovati.
U jednom trenutku se trgnem iz misli kada osetim necije korake.Pokusava ih ostaviti neprimetnim, ali mu ne ide.K...ko je to?
Uplaseno dizem glavu, kada mi srce treperi od straha.O...on?Odkud?Gledam ga pomalo zbunjeno, ali to ne pokazujem na svome licu.Zar nije trebao otici na spoj?
Dolazi do mene i uhvata me za ruku.Vuce me polako prema sebi i ja se nalazim tik do njega.Trnci mi prolaze telom, kada otvaram usta za vazduhom.Sta sada?'Hoces sa mnom u bioskop?'
Pita nekako sa iscekivanjem.Njegova nezainteresovanost od danas je nestala.Vratio se ovde onako porazen i....sam?Samo sam ga gledala i proucavala mu lice.Predaja mu ocrtava bore, a disanje polako drhti.Kao da ga je nesto pogodilo tacno u srce.Nije li on....ostavljen?Je li ga ostavila?Prevarila?Je li otkazala spoj i otisla sa drugim?
Osecamneku tugu zbog njega.Zato sto znam da me je jutros onako rezao hladnocom u recima, dok se spremao za onu devojku.Koja ga je ostavila sada.Zato sto znam da ja to nikada ne bi uradila.Pogotovo ne njemu.Zato sto mene duplo vise boli nego njega kada je ovakav.Zato sto ne vidi da sam jedina koja nece otici od njega/
Klimnula sam glavom dok je moj pogled bio zakljucan za njegov.Unutar sebe osecam da sam izneverena.Da mi dolazi posle nje.A da ga ona nije ostavila, ne bi ni pomislio na mene.Osecam se tako zato sto znam da sam mu neka rezerva.Zato sto znam da ce otici nekoj drugoj cim ugrabi priliku.....Zato sto znam da sam se zaljubila u njega, dok njega nije briga.
Znam da ce se uvek okretati za drugim devojkama, a meni dolaziti kada ga sutnu.Ja cu samo stajati po strani i voleti ga, a on.....On ce se igrati sa mnom, a mozda i traziti utehu u meni.Ponosice se time da jos ucek moze da ima koju pozeli.A razlog cu biti ja.......JA...*********
Sedam na svoje mesto do njega, na tamno crvenu meku stolicu.Film je vec odavno poceo.Ni ne znam sta ce se raditi.Ali okej, dosla sam zbog njega.Nikada ga ne bih odbila ili povredila.
Seo je do mene, kada sam ga pogledala.Onako u crnoj dukserici sa kapuljacom.U crnim farmerkama.Jeste.Bio je sav u crnom, ali sam ga zbog toga jos vise volela.I sada u svakoj sekundi, moja ljubav sve vise raste.Sve vise.A nisam to zelela, ne slazem se ni sa razumom ni sa srcem.Znam da igraju jedan protiv drugog, a ne na ispravnu i najbolju stvar.
Okrece glavu ka meni i budi me iz misli.Osecam da je taj pogled znacio da me opominje da ga ne gledam tako kao da se na njegovoj glavi pusta film.Okrecem glavu napred i pocinjem da gledam...........Ne ulazi mi u glavu.Ni jedan dijalog koji procitam ne ostaje mi u glavu.Reci samo tako prolaze kroz moju glavu, ne zadrzavajuci se tamo.Ma koliko da se usredsredjivala na film, ne ide.Shvatam da je on razlog tome i ne mogu da se kontrolisem.Zasto?
Posle nekih petnaestak minuta mi dolazi u glavu da je ovo izgubilo smisla.Ovo nije upalilo.Doli smo za dzabe.Mislim, Zayn je platio za dzabe.Sada mi je iskreno glupo.
Osecam dugacke, tanke prste kako mi dodiruju polako ruku i u sledecoj sekunde se uplasim neprimetno.Srce mi pocinje jace lupati, a ja dahcem, pokusavajuci doci do zraka.Ovo se ne desava.
Prsti mu polako klizu po mojoj saci i ispreplece ih sa mojima, dok se ja davim u vazduhu.Telo mi se trese lagano, a razum ima jedno pitanje.Sta je ispravno uraditi?
Polako podizem glavu ka njemu i gledam ga stidljivo.Kada vidim njegov pogled zakljucan nameni, okrecem polako glavu na drugu stranu, da ga ne bih gledala.Ne mogu dugo zadrzati pogled.Pogotovo ne u ovakvoj situaciji.Oseca lagani osmeh kod njega i sledece sekunde me hvata za struk i spusta sebi u krilo, kao pero.Iznenadjena time, ne znam sta da uradim.Samo sedim ispravljena na njegovim nogama, a strah u meni je samo jedan.Jesam li mu teska?Valjda se nece pokajati zbog ovog poteza.
Grli me oko struka rukama i celu poteze ka sebi.Naslanjam se na njegovo telo, glavu stavljajuvi na njegovo rame.Srce ne prestaje treperiti.Sta mu ovo znaci? Ja se cela tresem od njegovih poteza, ne poricuci da mi ne prijaju.Prijaju mi.I zelim ih.Samo, da li je svestan sta radi?On....Kao da se promenio u pola sata.
Zatvaram oci i koncentrisem se opet na mir, tisinu.Smiri se Delilah.To je samo tvoje srce, dusa.Oni te vode sa osecanjima, ali tu nema niceg da se plasis.To si samo ti.Ti sa osecanjima.Zaljubljena.Zayn's p.o.v.
U krilu mi je, dok joj glava odmara na mome ramenu.Cujem joj jake otkucaje srca, sto i meni zadaje neko drhtanje.Disanje joj se polako stabilizuje i ujednacava.U mojim rukama je, a ja ni ne shvatam da sam to oduvek zeleo.Tu je, na meni.Volim je i cuvam od svih tih ljudi, i ako sam janajvece cudoviste.Pogledao sam je.Spava.Mora da je umorna.Tako je krhka i slaba.Unistavam je vremenom, ni ne misleci na nju.Dodjavola, nisam smeo.Nisa se smeo zaljubiti u nju, a tako je zelim.Zelim je kao sto je sada i imam.Ali to ce trajati samo na kratko.Vec je moram odneti kuci.A kada se probudi, opet ce me terati od sebe, misleci da je lazem i....Stegnuo sam je jace sebi i poljubio u njen mirisljavi obraz . Zadrzao sam nos na njemu, mirisuci njenu kozu.Volim svaki njen miris, svaki me opija posebno.Plasim se za druge dane.Sta ce biti sa mojom mackicom?Sta ce biti s njom?......Sta mi radi ova devojka?.......
Here iiiiiiis hahahahaha.
Uglavnom izvinite zbog kasnjenja, nisam htela.Mozda je ovo od glupljih nastavaka, ali eto..To mi je po rasporedu ahah. Ummm, da.Nakupile su mi se obaveze i evo, pisem sada i iskreno se nadam da niste dugo cekali....
Votujte i dalje i zahvaljujem se na po 5 votova na nastavcima, iskreno ste me obradovali, hvala! :)DElilah EPssy xx