Pet kile pudera.Da se vidi da sam ja neka jeftina cura, koja ce se dati svakome.Nadam se da se vidi, jer sam ga sada MNOGO stavila.Namerno.
Kosu sam svezala u rep, da je mogu raspustiti tamo.Idem ziveti zadnji dan.Zadnji put.Izasla sam iz wc-a i iskrala se brzo napolje, dok on to nije video.Ne treba mi pratioc.Trcala sam do jednog kluba, kojeg sam videla dok sam kupovala.U ruci sam drzala te glupe stikle, u kojih nisam hodala nikada.Zar je to moguce?Naravno da nije.Nadam se da ce sve biti okej i da ce klub biti u stilu normalni ljudi a ne lezbejke i pederi.....Mada, neka to bude bilo koji.Koga briga.
Usla sam kada se mojim usima prelomila glasna muzika.Uuuuu, moze.Bas kakva mi treba.
Odsetala sam do sanka, na stiklama.Nadam se da necu pasti s njih, jer mi to nije potrebno bas sada.Smestila sam se na stolicu i narucila sebi pice.Veceras pijem i ako ne volim.Veceras mi nije nista zabranjeno.....
Pica su se redjala jedno za drugim.Svako drugo je bilo sve odvratnije i sve vrelije.Moje vene gore od alkohola, a ja u sebe stavljam jos, jos i jos.'Moze jedna pesma za striptiz?'
Pitala sam pijano, ali ipak je zavodljivost pobedjivala onog dj-a.Klimnuo je glavom, a ja sam se sledece skunde nasmejala.Ovo ce biti dobra.
'Koju ces maco?'
Pogledala sam ga is etila se.Macka.Ja sam macka.Zalosno je to sto necu odkriti sta sve mogu raditi.I tek sada shvatam koliko je onaj decko prokleto lep i zgodan.Ovde su svi nule za razliku od njega.
'Bilo koju.'
Rekla sam i odsetala na sank, skidajuci one odvratne stikle sa nogu.Pocela sam mesati kukovima i vrteti zadnjicom.Grudi sam svako malo izbacivala i stavljala prste u usta uz onu zivu muziku koju je pustao onaj debeli dj.Kraj majice sam dizala sve vise, ali ne previsoko, da ne bi videli sve te masnice.
Sve oko mene je postalo vrelo, kada sam osetila poglede na sebi.Imaju besplatan striptiz, neka gledaju sada.Od glasne muziku case su se lagano tresle, a ja sam u svome telu osetila neki puls kako dolazi iz nogu.Radim ovo.A znam da to u normalnom zivotu nikada ne bih radila.Niposto.Ali, sada to radim i osecam se super.Osecam se sexy.Vise nema one treme da ce mi se svi smejati, zato sto sam streberka.Nema onog *ne mogu ja ovo* .Mogu.Svi mogu glumiti neku kurvu kada hoce.Ja hocu.I igram ovde, misleci da sam to naucila od Nialla.Ali ne.U svakome od nas lezi jedna pokvarena osoba.I svako je uobrazen i bezobrazan, samo neko to ne zeli biti i onda ne otkriva te strane.Ali verujte mi, nema te osobe koja ne mozes biti.
Izvodeci im ovde striptiz i svakakve plesove, osetila sam da zaboravljam na vreme.Ali stalo je.Stalo za mene.
Svi ti lazovi koji su me lagali, ismevali me, ponizavali pred rugima, nazivali, pa i tukli na samom kraju.Nece vise imati koga da spustaju.Ja cu lagano otici, a oni neka rade sta im je volja.Vazno mi je samo da vise necu biti najjadnije osoba koju znaju.
Pesma se zaustavlja, a ja polako silazim sa sanka, svesna da sam odigrala svoj zadnji ples.Uzimam stikle sa sanka i preguravam se kroz guzvu, do wc-a.'Koliko uzimas da promesas malo na meni?'
Pitao je neko sa gomile, a ja sam se okrenula za glasom.Videla sam da je pitanje postavljeno meni, posto su svi gledali u mene.
'Imam decka koji te moze ubiti, pa pazi sta pricas.'
Rekla sam na sta sam se okrenula i otisla.Oa, mogla bih ga i sama ubiti, da znam kako.Ali to da imam decka nije bila laz, vec dupla, gigantska laz.
Kada sam se pregurala do wc-a, usla sam unutra i zakljucala se.Ne zelim da iko uskoci.Zayn's p.o.v.
Ne mogu da verujem da to radi.Zar je zato toliko posebna?Ali osecam da to nije ona.Nacin na koji me je molila da je prestanem tuci one noci je bio sa toliko nade i iscrpljenosti....To nije ona.Moram sto pre do nje.Opet sam je potukao.Nemoguce.Kao da se u meni nesto prevrne i nemam pojma sta me zadesi u tom trenutku.Postajem pravo cudoviste....Cudoviste!A obecao sam da necu.I slepo mi je verovala, misleci da vise nece trpeti bol.Usao sam u taj klub i video da je guzva.Svi bruje o njenom striptizu, dodjavola!Cujem to dok se probijam.Moram do wc-a, sigurno je tamo.