Chapter 30 (yeey)

94 7 2
                                    

******
Sedim u svojoj sobi strpljivo cekajuci, dok bol struji mnome.Niall ce svakog casa doci i onda je kraj.Ni juce, ni prekjuce Zayn nije ni rec rekao samnom.Ne znam sta je s njim, ali definitivno jos uvek ne shvatam kakva je on osoba.Trebaju godine da kada stanes pred ogledalom vidis i svoju unutrasnjost, ali tudju vidis odma.Ja njegovu ne mogu.Ako bih rekla da je dobar, lagala bih.I obrnuto.Ne mogu probiti napokon u sredinu, kada me svakim danom nesto povuce vise levo ili desno....Znam samo da ne zelim da idem.Zelim ostati s njim.On je jedina osoba koja je pokusala samnom.
Neko je pokucao, a ja sam se odma srusila na krevet i zatvorila oci.Ne zelim da vide da mi je zao, sada spavam.
Usao je u sobu i vec sam znala ko je, kada je moje nosice ispunio drugi miris.Niall.

'Delilah?'

Krevet se udubio negde kod mojih butina, a ja sam pokusavala da disem ravnomerno.

'Jesi budna?'

Pitao je, ali nisam nista govorila.Ma koliko se ja osecala sigurno sa Niallom, osecam da sam sigurnija sa Zaynom.Neka energija me unutra stiska i tera suze da kanu.Mrzim taj osecaj i sada bih najradje briznula u plac.
Njegova ruka se nasla na mome ramenu, kada sam cula dobro poznat glas, a srce je zakucalo brze.

'Pusti je, spava.Dobro joj je samnom, a sada mozes otici.'

Mrzim ga!Sve bih ucinila samo da ga gledam kako pati.On je obicna budala, ne znam sta sam videla tako sigurno u njemu.Otvorila sam svoje oci polako, treptajuci nekoliko puta.Gluma mi bas i ne ide.Pazljivo sam pogledala u Nialla, kada mi je za oci zapalo njegovo plavilo.Predivne su.Nema nista u njima na sta bih posumnjala.Dok Zaynove...
Pogled sam prelozila na njega i odma u sebi zarezala.Ako se on inati, i ja cu.

'Niall?Sta se desava?'

Pitala sam ga, ne obracajuci paznju na Zayna.Ne zanima me vise.Uvek kada ga pogledam nadamnom nadjaca mrznja.Jedini razlog je on.

'Dosao sam po tebe.'

Prvo je kraicom oka pogledao macku, a onda mi uputio upitan pogled.Zayn me je gledao sa puno iscekivanja, ali to je pokusavao da sakrije nekako.I dobro mu je islo.Ruke su mu prekrizene visile negde pod prsima, a oci je zakljucao za moje.Nije se ni micao, kao da hoce da me ubije.Citam te Zayn.Citam kao knjigu.

'Naravno.'

Rekla sam i udarila se po glavi, a zatim nasmesila Niallu kao da je sve super.Ustala sam i ispravila se.Kada on hoce po svome, hocu i ja.Ne zelim biti neka budala koja ce pasti pred njime.Znam i ja da vracam.

'Idemo.'

Samouverenost je vladala u mome glasu, a ponos nije hteo pasti i reci da ne zelim ici.U ostalom, ako me samo tako pusta, sigurno mu ni ne trebam.Necu ni ja glumiti nekog osecajnog, ako on nece isto.Bicu tvrdoglava, barem pred njime.
Krenula sam bez da se spakujem, samo sto pre da odem odavde.

'Vidimo se Zayn.'

Rekao je Niall kada smo izasli iz kuce.Setali smo do auta, a Zayn se vukao za nama.Gledala sam ga tako hladnog i nisam verovala da je postao takav kreten od coveka.Pogled mi se nije mogao odlepiti od njega...Rekao mi je.Pricali smo.Toliko stvari za razgovor, vrtele su se medju nama.Imali smo tu vezu, osetila sam je onog dana.Bio je brizan, nije kvario moju srecu.Distancu smo polomili i batalili je, kao da ni ne postoji.Sada me deli samo jedan hladan pogled od njega i nikako da ga oborimo.Kao da je on jaci i od zivota i od ljudi.Sve je protiv nas ovih dana, kao da se vanzemaljci bore da ne budemo prijatelji i oni gori pobedjuju.Ko zna kakav me maler ceka kod Niallove kuce, s obzirom da je i Harry tamo.Ne mogu da verujem da sam mu se mogla dati onu noc.Naljutim se uvek kada pomislim na to.

'Delilah.'

Trznula sam se na njegov glas i shvatila da smo nekom brzinom stigli.Izasla sam iz kola i uputila se za njim.I ovo je bilo nekako mracno mesto, negde udaljeno od ljudi.Mozda zato sto mi to nismo bili.

'Ovo je tvoja soba.'

Rekao je i usao u neku sobu, a ja za njim.Zaboga, koliko je velika.Ne treba mi to.Zaynove su bile toliko male da mi nije ni odeca stala u nju.

'Raskomoti se, odecu imas valjda tu neku.Harry je rekao da ti je stavio nesto u ormare.'

Objasnjavao mi je, dok su meni misli uporno lutale negde izvan ovoga.

'Niall?'

Taman da izadje, okrenuo se ka meni znatizeljno.

'Da?'

Uputio mi je nekakav upitan pogled, na sta sam progutala malo teze.

'Zayn je kriminalac?'

Rekla sam sto sam htela i sada iscekujem da kaze nesto.Spustio je pogled na zemlju, a onda me pogledao drugog trenutka.

'Nije.'

Okrenuo se i otisao iz sobe.Nisam imala sta reci na to.Oni mi lazu, naravno da jeste.Kako on moze verovati da nije?Ako nije, zasto se ponasa tako uopste?Zasto je tako napadan i grub?Mozda nije takav prema njima, ali prema meni jeste i za mene je on nasilnik.
Odmahnula sam glavom i sela na kauc.On je sada tamo, ja sam ovde.Ne zelim razmisljati o njemu.Ne zanima me vise......

**********

Lutam po tim hladnim hodnicima i pitam se.Da li oni znaju za grejanje uopste?Smrzla sam se, a uz to sam i gladna.Moja potraga za kuhinjom ne prolazi bas najbolje.U Zaynovoj kuci je barem bilo toplo.

'Uradi to.'

Progovorio je hrapav glaz uz jecaj, saptajuci mi na uvo.Refleksno sam se okrenula i videla nekog koga ne zelim bas videti sada.

'Ahh, uradi to.'

Rekao je sada sa jos vise napaljenosti u glasu.Shvatam da glumi i secanja mi uzasno naviru.Kreten!

'Sta hoces od mene?'

Zarezala sam na njega, kada sam se i sama malo zbunila, jer sam zvucala kao prava macka.Cudno...No, nisam htela pokazati zbunjenost, sve je to sada deo mene.

'Secas se devojcice?'

Presao je sa moje druge strane.Prstima je polako prolazio od mojih butina, preko zadnjice a zatim uhvatio za kukove otpozadi.

'Jecala si to na moje uvo.'

Navalio se namoju zadnjicu i promesao kukovima.Osetila sam ga na sebi.

'Imao sam te na sanku.'

Zastenjao je, kada je kap prelila casu.Okrenula sam se i odgurnula ga od sebe.Kakav gad.Hvala Bogu sto je Niall bio tamo, zato sto bih se sada kajala i to deset puta vise.

'Da me nisi ni pipnuo vise.'

Opet sam zarezala na njega, dok su mi se prsa podizal u ritmu ljutnje.Podigao je opusteno dva prsta i okrenuo ih je levo, desno.

'Mislis da neces zeleti?'

Lezerno su te reci izasle iz njegovih usana, kada sam pridobila zelju da ga udarim.Sta on misli da je?Kao jos gore nije ni zgodan, ni lep, nista.Jednostavno je alkohol mnogo uticao namene, posto ja to ne pijem.
Sve vise sam tesko disala, a on se smejao.

'Ostavi me na miru!'

Rekla sam malo glasnije, a on se opet nasmejao, rugajuci mi se.Sta?Nisam neka mala k**** koja ce mu dati, pa sam jadna?Prosao je pored mene i odlutao negde.Zatvorila sam oci i uzdahnula snazno.Moracu da se naviknem na ovo.

Hej ljudi :)
Evo javljam vam se posle duze vremena.
-Nastavak nije nesto dugacak, ali je nadam se zanimljiv.Usli smo u cetvrtu desetku nastavaka, jako mi je drago zbog toga :D .Takodje ce se desavati nesto drugo, zato sto je sada odvojena od Zayna.Sledi malo zanimacije u kuci Harryja i Nialla.
-Harry jeste zgodan i lep, ovo je samo prica hahhahahh.
-Greske ima verovatno, izvinite zbog toga.
-Sto se tice imena nastavaka, promenila sam samo u CHAPTER *** .Tako je mozda i bolje, zato sto ne otkriva nista sta ce se desiti, tako da je na vama da sami vidite :)
-I da, hvala na 1.2k ♥

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now