Chapter 36

108 9 3
                                    

'Okolo.'

Rekla sam lezerno bez ijedne emocije u glasu.Ovde je uvek djavolski toplo i zbog toga volim ovo mesto.
Dosao je do stola i uzeo kese koje sam ostavila na njemu.Poceprkao je po njima, sto me malo navelo na obrtanje ocima, ali nisam.On se nikada nece promeniti i ne trebam se nervirati zbog toga.

'Zaista?'

Digao je knjigu u vazduh i pogledao u mene.Dala sam mu pogled pun praznine, a onda se zagledala u njega.Ocima sam mu citirala tisinu.Ne izlazi nista iz mene.
Vratio je knjigu kada je video da od mene nece cuti nista i dosao do mene.

'Gde si bila?'

Pitao je opet, na sta sam skrenula pogled na elemente iza njega.Gledala sam u njegovom pravcu, ali centimetar pored njega, sto ga za malo nije navelo da se pomeri i prikrije mesto u koje gledam.

'Okolo.'

Izustila sam opet isto.Rekla sam mu to vec.Ne misli valjda da cu mu se otvoriti.

'Zasto si izasla?'

Slegnula sam ramenima i okrenula glavu ka njemu, ali mi je pogled ostao na elementima.Ovo sto stoji ispred mene nije osoba.Samo prazan covek, kao da ga ne vidim.

'Ko ti je dozvolio da izlazis uopste?'

Povisio je glas na mene, ali mene to ne dotice vise.Postalo je sasvim normalno i ocekivano.

'Trebam dozvolu?'

Pitam, a on se sledece sekunde nalazi iza mene.Obuhvata me rukama oko struka i dolazi svojim usnama do mog uha.Stenje na njih, ali mene to ne dotice.Ne sada, ne vise.

'Ma hajde mackice.'

Sapuce mi i usnama dodiruje lagano moje uho.Samo toliko da ga osetim.Ne zelim.

'Budi barem malo bezobrazna.'

Zagrizao me za uho, kada sam ga odgurnula od sebe.Bezobrazna?Sa njim?Nema sanse da i progovorim sa njim ijednu rec.Ne treba mi on.

'Ne pipaj me.'

Zarezala sam na njega, kada se osmehnuo pobednicki.Mrzim to sto sam pala na njegove usne.Pre bih isla na detaljno ispiranje usta nego ga opet poljubila.

'Ali stenjala si mi na usne mackice.'

Rece, kada besno zatvorim oci smirivajuci samu sebe.Isti je kao Harry.I u ovom trenutku nema nista sto bi ga isticalo.

'Gadis mi se Zayn.'

Suze mi se sakupljaju polako znajuci da je to laz.Svidja mi se taj manijak, svidja mi se prokleto da! I mrzim sebe zbog toga, svom dusom se mrzim.
Dosao je do mene opet s ledja i navalio se na mene.Ali to nije bilo ono navaljivanje da osetim njegovo medzunozje, vec taj zagrljaj da osetim celo njegovo telo kako grli moje.

'Zasto lazes sebe?'

Pitao je priguseno, kada sam osetila njegov dodir.Sa ramena mi je polako svlacio majicu i prolazio po mojoj kljucnoj kosti tim dugackim prstima.Moje telo se najezilo, kada je njime prosla doza golicanja, a misici su se zgrcili ispod njegovog dodira.Osetim kako mi se i srce steze, cak i pluca i automatski otvaram usta za dahom.

'Ne osetis mackice?'

Opet njegov glas kod moga uha, a ja naginjem glavu na drugu stranu.

'Ne osetis sta ti radim?'

Stavlja lagani, ali zeljni poljubac na njega i zadrzava usne na njemu.Dahcem neopisivom brzinom, a kroz vazduh se provuklo jedno moje priguseno stenjanje.
Odlepljuje usne od uha i okrece me ka njemu.Budim se iz tog trasna i gledam ga u oci, bas kao i on mene.

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now