Chapter 31

89 6 2
                                    

******

'Rekao je da joj ne smeta.'

'Pa je l' joj smeta?'

'Smeta joj, Harry.Zar nije ocigledno?'

'Mozda nije dosla zbog toga.'

Puhnula sam, a zatim stavila svoje parce u usta i sazvakala.Pricaju kao da nisam tu, a trenutno sedimo za istim stolom.Koji prostakluk.

'Zbog cega mislis da bi dosla?'

'Neka svadja.Znas Zayna, uvek zabrlja sa devojkama.'

Harry je puhnuo, a zatim strpao hranu u usta takodje.*Udavi se*, pomislila sam.Nazalost, previse j komplikovano.

'Ne verujem.'

Izustio je Niall punih usta, kada sam pukla.

'Halooo, ja sam ovdeee.'

Rekla sam naglasavajuci reci i onda okrenula ocima.Stvarno mi se ne jede s Harryjem, a eto imam i tu prednost da slusam kako me ogovaraju pred mojim usima.

'O tome i pricamo.'

Rece Harry nasmejano, a ja ga pogledam popreko.

'Ne bih rekla.'

'Delilah, jesi li se svadjala sa Zaynom?'

Niall me je upitao, kada sam odma prelozila pogled na njega.Mozda bi bilo dobro da kuliram malo.

'Izmedju mene i njega nema nista.'

Rekla sam samouvereno i vratila pogled u tanjir.Malo sam preokrenula odgovor, ali je sve jasno.Nadam se da cu brzo pojesti ovu hranu.

'Jesi sigurna?'

'Da, jesi sigurna da te nije jebao?'

Pocela sam tesko da disem i streljam Harryja pogledom.Zaista je iritantan.I zaista zelim da ga udarim i ko zna sta jos.

'Alo Harry.'

Niall se zapostavio za mene i dao mu neki *prekini* pogled.Samo je opusteno otpuhnuo i izgledao je kao da se zabavlja u svemu tome.

'Ma daj, svi znaju kako su Londonske kurve lake.'

Rekao je Harry smejuci se podrugljivo, kada sam pobesnela.Mojim telom je prosao adrenalin i jak nalet besa.Sta on misli?
Gurnula sam sto, kako sam ustala i stolica je pala.Ja Londonska kurva?!Ne zna on ni pola o meni!Znam lako da se iznerviram zbog ovakvih stvari, a to mi sada bas uspeva.Osetila sam da nesto sa mojim telom nije uredu.Kao da imam visak koji moram izbaciti.Stisnula sam pesnice, kada sam osetila neke promene.Pogled mi je stajao zakljucan na Harryju i vec sam zamisljala kako ga ubijam.Niallov izraz lica se menjao i postao nekako iznadjeniji, uplaseniji.

'Ona je svitac.'

Rekao je Niall uplaseno i ustao, kao i Harry.
Odjednom sam osetila i nekoliko delova tela koje nemam.Pogledala sam u sebe i videla svoj beli rep, kako se njise levo desno.Na licu su mi izasli brkovi, a na glavi meke krznene usi, bele boje.U ustima sam osetila nesto siljatije, a kada sam jezikom prosla, ispostavilo se da su to moji ocnjaci.Zarezala sam na njih, a oni su se automatski povukli nazad.Htela sam da skocim na Harrzja i rastrgam ga na komadice.Osecam se snaznije i trenutno sam u stanju da ih prebijem.
Pogledom sam ljutito prolazila jednom po Niallu, pa Harryju.Stajali su zbunjeno i pomalo uplaseno sto dalje od mene, a ja sam svako malo rezala na njih.Volela bih da plati za sve sto je rekao, ali nemam snage da se pomerim.Sve te godine, prosle su mi u suzama zbog onoga sto jesam.Uvek sam mrzela sebe i pokusavala da se promenim, ali su me drugi jednom doziveli kao streberku i to sada ostaje zauvek.Porodica me je tretirala kao zatvorenika.Ostvarivali su njihove snove preko mene.Sve sto su zeleli jeste postovanje i naklonost koju bi dobijali zbog uspesne i poslusne cerke.Necu im to dopustiti.Pogotovo ne onima koji me ni ne znaju i sude na slepo.Suze su mi krenule, a glava postajala sve teza.Osetila sam kako mi se pogled muti, a usi i sve to gube.Sledece sekunde sam se prilepila uz kuhinjski pod, hladan kao led.

*******

Mirno lezim na mekom krevetu.Pluca mi se polako ujednacenim ritmom dizu i spustaju, dok mi oci stoje zatvorene.Ne znam kako se dogodilo, ni zasto, ali sam sigurna da sam se preobrazila u cudoviste.Imala sa svoje usi i svoj rep.Brkove.
Otvaram oci.Da li je to novi pocetak?Da li ce se kad ustanem nesto promeniti?Zato sto ja padam u rupu.Idem sve dublje i dublje.Ali sada je kasno.Prica je gotova sa svim onim godinama.
Ustajem i vidim da je skoro jutro.Lutacu malo, dok ne svane.
Izlazim iz sobe i zaticem ga kako stoji ispred mene.O...On?Kako je on usao?Zasto?Pruzila sam korak i dosetala do njega.Njegove smedje oci stoje zakovane na mojima.Samo me nemo gleda kao da je mrtav.Pogled mi je pao dole, na njegovo telo.Kao i uvek.Nosio je majicu koja bi mu bila nekoliko broja veca i obavezno crne boje.Farmerke tesko pocepane na kolenima, a izgleda kao da to ne primecuje, jer ih nosi kao nove.I tako dok se sav stapa u crno, oci mu kafeno svetlucaju, sto mi je opet privuklo paznju.Skupila sam usne u jednu tanku liniju i polako ih zagrlizla iznutra.Oci su me pocele peckati i mislila sam da cu zaplakati....Ali nisam.Zasto sve mora biti ovako?Uvek ispadne nekako najgore.Onako kako ja nisam htela.Kako bi samo kosmar prihvatio.Samo tako se sve raspalo, ono sto smo imali je kao da nista nije ni bilo.Opet smo na starom, ja se ljutim na njega sto me je oteo, on se mora oko mene, ali odrzava veliku distancu i mogu ocekivati svakog trenutka da ce me ubiti.....Ovo ne ide.Zayn vrati se.
Dizem ruku i vrhovima drhtajucih prstiju dodirujem njegove usne,  a on u sledecoj sekundi nestaje kao prah na vetru.Sklapam oci i opet ih otvaram, a njega nema.Prividjuje li mi se?Uhodi me ili mi nezvano dolazi u misli?Da li je to zelja ili samo halucinacija?
Uzdisem kroz jecaj i slapam oci, kada se dve nevaljaje suze kotrljaju niz moje lice.Fali mi, to je definitivno.Nemoguce mi fali....

Hej ljudi :)
-Nastavak znam da je kraci, ali sutra ujutru imam skolu i zaista ne mogu vise pisati.Izvinite.
-Ima greske to je sigurno, ali ih nekako ignorisite.
-Naznacena rec ( svitac ) je moj izmisljeni naziv za BELE MACKE.Tako da od sada ako kazem nekad da je neko SVITAC u prici, znaci da je bela macka, ali cu ja vas jos na to podsetiti :)
-To je sve, a vi Votujte i Comajte ako vam se svidja. :)

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now