Chapter 37

113 7 6
                                    

Zayn's p.o.v.

Sto mi to radi?Sto mi budi duboko u telu?Zasto osecam zudnju za njom?Zar mora toliko da me ima na prstu?Kada bi samo znala sta mi dodjavola radi!
Uvek kada uradim nesto na sta me srce natera, ona mi kaze da sam nasilnik i dovodi me do toga da kleknem na kolena, zagrlim je oko struka, poljubim u stomak onako nezno i zacvili joj da nisam nikakvo cudoviste.
Otvorio sam oci i pogledao je.U njenim ocima su se urtavali bol i strah.Bori se sa svojim osecanjima, ali joj ne ide.Dovraga, poludecu ako mi jes jednom uzdahne onako na usne.Sta je cini tako drugacijom?Na sta sam naseo?Kada bi samo jebeno znao sta to ima u njoj tako privlacno?!

Delilah's p.o.v.

'Ne dam te nikome...Zapamti to.'

Rekao je sa toliko samouverenosti u glasu.Klimnula sam glavom i gledala ga nemo, ne skidajuci pogled s njegovih ociju.Da li me zaista moze naterati da mu poverujem?Sta ako....
Ne razmisljaj o tome Delilah.Ispred mene stoji decko kome je stalo do mene.I vidim u njemu tracak nade i zaista zelim verovati u sve sto on govori....Ali s druge strane, znam da ce me izneveriti kada mu se ukaze prilika da se poboljsa.Uprskace sansu kada mu je dam i pogaziti sva ona obecanja koje mi je lazno trpao u srce i terao me da poverujem u njih.
Jos jednom me je privukao u snazan zagrljaj, kao i svaki ostali put kada je bio onaj nezniji Zayn.Ali mislim da sam pogresila.Ma koliko ga mrzela kada mi naudi, toliko ga i volim.Zaljubila sam se u onog mracnog decka, a zbog ovog svetlijeg jos uvek ostajem s njim i volim ga sve vise.Ali to je moja greska.Moja odluka i mana.Mana sto volim ljude koje mi zele zlo.

******

'Zayn?'

Dozivala sam njegovo ime, dok smo zajedno sedeli na terasi.Ne vidim.Sve oko mene je granje, gola drveca i blato od te silne sume.Zasto je dosao ovde ziveti?Pobegao je od svega i dosao...u mracnu i prljavu sumu?Zasto?

'Ne mogu.'

Odgovorila sam mu, kada sam videla da nece nista reci.Spustila sa glavu i zagnjurila je u svoje ruke, koje su se tresle.Zasto me je uopste doveo ovde?Ne uspeva mi nista sto on misli da hoce.Tera me na to, ne osecam nista.

'Mozes.'

Rekao je, kada sam ga pogledala.Glava mu je bila podignuta ka nebu, iz kojeg se polako probijala svetlost.To mu je otkrivalo dugacak vrat po kojem su silazile vene.Jutro je i spava mi se.Sve je tako mirno i...Ne prija mi to trenutno.Noge su mu prekrstene, a crni rep se vuce po podu od terase.Iste usi mu vire iz kose, mada su malo neprimetne.I brkovi, da ne zaboravim.

'Kako?'

Pitala sam i ako mi je objasnio vec nekoliko puta.Jednostavno mi ne ide.Ovo je zahtevno za mene i jedva se borim da ne poludim.

'Prekrizi noge i digni glavu gore.Zamisli nebo puno zvezda i zatvori oci.'

Rekao je, a ja sam ga jos uvek gledala.To radim celo vreme, zasto misli da ce mi i uspeti uopste?Prosto se i divim onome ko moze njega da pohvata.

'Hajde, ne gledaj me.'

Rekao je, kada sam skrenula ogled sa njega.Prekrizila sam noge u turski sed i digla glavu gore.Zvezda nema, a ja nisam bas neka mastovita devojcica.Sve sto vidim je tu poneki oblacak i plavina.Sta jos?I onako se nebo ne veze za dusu.
Zatvorila sam oci i u mislima naredila da vidim nebo puno zvezda.Zamisljala sam kako mi se zvezde stvaraju jedna po jedna, ali nije ih bilo na mojoj crnini.Slika je ostala ista.
Uzdahnula sam, kada sam se upustila u misli.Zar mora biti nebo?Koga briga da li je to ono i onako on ne vidi sta ja vidim.
Opustila sam se slobodnim mislima, ali one...Vodile su me njemu.On je jedini koji me navodi na razmisljanje.Uvek kada i pomislim na njegov izgled, njegovu tanku firguru kako stoji u tami, prevrne mi se stomak.To nisu leptirici, to je mucnina.Povraca mi se kada pomislim da volim nekoga ko moze da ima bilo koju.I koji se provodi samo tako.U tom trenutku mi se i ne jede uopste.Shvatam da sam naivna, ni ne mari za mene.Radi ovo zato sto mora zato sto mu nekako trebam.A sigurno nije mislio da mu trebam da ga volim.....Ali volim ga.I mislim da mi se nece izvuci iz misli za dugo, dugo vreme.
Pojavio mi se njegov osmeh ispred zatvorenih ociju u vidu bljeska, nakon cega je odmah nestao.Moje srce je pocelo jace da kuca, a disanje je postalo sve teze.Oseca neku cudnu energiju.Neku napetost, bol.

Zayn's p.o.v.

Osecam kako Delilah treperi kra mene.Teze dise, pocinje da se trese.Cujm joj otkucaje srca, kao da otkucava sat.Sve brze i brze.
Otvaram oci i gledam kako polako dolazi do nekog eksploziva.Preobrazava se.
Svu svoju paznju sam joj posvetio i molio se da se ne desi ono sto bi trebalo.Iz kose, koja je dosta proasla od onda kada se osisala, izlaze joj usi jedva vidljive, sive boje.Rep se pocinje vijoriti na laganom vetru, dok se ostri zubi i brkovi isijavaju na jutarnjoj svetlosti.Glava joj je jos uvek gore, podignuta ka nebu.Znao sam da moze da se preobrazi, ali nisam verovao da ce joj se to tako brzo desiti.Ne, Delilah....
Zaklapam oci i stiskam usne.Ne moze biti.Kako dodjavola nisu pazili na nju?!
Kontrolisem disanje, dok se borim sa mislima u glavi.Kada bi samo mogao da je izlecim nekako.Ne zelim da se i njoj desi sta i meni.....

Delilah's p.o.v.

~ Dragi bloku za pisanje mojih misli i strahova.Ja sam Delilah kao prvo.Nisam obicna devojka, zato sto sam streberka, a povrh toga i natprirodno bice.Nisam sama, samnom je i Zayn, decko koji mi se uvukao pod kozu.Od njega je sve ovo i pocelo.
Izglda kao da je juce bilo, ali to je bilo pre mesec valjda..Mozda malo manje...
Bila sam devojka od snova i ciljeva, pre nego sto je on dosao.Sada, kada osecam nesto prema njemu, vreme je stalo zajedno sa mozgom.Spusta me dole, dok njegov duh polako ulazi u moje srce.Da li je moguce da se dobra devojka zaljubi u ovakvog....U tome i jeste problm.On jeste zao, ali je dobar.
Uspela sam.Svojom voljom sam se preobrazila u macku.Kuda ovo vodi?Sta se biti sutra, svesko?Da li cu umreti kada sve ovo prestane?Da li ce uopste prestati? ~

Uzdahnula sam i odlozila hemijsku i svesku negde duboko u ormar.Tamo je niko nece naci.
Legla sam u svoj mekani krevet i razmisljam o njemu.Sta on zapravo oseca?Znam da se on igra, ali duboko u meni postoji neka nada da se varam.Poljubio me je nekoliko puta, a onda samo tako rekao da sam mu se nasla na putu.Jesam li? Zasto me ne sklanja sa tog puta onda?Zasto sam jos uvek na njemu?Koracamo li istim koracim, istom putanjom?

Hej ljudi :)
-mozda ste malo vise cekali za nastavak zao mi je zbog toga
-molila bih vas da votujete ako ste tu, zato sto mi to daje neku podrsku zbog koje se osecam bolje
-greske verovatno ima, izvinite zbog toga
-komentarisite sta mislite o prici ako vam nije tesko, takodje

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now