Guzva. Alkohol. Smrad. Zagusljivost. Ne podnosim ovo mesto! Kako neko moze da uziva u tome? Ne verujem. Mozda se samo pretvaraju. Zaista to najbolje i znaju.
'Harry, dodji da upoznas nekog! '
Viknuo je Niall na sta sam se trgla. O, ma divno. Opet ce biti da sam streberka na zurci. Dosetao je lezerno i zavodnicki, decko smedje kose. Imao je zelene oci, dalo se primetiti.
' Harry. '
Rekao je kada se osmehnuo zavodnicki. Zaista izgleda kao kreten sa ovakvim stavom. Dali on i jede zavodnicki?
' Delilah. '
Kada sam izgovorila svoje ime, prasnuo je u smeh. Znala sam...
' Dali se ti prokleto zajebavas samnom? '
Pitao je Nialla, a Niall me je pogledao nekako... Tuzno. Zabrinuto.
' Doveo si da upoznam streberku koja nije ni za jednu noc? '
Ali okej. Navikla sam vec na ponizavanje i ismevanje. Ponekada mi dodje zao sto nisam bolesna od nekakve smrtne bolesti. Iskreno, ne bih zalila.
' Harry, molim te. '
Hehe. Niall pokusava da izvuce ovo nekako, ali ne ide. Ne mora. I onako je uvek zapinjalo.
' Ona nije streberka! '
Rekao mu je vec sa pomalo ljutim glasom. Na sta tacno cilja? Ja jesam streberka.
' Dodji samnom. '
Povukao me je Niall za njim. Sta sada dovraga? Valjda nece nesto reci pred svima. Doveo me je do podiuma, a ja sam se sledila. Kako sada?
' Igraj samnom. Samo se opusti. '
Naculjila sam usi i oslusnula. Pa, muzika i nije bila losa. Ritam je bas dobar. Pocela sam da se njisem polako, a za nekoliko minuta sam vec igrala uveliko. Kukovi, ruke, noge, sve je bilo u pokretu. Skroz sam se opustila, ne znam zasto. Svi su se okupili oko Nialla i mene, a ja sam dobila neku pozitivnu energiju. Pokazacu da i streberke mogu izgledati sexy i privlacno. Da.Jeste. Ponelo me je sve, nisam znala kada je dosta. Dok se na moj spas nije zaustavila muzika i krenula neka druga, drugacija. Stala sam, a tek onda osetila mali umor. Pogledala sam okolo sebe da vidim gde je Niall, kada sam ga primetila da prica sa jednim deckom. Oh... Odsetala sam do nekog' sanka' i sela za onu stolicu. Osecam se kao da sam pobedila u nekoj igri.Neopisivo.
Odjednom sam ugledala zelenookog decka ispred mene.U ruci je drzao casu sa picem i pruzio mi je.
'Nisi losa za jednu noc.'
Rekao je sam osmehom.To je bio opet onaj njegov ljigavi osmeh.Uzela sam casu u ruke i ispila malo. Suzdrzavala sam se da ne napravim grimasu. Zaista je gadno. Ali, pomaze. Donosi nesto u moje vene.
'I zaista ne izgledas vise kao streberka.'
Priblizio mi se blize. Bili smo blizu, a ja sam ispila ono pice iz casice.Kako su oni odvratni.Ne izgledam vise kao streberka?Pa sta jedan prljavi ples me deli od nje?
Osecala sam dah. Vreo dah na mojim usnama. Pogledala sam mu u usne, kada me je nesto dozivalo da ih poljubim. Bile su tako savrsene u ovom trenutku. Bile su tako punacke i crvene. Tacno kakve su mi potrebne sada. Nagnuo se malo, da bi me poljubio, ali ga je neko sprecio. Iza njega se nasao plavooki decko, koji ga je gledao malo cudno.
'Dali je sve uredu? '
Pitao je na sta sam klimnula glavom. Ne znam ni sama je li. Stajala sam ukopana u mestu.Dali da mu kazem da me Harry pritiska?Ili ne? Pogledao me je jos jednom njegovim plavim pogledom i rekao
'Ja cu malo izaci.'
Zatim otisao. Harry me je pogledao i odma uhvatio za kukove. Privukao me je sebi, kada sam osetila neki adrenalin. Prebacila sam ruke preko njegovih ramena i priblizila mu se. Ne znam vise nizasta . Samo zelim da ih okusim. Nista vise. Nagnuo se i poljubio me. Osetila sam njegove natekle usne na svojima. Tako su mi prijale. Tako su pristajale mojima. Stiskao me je za kukove, kada je poljubac cinio sve strasnijim. Ja sam ga stisla za majicu. Nisam mogla da se zasitim. Zelela sam vise i vise.
Njegov jezik je prevladavao mojim ustima. Jednostavno se presavrseno ljubi. Nikada nisam osetila nesto ovako. Odjednom me je stisnuo za zadnjicu, na sta sam ispustila neki cudni uzdah. Minut kasnije sam se nasla na 'sanku' , a Harry izmedju mojih nogu. Obgrlila sam ga rukama, kada je presao svojim usnama na moj vrat. Umesto njegovog jezika, osetila sam ugriz, na sta sam ga jace stisla sebi. Osecas je kao da letim. Presavrsen je. Ruku je prelozio na moje butine i isao gore. Sve vise i vise. Malo sam se promeškoljila i najezila. Uradi to Harry. Uplela sam svoje prste u njegovu kosu i promesala malo kukovima na tom sanku. Izludjivao me je. Namerno je prelazio polako, i ako sam ja gorela za njim.
'Zagrejana si za mene, devojčice. To me pali. '
' Uradi to. '
Prosaputala sam kroz uzdah. Nisam vise mogla da izdrzim. Jednostavno ga mnogo zelim, a neka vatra u meni gori. Znam da je on...
' Mici ruke s nje, budalo! '
Viknuo je neko, na sta sam se trgla.Nisam mogla da prepoznam glas. Ko jos brine za streberku? Harry se udaljio od mene, na sta sam mu opalila samar i malo se namrstila.Pokusavala sam da glumim da me je pritiskao, ali mi nije islo.Zelela sam ga isto koliko i on mene....Valjda.
' Ostavi je! '
Rekao je opet neki glas, kada sam pogledala u tog tipa. Niall.
' Pogresan trenutak, bro. '
Niall ga je streljao pogledom, dok sam ih ja samo posmatrala. Dali da kazem nesto? Ili ipak ne? Harry je opet dosao do mene i uzdahnuo mi zadnje na usne
' Nije kraj devojcice. '
Vec sledece sekunde sam osecala hladne ruke kako me vuku sa tog sanka. Kada sam krenula da napravim korak, malo sam se zanjisala nadesno.
' Pila si Delilah. Ti si pijana.'
Rekao je kada me je vukao napolje iz te kuce. Zaista sam osecala tezinu u nogama i glavi, ali to je sve.
'Nisam pijana, mogu i sama.'
Rekla sam jos uvek se zanoseci cas na desnu, a cas na levu stranu. Nije to od alkohola. To je samo umor. Nisam ja pila.
'To ti mislis. '
Jednom rukom je uhvatio moju, dok je drugu stavio na moj kuk. Uhh, danas me svi nesto zele.
' Pamtis li barem gde zivis? '
' Naravno da da. Prozor mi je nekako bas napravljen da se skace sa njega. Moram pokusati. '
Objasnjavala sam mu kakav je prozor moje sobe. Zaista je bilo tako. Nemam pojma zasto sam jos uvek ziva, kada su mi roditelji napravili TAKAV prozor. Nije nista govorio, samo je otisao do jedne kuce u komšiluku. Nisam sigurna da je to moja kuca.
Usao je u kucu koja je bila prazna i mracna. Ne trudeci se da zapali ijedno svetlo, spustio me je na kauc. Prvi sto je video i to bas onaj najneudobninji. Glava me je zabolela. Nisam znala kako cu da izdrzim ovo. Nemam snage ni da ustanem, a kamoli da odem do moje sobe. Pitam se, sta bi mi mama i tata rekli. Dali bi bili ponosni na ovakvu mene, kada nisu bili na onu?
*Niall's p.o.v*
Dok sam sisao sa stepenica uspesno nasavsi njenu sobu, primetio sam da spava. Digao sam je i odneo tihim koracima do njene sobe. Spustio sam je na kauc, izuo joj patike i pokrio. Cudno. Kako je mirna kada spava. A mislio sam da nikada nece da se smiri.Smesna je kada je pijana i pomalo je slatka sa svim tim budalastinama sto izgovori. Disala je nekako... Teze. Nadam se da ce joj ujutru biti mnogo bolje. Shvativsi da stojim tu dugo, tihim koracima sam se iskrao iz njene sobe i necujno zatvorio vrata. Neka spava. Trebace joj odmor.
Taaaadaaaaam.Zaista se nadam da vam se svidja i da cete je citati...Ostavite misljenje u komentar, ako zelite naravno.
DElilah EPssy xx