I see the flames - chapter 15

112 6 4
                                    

Kada sam osetila da vise ne mogu, da sam se zasitila tih udarca.Da sam celu energiju i bes izbacila, ostavila sam rukavice.Hah, da.Ko bi rekao da ce jedna streberica da navuce ikada te rukavice?Moj zivot je trebao biti kuca-skola.Moja soba, knjige, fakultet.Sve ono sto drugi samo pokusavaju da dostignu.
Ja sam se toliko spustila, da nema te rupe koja je u toj dubini!
Obrisala sam znoj u majicu i stala.Bukvalno me je srusio.Napio se mojih suza i mojih jecaja.A sada zeli da me iskoristi.Nece moci.
Uzela sam svoju snalu iz dzepa koju sam uzela iz sobe i izbola tu glupu vrecu za boks.Neka mu.Nece me iskoristiti!Jesi cuo macko?!Neces!!!
Jos jednom sam probola snalu i povukla je dole, cepajuci tu kozu.

*******

'Mislila si da necu primetiti?'

Budi me neki glas u pola noci i ja otvaram umorno svoje kapke.Koji mu je sada?

'Izadji.'

Rekla sam mu ustajuci s kreveta.Spava li on?Ili se bas uziveo u tu svoju ulogu macke.

'Zasto si to uradila?'

Pitao je priblizavajuci mi se.Zasto?Mogu da mu navedem hiljadu razloga i ako ih nemam.Jednostavno njega ne vezuju nikakve istine.

'Zasluzio si ti i vise od ovoga.'

Govorim na sta se nasmejao.Jedino sto zna je da se onako ljigavski nasmeje i tera me da ga posljem u tri materine.

'Znas, sada kada imas te neke svoje moci, ne znaci da si jaca od mene.'

Nasmejala sam se na to.Pa ko kaze da je on jaci?Znate, snaga se ne nalazi uvek spolja.Neko je misicav i moze da bude obican slabic.A neko ko izgleda slabo moze da krije vecu snagu u sebi nego sto iko moze da zamisli.

'Nisi u stanju da mi pretis.'

Rekla sam mu pirblizavajuci mu se.Ako ce on da igra ovako, igracu i ja.

'Mackice, ti si KatyCat za razliku od pravih Catdhire-a.'

Priblizila sam mu se i pogledala ga u oci.Zasto misli da je toliko mocan?Zasto misli da moze da me kontrolise.

'Zasto bas ja?'

Pitala sam ga skrecujuci sa teme.Nasmejao se na te moje reci, a njegove oci su se pola zatvorile.Ima guste trepavice.

'Mozes li postaviti gluplje pitanje?'

Pitao me je, na sta sam prevrnula ocima.A moze li on reci ijednu rec da ima smisla?Iygleda da macke nisu bas pricljive.

'Zasto?'

Ponovila sam, a on me je znacajno pogledao.Nesto me reze kada je u pitanju njegov pogled.Ne znam sta, ali nesto osecam kada me pogleda.

'Nova si ovde.'

Rekao je, na sta sam se zelela udariti u glavu.Normalno.On lovi glupe i naivne.Mozda se malo prevario.Ne zelim ja da budem ona koja ce slusati njegove zapovesti.Ne zna on koliko je dva i dva.Ne zna on da to nije cetiri vec 22.

'Ti mene uopste ni ne znas.'

Rekla sam prisecajuci se svog dosadasnjeg zivota.Bio je uzasan.Uzasan.

'Moram li?'

Koji je on kreten.Delim kucu bukvalno sa nepoznatim, a on me pita da li mora da me zna uopaste.Znaci primio bi svakakvu kujicu ovde.

'Ne znas sta si mi uradio.'

Rekla sam na sta mi se priblizio.Koliko god zelela da ne pricam sa njim, moram barem njega upoznati.Ime barem.Ako ikada izadjem, da znam ko me je uveo, a tada on moze u kavez.Ovo nije covek, ovo je zivotinja.

'Jadna nasa mackica.Oces mamu nazad?Sigurno si jedna od razmazenih tatinih princeza.'

Rekao je sa ruganjem.E sada je dosta!
Dosla sam do njega i opalila ga po licu.Glava mu je otisla u stranu, a kroz moje kosti na ruci je proslo nesto zvano mali bol.Odvratan mi je!Pitam se kakva je njegova majka bila prema njemu.Je li ga tretirala kao princa.

'Ne cudi me sto nemas nikoga.'

Rekla sam po zakljucku.Zivi sam u ovome.Sigurno nije nastao od cigli.
Sledece minute sam osetila nesto snazno na svojoj jabucici.Udario me je.

'Kucko.'

Procedio je na sta me je jos jace udario.Opet.
Za udarcom je odma sledio drugi.Snazniji i bolniji.Opet me je tukao do smrti.Kidao mi konce, a onda me na zadnjem ostavio da visim.Mrzim ga svim bolnim telom.Svim masnicama ga mrzim.I svaku cu mu vratiti prvom prilikom.Doveo me do stanja da ne mogu na noge da ustanem.Opet sam lezala na podu.Pretucena i bolna.

'Prestani.'

Prosaputala sam dok mi je krv tekla na usta.Opet sam sva u krvi.Mesto vazduha mojim ustima vlada krv.Opet mi je usna razbijena, a nos zamalo polomljen.Opet sam kao neki invalid.

'U...Ubices me.'

Prosaputala sam jedva da se cuje.Stao je sa tim i udaljio se od mene tesko disuci.Ovo je pakao.Gledala sam ga tako s poda, dok mi bolovi nisu poklopili dah.Gotovo je.Umrecu.

******

Zayn's p.o.v.

Koji sam ja kreten!Opet sam je pretukao....Ali zasto me neka energija uvek navede na to?Zasto uvek moram da se naljutim kada mi ih neko spominje?
Dodjavola, da! Zivim sam u ovoj kuci i nemam nikoga.Da!
Na to sam se navikao, ali zasto me uvek nesto presece kada mi to neko kaze?Ona mi je to bukvalno nabila na nos.......Ali nisam je smeo opet pretuci.Pobogu, vec sam je dva puta mogao ubiti.Vec je dva puta jaukala od boli.I molila me da prestanem.Nisam smeo.....Ona je slaba za mene, dodjavola!
Ona prokleto ni nema snage koliko i ja.Snaznijisma i mogu je lako povrediti.Nisam smeo, ne.Moram nekako da je ubedim da nisam takav.Ne smem je jos vise naljutiti.Sada mi je potrebna bas koliko i ja njoj.Ne smemo se odvojiti.Moramo se zajedno izvuci iz ovoga.Ne znam zasto, ali ona je jedini Catdhire kojeg sam sebi zacuvao.Sve ostale koje sam ugrizao sam pustio odma, dok ne bude kasno.Ali ona......Nesto me veze za nju.Osecam neku drugaciju energiju.Posebna je.I zelim odkriti po cemu.Zato moram da je nekako ubedim da me zavoli.Da me smatra drugom.I najpre moram sebe da obuzdam.
Uzeo sam kamencic i bacio ga u vodu.Uzdahnuo sam snazno i spustio glavu na kolena.Kako ne mogu da se kontrolisem?Prokletstvo.

Delilah's p.o.v.

Budim se sa blagim pritiskom u glavi.Kao da je nesto selo na nju.U jednoj sekundi mi se oci ispunjavaju jucerasnjom slikom i opet padam u trans.Sta sam mu sada skrivila?On!On je kriv sto sam mu poderala vrecu!On je kriv sto ga mrzim koliko samo mogu!On je kriv sto ne zelim da se ponasam lepo prema njemu, on je kriv!
Suza mi se skliznula niz obraz, kada sam zajecala.Ne mogu da izdrzim ovu bol, ne mogu.
Ispustila sam uzdah pre nego sto sam ustala polako.Sada ce da mi plati sve ovo sto je uradio.Nije me vise briga ni za njega, ni za moju ljudskost.Nije me briga da li cu posle ovoga biti ubica ili ne.I mene su sto puta ubili, pa sam ostala na nogama.Ako zna, neka se spasi.Mene vise ne zanima.
Ustala sam, kada se kroz sobu prolomio jauk.Uhvatila sam se za prsa.Nesto me je probadalo.Naravno da jeste.Onaj monstrumme je pretukao kao poslednju vrecu za boks.Mogla sam i da umrem, mozda mi to moze biti uteha.I to dva puta.
Odgegala sam se do vrata i izasla iz te uzasne sobe.U kojoj sam prespavala posle mucenja.Opet.Sama na tom hladnom podu.Uf, neka sam prokleta ako mi plan ne uspe.Neka sam!

********

Nagnula sam bocu, a poslednja kap je iscurela  iz nje.Nisam jos uvek svesna da to radim, ali je zasluzio!
Uzimam kutijicu iz dzepa i otvaram je.Izvlacim je iz kutijice i  njenom glavom prolazim po kutijici, a sibica se pali.Pogledam je i vidim plamen.Isti taj plamen kojeg su oni u meni gasili i ponovo palili.Namerno su ostavljali varnice da mogu opet da ga upale, pa ugase.
Svoj zivot vidim u ovom plamenu.Mali je, ali se lako pali.
Pre nego sto je izgorela, pustila sam je dole i pocela brzo da trcim.Plamen se digao mnogo, mnogo snazno.Brzo sam otrcala sto dalje od te kuce, da se ne bih povredila tamo.
Kada sam stigla dovoljno daleko u sumu, okrenula sam se ka kuci.Veliki plamen je goreo tamo.Vislje od kuce.Osecala sam se kao mrav pored kamina.Izgorece cela, sigurno.Neka pati sada kao ulicar.Nije me briga za njega!Idem napokon od njega, bezim gde me nece naci.Potrcala sam dalje brzo koliko su me bolne noge sluzile i okrenula glavu od te kuce.Pustam je da gori.Zbogom ludnice.


Hey ljudi.Ima li vas?
Ako ste kojim slucajem ovde (slucajem mene lol), recite mi iskreno sta mislite o prici.Ako niste, nastavicu pisati sve dok se ne jave i ostave vise komentara za mene. :) 
-Ovaj deo je mozda malecko duzi.
-Greske ima i zaista se izvinjavam i zao mi je.Zaista.Mozda malo ludo izgleda sto se izvinjavam toliko, ali greske u recima znaju da poremete utisak i citanje nekada.
-Nadam se da  vam se svidja nastavak i ove radnje u koje smo tek usle.Zanimljivosti i tako.Jer, ovo je samo pocetak. :) 

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now