Give me black - chapter 17

112 6 3
                                    

Napomena pre pocetka: Istaknuta rec (ona) se NE odnosi na Delilah, opet haha...Pa nista, citajte, a opsirnije dolje. :)


Posle nekoliko trenutaka ih je otvorio.Pogledao me tim njegovim ocima...Svoju ruku je stavio na moju kosu i polako je gladio.Prijalo mi je to.

'Ovaj put obecavam...Trebas mi.'

Posle njegove recenice sam pocela nekako drugacije da disem, sto se pretvorilo u miran i tih zvuk.Predem.Po prvi put to radim, ali osecam se nekako...emotivno i dirnuto.Njegove oci mi govore da mu verujem.

'Znam da me zelis ubiti zbog kuce.'

Rekla sam na sta je odmahnuo glavom.

'Nije jedina.'

Zayn's p.o.v.

Ne brine me kuca.Istina je da sam je voleo, ali imam jos kuca ovde, u sumi.Slicne su i nimalo manje.Jedino do cega mi je najvise stalo je ona. Moj jedini razlog za borbom.Ne bih je izneverio nikada.Nikada.
Moram se oduziti za sve i vratiti je.Kao i sve ostale koje sam povredio svojim mocima.Mocima na neki nacin.
A macka mi je potrebna za sve ovo.Ali isto tako sam potreban ja njoj, samo sto ona nije svega toga svesna.Ali kada bude vreme, reci cu joj u sta sam je uvalio.

'Necu te povrediti, niposto.'

Rekao sam joj jos jednom.Toliko je uplasena i ranjena samo zbog mene.A prelepa je.Ni ta tuga, ni podocnjaci, ni umor, ni bol ne prikrivaju njenu lepotu.Od prvog dana sam video da je prelepa.Ali zasto je posebna jos uvek ne znam.

'Ja nemam gde.'

Rekla je i sklonila pogled sa mene.Zaustavio sam svoje pokrete rukom na njenoj kosi, a ona je automatski prestala da prede.Oticice samnom, ja ne idem kuci bez nje.

'Vratices se kod mene mackice.'

Rekao sam joj sapatom i uhvatio je za ruku.Ne zelim videti ranjenost u njenim ocima.To me zaboli, mada nisam siguran zasto.

*********

Delilah's p.o.v.

Osecam nesto iznutra.Nesto me raznezilo od onoga u bolnici.Mozda on nije takav monstrum.Mozda je ipak nesto vise od obicne budale.Ali ovo nikada necu da mu zaboravim.Povredilo me i to mnogo.
Uveo me u neku sobu kada smo dosli, a zatim izasao.Pa naravno.Koja je on ustvari budala.Ne znam sta me je toliko dirnulo kod njega.Kada ti je najpotrebniji, ode.Puhnula sam i polako se iskrala iz sobe.Trebam otici u kupatilo.Treba mi kupka.
Otvorila sam neku sobu i videla po drugi put da to nije kupatilo.Na sred sobe su se nalazile stvari, crne od gara, ali sacuvane.Prisla sam im i videla da su to one slike.One devojke.Znaci ulazio je unutra u kucu po te stvari.Kako je smeo?Zar mu toliko znace?...Moram ga pitati u cemu je carolija tih stvari, ali ne sada.Opet ce me pretuci.....ALi ako je ipak ulazio mogao je i moje stvari da uzme.Hodacu gola.
Izasla sam i nastavila sa potragom.Kada sam ga nasla, usla sam i zakljucala se.Ostacu ovde malo duze.Ne zelim niko da mi smeta.Pogotovo ne on.
Polako sam skinula sa sebe farmerice, pazeci da se ne stisnem za neku masnicu na nozi.Imala sam ih prilicno mnogo.Svuda.
Kada sam skinula i taj cipkani grudnjak crne boje za kojeg sam mislila da ce mi pomoci da izgledam bolje, stala sam pred ogromnim ogledalom.
Gledajuci u sve te masnice, suze su mi se nakupile u ocima.Telo mi je uzasno sada.Moracu da nosim dugu odecu.
Kada sam pogledala u grudi, za oko mi je zapala rana, jos sveze sivena.Imam konce.....Imam ranu na grudima.Kako je to uzasno.Sada sam sasvim sigurna da se necu nikome dati.Uzasna sam.
Skrenula sam pogled da se ne gledam vise i usla u kadu.Osudjena sam na propast.

*******

'Otvori!'

Neko je viknuo,na sta sam se trzla.Odma sam odcepila cesmu i pustila vodu neka se ispusta iz kade.Izasla sam i obrisala se peskirom.Ma koliko se kupala, necu ih skinuti.Uvek ce ostati te fleke.

'Otvori!'

Ponovo je viknuo, a ja sam nabrzinu obukla ves, umotala se u peskir i otvorila.Pogledao me je i umirio se iste sekunde.

'Moram razgovarati sa tobom.'

Rekao je, na sta sam se setila da nemam odecu.Pogledala sam svoje telo, a zatim u njega.Shvatio je i odveo me u svoju sobu.

'Uzeces nesto moje mackice.'

Rekao je i pruzio mi svoje farmerice koje su bile pocepane na kolenima i to mnogo.Valjda cu stati u ovo.On je mrsav.Ali je lep.Mnogo zgodan.Mada, mene to ne zanima.Nikada ni nece.
Posle preturanja je nasao neku belu majicu i pruzio mi ju je.Pogledala sam je i onda se setila da ja ne nosim belo.

'Daj mi crnu.'

Rekla sam, a on se nasmejao.Nikada nisam volela da nosim belo.To bi bilo kao da se radujem, kao da proslavljam.Belo je boja za pozitivnost.Sto zapravo nije moj slucaj.

'Mackice ne izvodi.Uzmi ili ostavi.'
'Daj mi crnu, ne zelim belu.'

Rekla sam pomalo iznervirano.Da sada imam odecu, ja bih birala sta cu obuci, ne on.Tako da, neka mi da sta hocu.Nije istina da nema crnu, kada je nosi svaki dan.

'Uobrazena si.'

Rekao je na sta sam se ja nasmejala.

'Da imam odecu, ne bih bila.'

Priblizio mi se i pogledao onako kao da me prezire.

'Da nisi spalila kucu, imala bi.'

Pa da.Vazno je da je pre nekoliko sati rekao da nema veze.

'Da me nisi oteo, ne bih je spalila!'

Viknula sam, na sta se on iznervirao i naljutio.Zar mu je toliko problem da mi da tu jebenu majicu?

'Ja radim sta hocu.'

Rekao je i pogledom me prepolovio.
Opalila sam mu samar, na sta je zatvorio snazno oci i otvorio ih posle nekoliko trenutaka.Neka radi sta hoce, ali ne sa mojim zivotom.

'Kucko mala.'

Rekao je i udario me je toliko snazno na sta sam pala dole.Pogledala sam ga, a on me je samo sutnuo u stomak nogom.Jauknula sam od boli i uhvatila se za stomak.Suze su mi potekle na oci, kada je izasao.Opet.A obecao je da me nece povrediti.Zasto sam mu uopste i verovala.
Ustala sam polako, osecajuci svaku masnicu kako istice bol.Imam osecaj da se pecem u rerni.Sve me vise boli telo.Svaki deo njega.
Otisla sam do njegovog ormara i otvorila ga,Izvukla sam cetiri crne majice i zamorala ih u peskir.Sve ostale crne majice sto su ostale u ormaru sam pocepala i poseckala.Ostavila sam mu bele.Neka ih on nosi ako bas toliko hoce.


Hey ljudi :) 
-Imate malu napomenu koja je sasvim tacna i postavila sam je na pocetak....Da, mozda cu nekada i na pocetak stavljati napomene ili ti neka obavestenja vezana za nastavak....
-Ovaj  nastavak je verovatno dosadniji za vas.Za sve ima opravdanje, ali ja se pravdati necu, posto bih vam nogo otkrila kada bi se pravdala (razumite me lol) .
-Vidim da vas ima vise, pa sam samo htela istaknuti da mi je drago, zaista.Mnogo hvala na citanju, strpljenu, sve sto dajete.Znaci mi dosta, hvala vam :) 
-Sa votovanjem i komentarima pocnite kada hocete, ali se iskreno nadam da ce to biri skoro. 
p.s. Videla sam da je 'u trendu' pisati ono LOL u zagradama, pa sam i ja pocela, haha.


DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now