The biggest bitch - chapter 18

99 6 2
                                    

Lezim na krevetu.Zapravo, prevrtala bih se, samo da mogu.Razmisljam o cemu je on zeleo da razgovaramo.Mozda mi je zeleo reci u sta me je uvalio.Ili da bih mogla otici kuci pod nekim uvetom.
Polako sam se izvukla iz kreveta i otvorila vrata, pazeci da ne zaskripe.Otisla sam do sobe gde on navodno provodi vreme.Valjda je to njegova soba.
A sta ako je zeleo da me opet tuce?Mozda je *razgovarati* bio njegov izgovor.Mozda bih se trebala vratiti.Mozda nije nista vazno....Ali zanima me.
Otvorila sam vrata i usla unutra.Zapravo, mislila sam da cu nesto videti.Bilo je skroz mracno.
Na krevetu, ispod pokrivaca se ocrtavala figura.

'Macko.'

Rekla sam tiho da prvo proverim da li spava, sa vrata.Nisam zelela da mu pridjem, da ne pomisli nesto.
Okrenuo se i pogledao me.Kada sam se setila da sam samo u majici, a dole nemam nista, prekrila sam rukama taj deo, neprimetno.Ustao je, a ja sam ga odma odmerila.Bio je doista visok.On je spavao samo u donjoj pidzami.I to dugackoj, hvala Bogu.Po njegovom telu su se ocrtavali misici i bio je zgodan.Ali, mene to ne zanima.Nisam dosla da ga gledam.

'Da li si dosla da se malo igramo, ili mozda opet da me nerviras?'

Pitao me je sa osmehom, a ja sam se namrstila.Kako je on odvratan.

'Zapravo sam dosla da popricamo o onome sto si zeleo, ali vidim da nema svrhe.'

Rekla sam mu malo glasnije, a on se opet nasmejao.Gadi mi se taj njegov osmeh, a i on sam.On je obican bezosecajan monstrum.

'Ma daj, zelis barem malo moje telo.Barem na sekundu.'

Rekao je na sta sam se iznenadila.Zapravo, trebala sam znati da je ovakav.Svaki je takav.

'Neka.Mozda imas sidu.'

Rekla sam iznervirano i krenula izaci, na sta me je uhvatio za ruku i vrtatio sebi.

'Mackice, bas volis da izazivas.Pazi da ti se to ne odbije o glavu.'

Rekao je na sta me je pustio, a ja sam odma izasla iz sobe.Da mi se obije o glavu?Nek' se njemu ne obije o glavu taj njegov stav.Sam sebe dize, tako da bi mogao lako pasti.

*******

Setam se gradom rano ujutru, tegleci vrecice od kupovine za sobom.Nema nikoga, osim ljudi koji idu na posao.Ali malo ih je.Zato sam i izabrala ovo vreme.Ne volim guzve.
Razmiljam, sta ce biti samnom.Ja sam macka sada.Sigurno mogu i ono sto moze onaj decko.Samo sto je zalosno da mu ne znam ni ime.Kako da koristim to?Sigurno postoji objasnjenje.Mozda smo mi ubice.Ne, ne verujem.Mada, po zakljucku kakav je on, rekla bih da smo stvoreni da ubijamo mucenjem.Nazalost.Mada, sta mene briga za tudje zivote.
A da ja pokusam da ubijem nekog?Mozda bi mi uspelo.Nasmejala sam se na pomisao da nekog udaram, kao sto sam i ja bila mucena.Da neko ne moze ni da se obuce kako treba zbog mene.Dosta sam ja trpela, sada ce oni.A najvise bih volela da se osvetim onima iz fakulteta...Da.Sada znam ko ce da bude moja prva zrtva.Vracam se u onu kucu, kada primecujem da se dvoje ljube.
Zar moraju biti toliki bolidi da razmenjuju sline na sred ulice?I to rano ujutru .Prevrnula sam ocima i nastavila dalje.Nadam se da nikada u zivotu necu to raditi.

******

Stojim pred umazanim ogledalom u mojoj sobi i ogledam se.Inace, to mi je vec pedeseta soba, selim se kao lasta.
Mozda i nisam tako grozna, ali drugi me nisu toliko dugo gledali koliko sam ja sebe, da prepoznaju to.Bacam pogled na svoju kosu i vidim da nije izrasla ni centimetar.Neka, ovakva je bas super.Meni se svidja.A onome koji ce osobu odbacivati samo zato sto se osisala, onda su je voleli napola.I bukvalno zbog kose.Mada, mene nema ko da odbaci.
Iz vrece sam izvukla crnu haljinu.Bila je kratka i uska.
Navukla sam je na svoje telo i pogledala se u ogledalo.Suze su mi krenule na oci.Ovo nikada necu moci da obucem.Nikada necu moci da hodam u haljini vise.Moje telo je sada kao suva sljiva.Vise ne moram ni da mislim o haljinama.Mogu se pozdraviti sa njima.
Nekoliko puta sam se okrenula da vidim kako mi se obline ocrtavaju u njoj i polako je svukla sa ramena.
Neko je naglo uleteo, a ja sam se malo uplasila.On.
Brzinski je dosao do mene i sakom opalio po licu, a ja sam poletela unazad.Pogledala sam ga i videla opet onaj bes u njegovim ocima.Ovo ne sluti na dobro.
Pre nego sto sam mogla ista da kazem, opet me je udario, a ja sam pala na zemlju.

'Kucko bezvredna!'

Rekao je udarajuci me u stomak.Savijala sam se od bolova, pokusavajuci da kazem darem nesto.On mene mrzi.Nece stati ni da mu se izvinim.
Udarci su bili sve vise bolniji, i sve sam ih teze podnosila.Opet me udara.A onaj dan je obecao da nece.Znala sam da je to samo njegova glupa rec...Ali ako me on nece dokrajciti, sama cu.Obecavam .Vise mu nikada necu verovati.Svaka njegova rec ce za mene biti samo jedna laz.

******

Sedim u wc-u sva pretucena.Opet osecam bol, samo sto je sada jos veca.Suza mi se skliznula niz obraz, a ja sam je brzo obrisala.Necu da placem.Zasto i plakati zbog toga?Zasto plakati za ovakvim zivotom?Oticicu tamo i okoncacu ga na miru.
Navukla sam na svoje dugacke noge crne, kozne helanke.Jednom streberka, uvek streberka.Izgleda mi je sudjeno da ne nosim kratko.
Kroz te kozne helanke, ocrtavala mi se cipka sa gacica.Ne zelim biti ona dobra cura.Sada, na zadnji dan cu biti najveca kucka u istoriji....Ako mi uspe.
Preko cipkanog grudnjaka sam navukla crnu majicu, sto sam uzu mogla i sa vecim izrezom.Puj.Gadila sam se sama sebi, ali ne.Bicu takva, ne zanima me.
Kreon, maskara, ruz i to onaj ljubicasti, upadljivi.Nophodno za jednu damu, zar ne? 


Hey ljudi. :) 
-Napokon sam stavila nastavak.Izvinjavam se sto ste cekali koliko ste cekali.
-Dosadniji je, ali u sledecem sledi zanimljivost, cekam vas :D
-Greske ima, preskocite ih ako mozete.
-Nadam se da vam se svidja i da vas ima. 

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt