******
Rano sam ustala bas nesto posebno vesela.Ne znam zasto, ni ko mi salje tu posebnu energiju, ali ako je zo moja prabaka, hvala ti bako.Mama ni je pricala da sam kao mala (pa sigurno mala toliko da nisam pamtila nista tada) volela da joj govorim *bako, bako, zasto ti je tako vejiki noc*.Plus, nisam to izgovarala kao pitanje, nego salu.A ironija je i to da je ona imala veliki nos, ali se on ne spominje u crvenkapici.Krasno.
Ustala sam, misleci da je kasno, ali bilo je doista rano.Sto me je iznenadilo.Pozitivno, naravno.Danas sve mora da bude pozitivno.Pa, osim Zaynovog pogleda, jer on zaista shvata ono sa prostreljivanjem pogledom.Sto me ponekada navodi da mu iskopam oci.
Otisla sam u kuhinju i setila se da nisam juce ni pipla one slatkise, posto je bilo kasno.Nadam se da nisam jedina koja jos uvek misli da slatkisi goje, posto zapravo ne znam ni ja da li je to istina.
Otvorila sam ladicu i izvadila slatkise, kada je glas dospeo do mojih usiju.
'Jutro.'
Rekao je na sta sam se okrenula i pogledala u njega.Primetila sam da me je odmeravao, na sta sam preokrenula ocima.Mrzim kada to neko radi.Kao da ima nesto zabavno sa time.A s obzirom da sam nosila siroku pidžamu na medvedice, nije mogao nista da vidi.
'Jutro.'
Rekla sam veselije nego sto sam mislila da cu.Nesto mi uliva posebnu energiju u krv.Da sam pri zdravom mozgu, pomislila bih da sam skrenula, ali posto nisam, ne mislim nista.
'Sta ima zabavno u tolikom cerenju bez razloga?'
Pitao je i seobna stolicu, dajuci mi celu njegovu paznju.Ne cerim se, ali cu bas u inat.Nasmesila sam se na njegovu recenicu.
'Za sve postoji razlog...Ne znam ni ja sta ima toliko zabavnog u odmeravanju.Mozda da mi ti objasnis?'
Sela sam za stolicu preko njega i rastvorila kesu, unoseci mu se u lice.
'U pravu si, za sve postoji razlog.'
Rekao je na sta sam prevrnula ocima i usredsredilabse na medena srca.Moja omiljena.Kada bi samo njegovo srce bilo malo medenije i da nije nasilan.Sigurna sam da ne bi bilo nikakvih problema da i mi pricamo, a da to ne bude iz svajde, dosade.
'Pa, hoces mi recibzastobsi toliko srecna?'
Pitao je brljajuci po kuhinji, na sta sam ga samo ignorisala.Zasto bih ja to njemu govorila?
Zagrizla sam jos jedno medeno srce i bukvalno se davila u njemu dok sam ga zvakala.Znate, da bi ste ih jeli, morate praktikovati uputstva.I ako vam se slucajno usta drze zatvorenim kada zvacete, natrpajte jos, to je pravilnije.
Seo je opet na svoje mesto, stavivsi tanjir sa sendvicem ispred sebe.Pogled mi je pao na njega, kada mi je dao njegov znacajan.
'I?'
Pitao je kada sam skrenula pogled, jos uvek zvacuci.Nakon mljackanja, progutala sam sve to.Uh, doista naporna radnja.
'Samo ako ti meni kazes sta je zabavno u odmeravanju.'
Rekla sam na sta je zagrizao sendvic.Pogledala sam u njega ocekujuci odgovor.Klimnuo je glavom, na sta sam razmislila sta da kazem.
'Pa, jednostavno sam se probudila u dobrom raspolozenju.Ne znam, mozda ce ovaj dan biti bolji nego drugi ako se potrudimo.'
Naglasivsi to DRUGI , pogledao me je znacajno, a onda brzo skrenuo pogled dole, zvakajuci svoj sendvic.Posto je toliko trpao u udta, pricekala sam ga dok ne pojede svu hranu, pa tek onda pitala sledece pitanje.Da ga ne znam, rekla bih da nema sta da jede.
'Na tebe je red.'
Rekla sam i pogledala u njega, strpljivo iscekujuci odgovor.Da li da ocekujem neki kompliment?Ili ce mozda reci *tvoja guza je prevelika, pa mi je zapala za oko, inace ne odmeravam*.
To bi zaista bilo ponizavajuce, posto mi je guzica jako mala.inace sam uvek bila zabrinuta da me momci nece hteti.Pa, ako uvek znaci osnovna skola, onda damAli na kraju su me prozvali streberkom, pa sam shvatila da mala guza ide u paketu.Mislim, ko ne bi voleo streberku sa ogromnom zadnjicom?
Nagnuo se i uzeo mi je medeno srce.
'Vrati mi ga.'
Rekla sam to toliko znacajno, kao da mi je uzeo ne znam sta.Ali je stvarno nekulturan.I to mu kaze niko drugi, vec kulturna devojka.
'Necu.'
Rekao je na sta sam odustala od toga.Imam ih jos dvadesetak tako da me to jedno ni ne brine.Ali sam sigurna da ako jos jednom bude pokusao da uzme, udaricu ga po ruci.
Pazljivo sam ga posmatrala, ocekujuci vec jednom odgovor.Zar je i obicno toliko iritantan?
Stavio je medeno srce u ravni s ocima, sto me je iznenadilo.Jednim potezom ga je prepolovio na pola.Njegovi potezi su bili zbunjujuci, ali sam ipak cekala da nesto kaze.Mada, ja bih srce odma strpala u usta.
Kada je pozvakao, slegnuo je kratko ramenima.
'Primetio sam da su medvedici crveni i plavi.'
Rekao je i otisao.Sta?....On....Kreten!
Hej ljudi :)
-Evo napokon nastavka, haha.
-Verovatno je kratak zato sto pisem sa drugaricinog telefona (hvala ti Edwardova na tome mnogo).Prsti su mi otpali, ne mogu vise.
-Sledeci ce biti zabavan, obecavam! :)
- Greske ima verovatno, ali ignorisite.Izvinjaam se zbog toga.
-Sretna Nova godina svima! Nadam se da ce vam biti gora od buduce, a bolja od prosle. :)) <3
-Pa, votujte, ako ste tu, komentarisite, sta god zelite ako vam se hoce hehe.
-Izvinjavam se jos jednom zbog greska i najpre kasnjenja.Zao mi je.
DElilah EPssy xx