P...Please, stop - chapter 12

123 7 2
                                    

'Sta trazis ovde?'

Rekao je malo glasnijim glasom.Znala sam.

'Sta te briga.'

Odbrusila sam mu, na sta se priblizio.Njegovo telo je bilo opet previse blizu.Gadi mi se!

'Mackica igra grubo.'

On me je jos vise unistio.Ne znam za sta mu trebam ja.Za sta sam ja sposobna, a drugi nisu.

'Pa pre bih rekla da ti igras nesto.'

Gledala sam ga u oci.Bio je bidljivo bisi od mene.Njegov bezobrazluk obuhvata celonjegovo telo, pa ne mislim vise nista o njemu.

'Nisam mislio da ces biti toliko nezadovoljna.'

Rekao je na sta sam rasirila oci.Nezadovoljna?Mislim da je to nesto neophodno.To normalno sto treba da budem.Doveo me je ovde nesvesnu na silu.I drzi me ovde i uhodi.Kao da sam neka njegova igracka.

'Gadis mi se!'

Rekla sam na sta sam izletela iz sobe.

Zayn's p.o.v.

Zalupila je vratima i izasla.Njene reci mi nisu bas prijale.Ne znam zasto, ali me u grlu nesto steglo.
Za sta mi je uopste i trebala?Ta prelepa devojka me toliko napalila izgleda, da sam zaista pomislio da ce biti odlicna macka.Kao da bi me ona i pogledala kada sam je oteo.Ali, videce ona.Sledeci dani ce biti najgori dani njenog zivota.

Delilah's p.o.v.

Zasto?Zasto ne mogu da otvorim ta glupa vrata?Ako ona budala od coveka moze, mogu i ja.I onako vise nisam sasvim obicno bice, zar ne?
Svim snagama sam jos jednom pokusala da otvorim vrata, ali nisam mogla.Dovraga!Tesko disuci sam se uhvatila za glavu.Zakljucao me je.Gad!Mrzim ga!
Sutnula sam u vrata nervirajuci se.Ima da pokazem toj nakazi, pa makar mi to bilo poslednje.Platice mi!

***********
'Ustaj.'

Razdrao se neko, na sta sam se trgla.Shvatam da to niko ne moze biti osim onog decka.Nije se ni predstavio.Budala!
Podigao me je na sta sam se jos vise trgla.Istrgla sam svoje ruke iz njegovih i udaljila se od njega.Sta sada zeli?Mozda ce me tuci?
Priblizio se i u sledecoj sekundi sam mu mogla cuti brze otkucaje srca.Njegov dah je golicao moje usne.Mleko.Pffffff.

'Bezi od mene!'

Gurnula sam ga, na sta se nasmejao.Opet se ceri.Opet me zivcira tim njegovim osmehom.

'Sta?Mozes mi nesto?'

Pitao je, na sta se opet priblizio meni.Zalosno je znato da se toliko umislio.Ali, to je nesto sto sam mogla pretpostaviti.

'Sta hoces od mene?'

Progovorila sam kroz zube.Uzasno me nervira.I njegovo telo i njegov osmeh i glas i sve.
Naslonio se na zid s obadve ruke.Tipicno sam bila izmedju njih, gledajuci ga i seckajuci ga na komadice istovremeno.

'Nista mackice.'

Rekao je i jednom rukom uhvatio moj vray.Neka struja je prosla kroz mene.Nek' me ne dira!
Ruku je zavlacio u moju majicu.Prsti su mu bili na prstenovima na vratu (pocetak kicme, znate na sta mislim).Najezila sam se od njegovog dodira.Dugackim prstima je polako poceo da prolazi po mojoj kozi.Jedva da me je dodirivao, a meni je to jako prijalo.Sama od sebe sam zatvorila oci od uzivanja i ispustila neki cudan izdah.Ovo nisam ja.Sta se desava samnom?Mogla sam da cujem njegov priguseni osmeh.
Ovo mi toliko prija.Kao da me dodiruje neki vrhunski masazer, on to lako radi.Ne znam sta mi se desava, ali sam se prepustila njegovim rukama.Osecala sam se nekako...udovoljeno.
Prestao je odjednom.Otvorila sam brzo oci, shvativsi sta sam upravo dopustila.

'Dobra maca.'

Sapnuo mi je na sune.Gad!Odgurnula sam ga od sebe, a on se nasmejao i otisao.Toliko je odvratan!I ako znam da sam pre sekundu uzdahnula tacno ovde, pred njim, sada se kajem zbog toga.I sram me sto sam mu dopustila i da me pipne.Nije zasluzio ni da mu se obratim.
Uzdahnula sam protrljavsi se po vratu.Njegovi tragovi na mojoj kozi.Uzas!
Krenula sam negde...Ne znam ni sama gde.Da trazim izlaz, ali bas sam sigurna da cu ga naci ovde, kada me je zakljucao.
Mozda cu pronaci neke podatke o njemu.Mozda najzad otkrijem njegovo ime.Mozda saznam koliko je star.A sta ako je stariji nego sto sam mislila?Sta ako ima 33?
Pa.....Nista ne znam dok ne nadjem, pa krenimo.
Jedna soba mi je privukla paznju.Bila je opremljena nekako.....zensko.Zasto me nije u nju smestio?Ne, on me bas u najhladniju i najtamniju!Hvala mu za to.Ne zna ni pravilno otimati.
Otvorila sam ormar, a tamo su bile neke haljine i kutije.Uzela sam jednu i dunula u nju, kada se prasina digla.Polako sam je otvorila i videla slike.
Bile su to stare slike.Slike neke porodice.Ni na jednoj nisam primetila decka slicnog njemu.....Pa, bice ON dok mu ne saznam ime.
Kada sam prolistala slike, a nisam sve, uzela sam neku kovertu u ruke.Znatizeljno sam je okrenula da vidim, ima li neki tekst, ali nije imala.Otvorila sam je, kada sam opet videla slike.Da li treba da mi kazu nesto?
Te sam slike listala sa malo vise znacaja i razmisljala.Bio je tu stariji covek crne kose.Ima oko 30, isti kao i zena koja ga je obgrlila.Imala je znatno veliki stomak.Bila je trudna.Ispred njih su bile 3 devojcice, zaista slatke.
Jedna slika mi je zapala za oko.Bila je to slika jedne od te tri devojcice, ali sada je bila starija.Zrelija.Lezala je u bolnici.Na drugoj je vila u istom polozaju, samo sa podocnjacima.Na trecoj sada vec vidno umorna od te bolesti, pretpostavljam.Na ostalim je bila na svakakvim aparatima.Ali, ko je to?Sada imam jos jednu osobu za koju moram da mozgam.A dosla sam s namerom da saznam nesto.Da sebi skratim misli.
Pokusala sam da joj vidim barem oci, ali nisam uspela.Ni na jednoj nije gledala u kameru.Pa, to je to izgleda.Saznacu nesto kasnije, idem da jedem.
Sve sam pospremila nazad kako je i bilo i ustala.Kada sam se okrenula da krenem, sudarila sam se u njega.
Podskocila sam istog trenutka.Pogled mu je bio hladan i ljut.Da li ce me sada tuci?
Gledala sam ga cekajuci da uradi nesto, a on me je streljao tim njegovim ocima.
Odjednom, njegova hladna ruka se nasla na mome obrazu.Uhvatila sam se za njega, kada sam ga pogledala uplaseno.Koga ja zavaravam?Nisam ja nimalo hladna ni jaka.Samo glumim da jesam.Nazalost.
Sledeceg trenutka sam lezala na zemlji, primajuci njegove bolne udarce.Stiskala sam oci da ne zaplacem.I nisam.Ali, ovo me je jako bolelo.
Tukao me je, nije prestajao.Svaki put kada sam primila udarac, osecala sam kao da je to zadnji i da cu svakog trenutka umreti.Njegova pesnica je obradjivala moje telo.Po nogama i po trbuhu i licu i rukama.Svuda.

'P...Prestani.'

Rekla sam sva u bolovima.Mislim da vise nikada necu progovoriti,Osecam kao da sada imam knap snage da mu kazem jos nesto, da bi najzad prestao.Ubice me.

'M...Molim te, prestani.'

Rekla sam mu pljuvajuci krv u lezecem polozaju.Ne mogu da izdrzim ovo.Pred ocima mi se zamracilo, a ja sam ostala tako dole.Mrtva sam.Ako ne sad, bicu uskoro.Ubice me.


Hey ljudi.Ima li vas? :) 
Iskreno mislim da vas je barem malo ovaj nastavak iznenadio, zato sto je i trebao biti na neki nacin iznenadjenje. Hvala na broju citaoca na dva prosla nastavka. Drago mi je da je barem neko pogledao to moje pisanje, haha.
I ponavljam, nadam se da se okupljate zato sto sam vec prosla 10 nastavak i ovde vec pocinju one glavnije radnje. I jos jednom, hvala svima koji je citaju, ako vas ima.Mnogo mi znaci.
I da, ako zelite, stisnite za mene zvezdicu barem, a ako vam se nece, ne morate ;) samo budite tu. 

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now