Harry i...Ko je bio to sa njim?Niall?Nekako mi oni idu uparu, ali....To ne moze biti Niall.On nije takav, a u ostalom nisam sigurna, videlo se kao da ima neku tetovazu u obliku kruga.Samo jedan krug, mada je to mogla biti i neka opekotina.Cistim misli od toga i sledece sekunde ih opet punim jucerasnjim dogadjajem.Onaj spric.Sigurno je od njega ova nocna mora.Ali, ne osecam u sebi nikakve promene.Da li to znaci da onaj spric ne vredi ili da se od njega dobijaju nocne more?Uzdisem i bacam pogled na krevet.Okrecem se i gledam gde su lekovi, ali njih nema...Nema ih!
Iskacem iz kreveta tesko disuci i odma uzimam prekrivac, ne bi li ispali iz njega na krevet, ali...Nema.
Prelazim prstima kroz masnu crnu kosu i okrecem se po sobi.Kako ih nema?Ne mogu biti nigde!Na razum mi padaju najgori moguci primeri.Sta ako je Niall ili Harry bio ovde?Ako su ih videli i uzeli?Odmahujem glavom i odlazim do vrata.Moram sto pre da ili pobegnem ili da nadjem te glupe lekove.Ni spric nije ovde, a sigurna sam da sam ga ostavila na krevetu pre nego sto sam pala u san ili....u nesvest sta god.
Dodirujem uzasno hladnu kvaku i vucem je na dole.Otkljucano je, mozda sam malo preterala u mislima da su me zakljucali i da ce me drzati kao u zatvoru.Brzo sam zatvorila vrata, pazeci da ne lupnem s njima i okrenula se....U sekundi mi se dah zaustavio u grlu, a oci su mi se stegle.'Z...Zayn?'
Usne su mi zadrhtale, kada sam ugledala tanko poznatu figuru ispred sebe.Nemoguce....Ne....Opet mi se prividjuje, to ne moze biti on.
Spustam pogled i odmahujem glavom, a onda ga opet hitro vracam ispred, ali on jos uvek stoji ovde.Gleda me tim njegovim poznatim ocima, kao da su moje oci lepak za njegove.Ovo je halucinacija, opet ce nestati i ostaviti me sa njima, nemam ja nista od ovoga.'Delilah?'
Jeca kroz najtisi sapat koji sam ikada cula, kada sam skupila svoje zenice.Zayn?
Prsti mi lete ka njegovom licu i odma zaustavljaju na suhim usnama.Ovo je on.Ovo je stvarno on.Idem gore i stavljam mu ruku na obraz, dok on zaklapa oci.Sledeceg trenutka skacem na njega i grlim ga, dok mi suze naviru.Napokon, Zayn!
Suze mi se nakupljaju u ocima, a srce lupa sve jace.Osecam ka da sam ponovo zasticena od svih.Sada sam sigurna, sa njim sa najzasticenija i...Osecam se nekako bolje.
Odvojila sam ga od sebe i opet pogledala, kada su suze potekle niz moje lice.'Zayn.'
Slabasnim glasom sam ga dozvala, kao da cu time utvrditi da je zaista tu.Da je napokon zaista tu.
Svoje ruke je prelozio na moj obraz i obrisao mi suze, nezno.Zatvorila sam oci ispod njegovog dodira i zajecala u vazduh.Toliko mi je nedostajao makar proslo samo nekoliko dana.Iritantan je i bezobrazan i velika budala, znam, ali je drugaciji....Drugaciji od drugih.
Pogledala sam njegove suve usne.Tako su...Tanje su i primamljivije nego pre.Tako me zove nesto ka njima, zelim ih okusiti.Dodjavola, poludecu.
Nagla sam se i svojom donjom usnom ih okrznula zeljno.Elektricitet je prosao mnome, a kolena su zaklecala.Tako su ostre i bolne.Kao da kroz njih ide nea struja.Dodjavola, koliko mi je nedostajao.Svaka njegova crta lica.Taj pogled iz kojeg viri nesto sto cuva u dubini.Ne zeli to pokazati, ali znam da je nesto u njima.Znam da je on u dubini duse dobar.
Gleda me u oci, a onda lagano otvorio usne da nesto kaze, ali pre nego sto je ista rekao, zaustavio se.
Odjednom sam osetila kako me grubo pribija uz sebe i njegove usne pocinju da ljube moje.Skupila sam oci, kada su se suze nakupile u njima, a Zayn je samo nastavljao da ide sve brzim tempom.Bukvalno mi je gutao usne, dok sam ja samo pokusavala da odrzim svoj prvi poljubac u nekom normalnom stanju.
Nesto ljigavo se naslo na sredini mojih usana i uslo unutra, razdvajajuci ih, a onda sam shvatila da je to njegov jezik.Gladno sam ga zagrizla, kada mi je zajecao na usne.Njegovo jecanje me navelo da ga jos vise stegnem oko sebe i stavim ruke na njegovu glavu, pribijajuci je vise sebi.Usta su mi ispnjena njegovim jezikom i njime obilazi oko mog i svuda gde jos nije bio.Ponestalo mi je daha, kada sam malo usporila.Primetio je to, pa mi je zagrizao donju usnu i odvojio se od mene,
Ovo nije moguce.Zar je takav osecaj kada se ljubis?Ovo je moj prvi poljubac i nadam se da nisam nista glupo uradila.Pogledom sam prolazila svuda, samo ne po njemu.Ne mogu ga pogledati sada, ne zelim.Ovo se nije smelo dogoditi izmedju nas.Nije mi ni poznat, a osecam nesto u sebi, nesto cudno.Ne znam pravi naziv za to, ali osecam kao da mi se utroba prevrnula.Srce mi lupa nenormalnom brzinom, a moje oci se stidljivo skrivaju ispod trepavica.Sta li ce on reci na ovo?Ipak sam ja to zapocela.
Osetila sam njegove prste ispod moje brade i sledeceg trenutka je sva njena tezina bila naslonjena na njih.To me navelo da pogledam u oci, i ako mi nije bas najugodnije.Tako je smiren, kao da se nije nista desilo.Kao da ce ovo ispratiti za jedan sat u vazduh iz nasih secanja.Ja znam da nikada necu zaboraviti, samim tim jer mi je ovo prvi put da se poljubim s nekim.
Zaboga, koliko mi je neprijatno ovako.Usne mi se tresu pri samoj njegovoj blizini i imam osecaj da ce me osecanja nadvladati i da cu pasti u nesvest.Sve treperi od ovog poljupca u meni, daje mi toliki osecaj zadovoljstva, da se jedva suzdrzavam da ne zajecam.
Presao mi je velikim prstom po usnama, kao da zeli da sazna da li je ovo stvarno.Ne znam da li njemu ovo ista znaci uopste.Da li sam mu samo jos jedna koju je poljubio,I onako je njemu to hiljaditi put, dok ja ovde cvetam od osecaja.'Delilah.'
Zajecao je opet, a ja sam zatvorila oci od ovog zvuka.Polako mi se uvlaci u usi i uzasno deluje na moje telo.
'Tako si mi nedostajala.'
Sapatom mi je saopstio to i pribio me uz sebe kao zadnju nadu sto ima.Ja sam mu..nedostajala?Toliko trenutaka nije proslo, da nisam mislila na njega, halucinirala sam zbog njega, tog necoveka.Nije moguce da sam i ja njemu nedostajala.....A mislila sam da sam ja jedina od nas dvoje koja i misli na nas.Ali izgleda da nisam.Dali je i on osetio tu prazninu u sebi bez mene?Zarila sam glavu u njegov vrat i prepustila se njegovim rukama.Ovo je najtopliji zagrljaj u mome zivotu.
Toliko sam mrznje u sebi cuvala za njega, a sada ga grlim kao da mi znaci sve u zivotu.I plasim se da me ikada pusti.Ikada.'Ostani samnom....Trebas mi.'
Rekao mi je u kosu.Ja mu trebam?Koliko znacaja treba da zadajem ovome?Koliko vrede te njegove reci?Treba li da mu verujem?Da li sam spremna na sve ovo opet?Ne znam.....
Klimnula sam glavom, da ne ceka odgovor i ako nisam bila sasvim sigurna.Jedino sto znam jeste da se ne zelim tamo vracati.Nikada vise.
Hej ljudi :)
-Okej, okej, ovo je dosta kratak nastavak.Svesna sam da pisem kratke nastavke, ali jednostavno nemam zelju ni da pisem duge.Hvala svima koji citaju, pogotovo hvala curama koje uvek votuju i komentarisu (Alex, Jeca). Zaista mi je drago sto citate ovu pricu jer ja iskreno ne mislim da je prica nesto posebno.
-Evo, desio se i taj trenutak da su se poljubili, nadam se da vam se svidja opis, zato sto ja ne znam mnogo pisati takve situacije.Ne ide to samnom....
-Ako ste ovde, molim vas ostavite barem Vote, stisnite tu jednu zvezdicu, zaista ce mi znaciti vise nego sto mislite.
-Greske verovatno ima i izvinjavam se zbog njih.DElilah EPssy xx