Zaspala sam u snaznim nocnim jecanjima, a sada se budim sa velikim podocnjacima.I ako me neko pita, kasno sam legla....Mada meni nikada ne bi toliko porasli, i da spavam samo sat vremena.
Pustila sam vodu i sklopila sake u jdno *korito*.Zagledala sam se u vodu.Sta bi bilo kada bi covek mogao da se iskljuci samo na dan, cisto da se odmori.Kada bi se osecanja mogla izbrisati kao olovka gumicom.Kada bi covek mogao da poleti i rasiri svoja krila.Kada bi mi sami zamisljali sebe.Pravili se od vatre i vode.Kada nas izgled ne bi zavisio od mame i tate.Kada ne bi trebao pasos da se predje granica, jer kazu da ljudi sami pomeraju granice, da one ne postoje.Ko zna?....Vreme.
Prodrmala sam glavom i videla da voda curi vec dugo.Zaronila sam svoje nateklo lice u tu hladnu vodu i oprala sve te osusene suze s njega.Ispravila sam se i pogledala se u ogledalo.Pogledom sam pratila svaku kapljicu koja bi se slivala po mojim obrazima na usne.Tisina ponekad zna biti opustajuca.Nemam ja sta kriti.Imam oci iz kojih svetli plavilo.Zapravo, sada se zaledjuju polako.Crnu kratku kosu, kao muskarac i to je moja volja, meni se svidja.
Peskirom sam obrisala lice i uzdahnula.Kada bi samo tako mogli obrisati proslost, sramotu, prljavost.Sve ono sta ne mozemo da zaboravimo, a rado bi hteli.
Izasla sam iz kupatila i uputila se ka kuhinji.Tamo je bio samo Niall, jeo je neki sendvic.'Hej Niall.'
Rekla sam otvarajuci frizider i gledajuci unutra.Pa, njegova unutrasnjost bas i nije lepa.
'Jutro.'
Rekao je zvacuci i zvucao kao da zeli da me ispravi.Prevrnula sam ocima i sela naspram nje, u ruci drzeci hladno mleko.
'Pricaj mi o tome.'
Hladno sam odvratila, kada je u kuhinju upao najgori stvor na svetu.
'Nego, mogla bi se ja malo prosetati danas?'
Ignorirala sam kretena i svu paznju posvetila Niallu.Zvakao je toliko halapljivo kao da nije jeo pet dana, bravo za njega.
'Ne.'
Rekao je kada je progutao, a ja sam istog trena rasirila oci na njega.
'Zasto ne?'
Pobunila sam se svojim grubljim i zbunjenim glasom.Zar ce me zaista drzati ovde kao zatvorenicu?Bolje da nisam ni dolazila ovamo.Tek sada shvatam koliko mi je prokleto bilo dobro sa Zaynom.
'Jednostavno ne mozes jos da se kontrolises.Moras ostati ovde.'
Cula sam podsmeh sa strane kretena i prevrnula ocima uvaljivajuci se u stolicu i ispijajuci mleko.
'A vi znate.'
Rekla sam sebi u bradu.Mozda ne znam jos uvek, ali to nije razlog da ne idem nigde.Pa necu ja pojesti ljude u gradu, samo cu se setati okolo.Barem malo, da se odvojim od ovog pakla.Pobogu koliko mi fali Zayn.Tek sada osecam da je sa njim bilo nekako lepse.Ovde je dosadno, a niko ni ne obraca paznju na mene.
Prelozila sam pogled na njega.A da sada prospem to mleko na Harryja, pizdeo bi i pojebao me, p***a napaljena.Ali mleko je i previse otmeno da bi se tako glupo koristilo.
Skrenula sam pogled i popila svoje mleko, ustajuci.Izasla sam iz kuhinje i uputila se u svoju sobu.I ako su rekli da ne mogu napolje, ne mogu mi oni nista zabraniti.Ja cu otici kada pozelim, nece mi oni biti prepreka....Ali sada sam imala nesto drugo na umu.
Mozda saznam nesto o onom spricu.Ako je to ona tecnost koju sam ja dobila, spricnucu jos nekog da ne budem sama medju ovim budalama.
Usla sam u sobu i sela na krevet, vadeci iz dzepa od trenerke one lekove.Ali sta ce im to?Mislim, zasto cuvaju kada ne koriste?A ako koriste, za sta?Zbog cega?Mozda su to samo obicni lekovi.
Uzela sam spric u ruke i pogledala ga pazljivo opet.Obicna plastika u kojoj ima neka cista tecnost.Pomirisala sam i ne osetim nikakav jak miris.Na igli se video nekakav crveni trag.Krv?Noktom sam malo zahvatila i pogledala.Da, moguce da je to krv.Ali zasto je sve to?Da li ima ikakve sanse da je to onaj spric?Moram negde da isprobam ovo.Jede me iznutra zelja da znam kakva je ovo inekcija, a nema nikoga koga bih mogla da ubodem.Da ubodem Nialla ne zelim, a kada bih ubola Harryja, mislim da bi me silovao....Znas sta, ako je ovo spric za cudovista, onda meni nece nista biti zato sto sam ja vec cudoviste.Jedino mogu postati jaca, a to mi ne bi skodilo.
Uzela sam ga u levu ruku i ubola u nju, u venu.Ispricala sam ga malcice, kada sam ga brzo izvukla.Jauknula sam kada su mi se misici poceli grciti.Od ruke se pocela siriti bol po celom telu, osetila sam kako venama tece jos nesto osim krvi.Na trenutak mi se zamantalo, a vec sledece sekunde sam lezala na kaucu, onesvescena zbog vrtoglavice.
Ovo nije dobro.********
Budim se i osecam kako me glava jos uvek boli.Lezim na istom krevetu, u svojoj sobi gde sam se i onesvestila.Ustajem polako i gledam oko sebe da razmutim vid.U beloj leprsavoj sam haljini.Cudno.Pocesala sam se za glavu, kada sam pod prstima osetila krzno od usiju.Oh...Znaci u transformisanom sam stanju.Prevrnula sam ocima kda sam se setila Niallovih reci o samokontroli.Odjednom, iz mraka su pocela izlaziti dva tela, a njihova senka se sada pravila zbog svetlosti.Zbunila sam se i malo uplasila.Ko su oni?
'Delilah.'
Prosaputao je jedan, hrapavim glasom, sagradjenim od mrznje.Pokusavam da vidim ko je, ali ne uspevam.Da li mogu zaboga reci ko su?
'Plasis se?'
Digao je glavu jedan od njih, kada su se kovrdze stopile sa senkom.Harry.
'Plasim cega?'
Zbunjenost me je nadvladavala, ali sam se borila sama sa sobom.Zaista ne znam sta se desava.Sve izgleda nekako drugacije, kao da ne znam ko je Harry, kao da je prvi put da se srecemo,
'Sebe.'
Rekao je, kada me je val hladnoce zahvatio.Sebe?Zasto bih?Trebam li se plasiti sebe?
Druga osoba je dosetala do mene i polako kruzila oko mene, dok sam ja stajala gledajuci zbunjeno u Harryja.'Trebam li?'
Moj slabasan sapat je odjeknuo sobom, kao da sam viknula nesto.Sledece sekunde podli osmeh se nasao u mojim usima, a ja sam se namrstila.Mrzim kada mi se smeje, mrzim samu pomisao da se kezi.
Onaj sto je kruzio oko mene je sada prebacio rukuna moj stomak i stao iza mene.Jakim stiskom me pribio uz sebe tako da sam osecala skoro celo njegovo telo pribito uz moje.Mojim vratom je zavladao njegov topli dah, kada su mu se dva prsta nasla na mojim usnama.Stajala sam nepomicno, kao da je i trebalo da stojim samo.Dopustajuci mu da radi sta god zeli oko mene, kao da se nista ne desava.Jednostavno se nisam mogla pomaknuti iz ovog polozaja.'Seti se.'
Oglasio se Harry, kada je dosao do mene i pogledao me u oci.Duboko u oci.Promatrao je svaki delic , kao da ga je skenirao za pamet.A ja, ja sam stajala pomalo nesigurno sta zeli uraditi time, zbunjujuci se sve vise.
'Hajmo reci da su presvetle jos.'
Rekao je i odmaknuo se od mene.Nista ne shvatam.Ne shatam ni ko sam ja, ni sta mogu napraviti.jednostavno posle ovih godina moram opet upoznati sebe.Opet ispocetka.
Neki hladni mali predmet se nasao na mojoj usni, kada ga je onaj covek strpao u moja usta.Uplasila sam se i progutala ga, daveci se od njega.Moja ruka se nasla na stomalu i pocela sam nasilnicki da kasljem, pokusavajuci izbaciti nesto cega nema.Kada sam smirila kasalj, mojim telom je prosla toplota i osetila sam prve kapi znoja na mome celu.Okrenula sam se oko sebe, ali nikoga nije bilo.Samo crna soba, pod mesecevim svetlom.Izgleda da su uhvatili trenutak i pobegli.
Neka napetost je rasla u meni dok sam se savijala.Imam osecaj kao da ce mi glava puci.Polako pulsira, sve jace i jace.u stomaku me nesto grize za creva, a grlo mi je suvo i stisnuto.Padam na kolena i uhvatam se jako za stomak.Tecnost se polako penje niz moje grlo, iritantnim bolom.Obelezava svoju stazu, kada se u sledecoj sekundi napinjem.Glavu sam zabacila unapred, izbecila oci i lavlje otvorila usta, kada se tecnost nasla na zemlji.~~~
Rasirila sam oci i stisnula zenice, kada sam skocila s kreveta u sedeci polozaj.Glava mi pulsira, kao i u....snu?
Otvaram usta i duboko disem kroz suvo grlo, ali pluca kao da odbijaju vazduh, a ja ga se ne mogu nagutati.Idu nenormalnom brzinom gore dole, kada glavu zabijam u jastuk i brisem znoj sa cela.Ruka mi ostaje mokra, sto nisam ocekivala pa brisem zboj o pokrivac.Ja.....Ko sam ja?Ovo je neki cudan san.
DElilah EPssy xx