Chapter 28

83 6 3
                                    

***

Budim se i osecam neku bol u vratu.Nije humano klati nekoga na spavanju.Podizem se i okrecem glavu okolo.On spava tu, pored mene.Jos uvek se nije probudio.Necu ga buditi, neka spava.Kako je samo sladak.A sve je tako tiho, da imam osecaj kao da se zemlja prestala okretati.

Iskrala sam se iz kreveta i otisla u kuhinju.Napravicu vocnu salatu.Za malo jutarnje raspolozenje.Samo da se ne probudi pre , zato sto nece uspeti nista od toga.Uzela sam slag i mleko i sve to stavila da se izmiksira, dok sam ja ljutisla jabuku, krusku i bananu.Nije nesto tesko za pravljenje, a ukusno je i zdravo.Dok sam seckala voce, Zayn je upao u kuhinju i trljajuci oci se javio hrapavim glasom.

'Pobegla si.'

Isseckala sam voce i naslagala ga u dve cinije.Slag, voce, pa slag, pa voce.

'Nisam pobegla.'

Rekla sam noseci nam cinije na sto.Nisam pobegla, samo sam ustala malo pe njega.A da mikser nije radio, on bi jos uvek spavao.

'Nemoj da lazes, ti si obicna kukavica.'

Rekao je i nasmejao se nekako podlo.Stala sam.Ovaj osmeh vise nije ni malo licio na jucerasnji.Vise uopste nista ne znaci.Zar je moguce da xe opet biti ona budala?Sto je najgore, toga sam se i plasila.

'Slusaj, ne znam sta izvodis.'

Pokusala sam da smirim situaciju, ali mi ocigledno ne ide.

'Da, vazno je da sam ti poklonio noc, a ti si sto brze ustala i pobegla.'

Naljutila sam se.Nije mi do jutarnje svadje, kako ne shvata?Nisam pobegla, koliko mu puta to trebam reci?Samo sam zelela da ovaj dan pocne dobro.

'Nisam te ja terala da prospavas samnom, okej?'

Namrstila sam se na njega,na sta se opet podlo nasmejao.Zivcira me.Namerno to radi samo da bi upropastio sve ovo.Mozda je on kukavica.Mozda se on plasi svega sto je rekao juce.

'Kurvo.'

Kada je ta rec skliznula sa njegovih usana, poludela sam.Ove dve cinije sto sam jos uvek drzala u rukama, bacila sam na njega.Kako samo moze biti ovakav kreten?

'Ako sam tolika kurva, nadji sebi vec jednom neku koja nije i pusti me da zivim normalno!'

Izletela sam iz kuhinje i isla ka kapiji.Ne znam gde cu, znam samo da zelim da ga zadavim, odma.A mislila sam da smo najzad postali porijatelji.Trebalo je da znam da se nece promeniti.

'Cekaj!'

Viknuo je pozadi, ali se nisam obazirala.Da, uvek misli na mene kada je porekasno.Sada kada je shvatio da me treba, sada je nasao trcati zamnom.

'Macko, stani.'

Rekao je i uhvatio me za ruku.Privukao me je sebi, kada sam se opet susrela sa tim ocima.Celu noc mi nisu dale mira.Uvek bi se izmedju sna pojavio njego osmeh ili oci, na sta sam se i sama nasmejala.

'Pusti me!'

Procedila sa kroz zube i nekako slabasno pokusala da se izmigoljim.Ne mogu da mu dopustim da me kupuje kada god zeli.Neka se i on malo pokaje za svoje greske.Sta on misli, ko sam mu ja?!

'Ne ljuti se, nisam hteo.'

Rekao je i uhvatio mi dlanovima obraze.Skenirala sam mu lice i videla da je imao slaga po njemu.Tako mu i treba.

'Izvini mackice, nisam hteo...Mislio sam da ces se probuditi i leci pored mene, a ne pobeci.'

Govorio je blagim i hrapavim glasom, na sta sam se najezila i smeksala.Oci su mu se skupile, na sta mu nisam mogla odoleti.

Nagla sam se polako i pokupila mu slag sa obraza poljupcem.Ali tako mi i treba kada sam dopustila da mi se taj manijak svidi.Privukao me je u zagrljaj, ali ga nisam htela uzvratiti.Mislim da mi je srce ovih dana podskocilo.Prvi put u zivotu imam takav odnos sa muskarcem.I zabavno je.A on...On je lepsi od bilo koga kog sam srela do sada.Uprkos svemu sto mi je radio, osetila sam neku dobrotu u njemu i znam da je negde u dubini pravi andjeo.Samo...Samo trebam naci ono sto mu je stalo na put ka dobroti.Samo trebam bolje da ga upoznam.To je sve.

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now