Delilah's p.o.v.
'Niall?'
Razdrala sam se na ceo glas, nervirajuci se vec.Ovo je ko zna koji put da vicem, ali on se ne odaziva.A znam da je tu, pa evo svetli mu soba.Dodjavola!
'Niall, prokletnice!'
Vicem jos jednom i cekam minut da li ce princ sici, ili bar izaci na balkon...Nista...To je to, sam si trazio!
Uzimam sa zemlje kamencinu i gledam mu na prozor, pre nego sto zamahnem rukom i gadjam mu pravo u staklo.Lomi se i zadivljeno gledam kako se rasprslo.'Sta koji djavo?!'
Vice i izlazi tacno na prozor.Napokon Niall!
'Oh, zar to nije princ Niall.'
Govorim sarkasticno i prevrcem ocima.Nisam mislila da ce ikada da me nervira kao sto me je sada.
'Sta ti radis ovde?'
Pita kada mi se bes penje na maksimum.Sta radim?Pa evo, vec deset minuta vicem na tebe, dok ti ne cujes i sada ces me ispitivati, mesto da dodjes dole!
'Sidji dole, trebam te.'
Govorim kroz uzdah i gledam ga tako dignute glave visoko.Kao da gledam u Boga, a ne u Nialla.Ahhhh....
Posle nekoliko minuta, najzad otvara vrata kuce i izlazi mi u susret.Da ga udarim?Ma ne, i onako nije zasluzio.'Slusam.'
Osmehnuo mi se lagano.Haha, on bas voli provocirati, zar ne?Nakasljala sam se, pre no sto sam mu rekla svoj plan.Napolju je zaista hladno.Cak se prave i oblacici kada se dise.Obozavam ih, haha.
'Ja...Pa ovaj, mislila sam nesto uraditi, pa...Treba mi tvoja pomoc.'
Rekla sam jedva, plaseci se.Nisam ni mislila da ce mi ovo biti ovoliko tesko.Nisam sto posto sigurna da je ovo ispravno, ali moram pokusati.Plasim se.Sta ako kaze Zaynu, pa me odvuce tamo i zakljuca u sobu?Nadam se da nece, valjda mogu imati toliko poverenja u Nialla.Uzdahnula sam i na to i prepustila se slucaju.
'Reci sto ti treba.'
Pribliyio mi se, jos pazljivije me slusajuci.Auh.Progutala sam knedlu, gledajuci mu u oci.Toliko iscekivanja ima u njima, a ja ne mogu progovoriti.A moram mu to reci, jednostavno moram.Uzdahnula sam praveci jedan oblacic i spremila se za pricu.
'Niall, ja sam mislila...'
Zayn's p.o.v.
Nema je.Prokleto je nema!A znao sam da ce se to desiti, znao sam da ce otici.Uvek ode.Ne znam sta se s njom desava, zar me toliko mrzi da ide od mene?A juce je spavala tako spokojno u mome krilu.Na mome srcu, tacno na mome srcu je lezala.Bila oslonjena na njega, a sada bezi.
'Mackice, gde si?'
Prosaptao sam za sebe nadajuci se da ce mozda ovog puta izaci od nekuda i seo na kauc.Gde bi mogla biti?Tek je podne.Ona uvek ide nocu.Setio sam se onih dana kada je bezala i shvatio.Uvek bih je nalazio u sumi.Da li je mozda tamo?
Uzeo sam telefon i resio se prvo raspitati pre nego sto ista preduzmem.Mozda nije kao sto izgleda.Delilah's p.o.v.
Oglasio se Niallov telefon, kada je opsovao i poceo se sukati, trazeci ga.Rukom je prolazio po svakom kutku dzepa, iznerviranog lica.Sa potragom je stao kada je ruku zavukao u desni dzep dukserice i izvadio svoj mobilni.Ko ga sada zove?Pogledao je na ekran i zadrzao pogled.Sta?
'Ko je to?Javi se.'
Rekla sam radoznalo i uputila mu nekakav pogled iscekivanja, ali je odmahnuo glavom.