We have only five days - chapter 23

109 7 2
                                    

Budi me vetar koji duva sa prozora moje sobe.Nisam ga zatvorila juce.Natezem se i zadrzavam dah, a onda opustam i uzdisem.Ko ce sada da ustane i zatvori ga?Mene mrzi.
Pogledala sam na sat i videla da je jos uvek rano.Ahhhh, pustite me da spavam.Majku mu, sada je nasao odjednom neki vetar da zaduva bas u moju sobu.Pokrila sam se dekom preko glave.Necu imati vazduha.Dodjavola, zar moze nesto barem ici kako treba?

'Idi, ona spava!'

Viknuo je neko, a ja sam automatski otkrila glavu.Ko spava?
Odjendom, neko je otvorio vrata sobe, a ja sam pogledala prema njima.Niall.Sta ce on ovde?

'Delilah, moramo da razgovaramo.'

'Ne zovi je tako.'

Procedio je kroz zube, sta sam ignorisala.

'Da?'

Rekla sam pospano i ispravila se.Seo je na krevet i pogledao me nekako cudno.

'Dogovorili smo se nesto nas trojica.'

'Nismo se dogovorili.'

Zayn je upao, a ja sam ga pogledala popreko.

'Ako se za pet dana ne budete sprijateljili, ides kod mene i Harryja da zivis.'

Sta?Kod njih?Znaci, i oni su cudovista?Ali.Niall nije kao oni.On ne moze biti jedan od njih.

'Sta sprijateljili, pa ona mi je devojka.'

Zayn je opet upao s pokusajem, na sta sam ga opet pogledala onako znacajno.Ja NIKADA ne bi zelela da budem njemu devojka i ono je bila laz.On je obican skot, nista vise.

'Ali Zayn, ona nije zasticena sa tobom.Docicu po nju, makar ne znam sta.'

Pogledao me je i zagrlio.Prija mi njegov zagrljaj, pa sam mu uzvratila.Ponasa se kao brat prema meni, ne znam zasto.
Kada se odvojio od mene, pokazala sam mu mali smesak na mome licu.

'Idem ja.'

Ustao je i rekao.

'Za pet dana sam ovde.'

Izasao je iz sobe, a za njim i Zayn.Culi su se jos glasovi dok su setali napolje, ali se nisam trudila da otkrijem sta su pricali.Mogu slobodno da dodju sto se mene tice, odmah.....Ali....Tamo je Harry, kako cu ja sa njime?I zasto i Zayn ne zivi s njima?Nista ne shvatam.A pogotovo ne to kako cu se sprijateljiti sa njime.

********

Kasno je nocu, a ja ne mogu da spavam.Jednostavno nista ne zeli da udje u moju glavu.Ako je Niall toliko zastitnicki tip, zasto me ne oslobodi od njega?Zar zaista misli da sam mu devojka?Zar izgledamo tako?Mozda i ne, ali kako ne shvata da je on cudoviste i da ce mi samo nauditi.Da li Niall uopste zna da je Zayn cudoviste?
Zadajem jaci udarac u vrecu i disem duboko.Ovo nije za mene.Moram sto pre nekako izaci iz ovih krugova.Uvukla me je budala, a ja klecim pred njime.Ovo je pakao.
Obrve su mi se skupile, a lice razljutilo.On ce mene da tuce.Da mi kvari srecu koja mi sledi.22 mi je, kako moze da me iskoristava u ovim godinama?Druge kurva izlaze po kafanama i klubovima, JA NE MOGU NI DA DISEM NORMALNO JER SU ME DO SADA RODITELJI DRZALI NA LANCU, A SADA ON!

'Macko?'

Cuo se glas iza mene, na sta sam se udaljila od vrece koja se ljuljala kao luda.Pogledala sam ka vratima i videla pospanog gospodina kako ulazi samo u sorcu.

'Jesi okej?'

Pitao je na sta sam skrenula pogled.Nisam.Sada bih ga najradije ubila.Ali, moram biti dobrica da ne bih zavrsila kod Harryja.Imamo pet dana samo.
Klimam glavom, a on mi se priblizava.

'Cuj, i meni je ovo teze, ali hajde da pokusamo.'

Rekao je nekako nesigurno i pocesao se za vrat.Da.Zaboravila sam da je i njemu tesko koliko i meni....Kako da ne, pretucice me kada mu se cefne, a ja cu morati da glumim njegovu prijateljicu.Kako grozno zvuci.
Pa, mozda bih mu mogla dati sansu, kada je i on poklanja.Pola pola.Nemam kuda.

'Da.Mozda bismo trebali.'

Rekla sam, na sta se on nasmejao.Nisam videla do sada da se smeje ovako, vise iz srca.Ima jako lep osmeh.

'Jesi za mleko?'

Pitao je na sta sam klimnula glavom.

'Moze.'

********

Kroz kuhinju se prolama moj osmeh i to onaj pravi.Nikada nisam pomislila da mi mozemo ovako da razgovaramo.

'Zaista?'

Pitam ga, kada sam se malo umirila od smeha.
Klima glavom i ispija jos malo mleka iz svoje solje.Nisam verovala da on zna biti toliko zabavan tip.

'Reci mi sada ti nesto o sebi.'

Rekao je kada je odvojio usne sa solje i progutao.Uozbiljila sam se na to i ispila malo mleka.

'Zivela sam u Londonu.'

Rekla sam nesto, da ne bude da ne zelim pricati o sebi.A iskreno, ne zelim.

'Sama?'

Pitao je na sta sam se nasmejala i odmahnula glavom.Eh da barem jesam.

'Sa roditeljima.'

Klimnuo je i odma spremio drugo pitanje.Ne smeta mi.Samo nikada nisam sa nikim pricala.

'Zasto si onda dosla ovde?'

Tacno u metu.Pitam se, da li su njega moja pitanja pogodila.Nije izgledalo bas pogodjeno.Necu ni ja onda, samo cu se praciti da je sve uredu.

'Dosla sam malo kod tetke.'

Rekla sam pomalo nesigurno, ali se nadam da se to nije culo u mome glasu..Ispila sam i zadnji gutljaj mleka i ustala.

'Pa macko, vidimo se sutra.'

'Noc.'

Rekao je i to je bio znak da mogu otici.Ne zelim lagati, ovo je stvarno bilo zabavno.Nadam se da ce tako biti i na dalje i da cemo stvoriti barem neko malo prijateljstvo

Hey ljudi. :)
-Ovo je mnogo kraci nastavak i mnogo dosadniji.Izvinjavam se zbog toga.Kada napokon bude radio internet, pisacu redovno i duze, obecajem. 
-Greske ima, ignorisite.
-I da, uverujem sebe da cete jos doci, i da se skupljate i na mojoj pricu.Ako nije problem, recite prijateljima jos, ako oni mogu neka citaju, znacilo bi mi zaista.
-Ne brinem se mnogo, ali sam pomalo tuzna kada objavim iz zadnjih atoma znage novi nastavak, a tu nema ljudi koji bi ostavili neki komentar i podrzali me.  
-Volim vas. :) 


DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now