His buddies - chapter 21

91 6 4
                                    

******

Setajuci po radnji sa korpom u ruci, ubacila sam nekoliko jabuka u nje.Zdrava ishrana, moram pokusati.Ne znam ni zbog cega sam uopste toliko spala, da se trudim oko sebe.Mozda bi bilo najbolje da sve vratim tamo gde je stajalo i kupim nekoliko pica.Zaista sam malo gladnija od jabuka.
Ne.Moram sebe da dovedem u neki red.Nadam se da sam nekom barem lepa.
Platila sam namirnice i izasla napolje.Ova radnja je najbliza pa cu verovatno jos svracati.Zapretio mi je da moram da se vratim pre osam.Verovatno zakljucava, da ga slucajno ne bi neko pojeo preko noci.Ali okej, njegova kuca, necu izmisljati ni ja sada.
Usla sam unutra i pogledala na stari rucni sat kojeg sam nasla ovde.Valjda necu dobiti batine zbog ovoga.
Bilo je 8:03.Pa, ako cu ih ipak dobiti, imace dvostruki ralog.

'Mackice, nismo se tako dogovorili.'

Cula sam glas iza sebe, na sta sam prevrnula ocima.Idemo.

'Ne bih rekla da igras po dogovorima.'

Rekla sam na sta sam osetila ubrzano disnje kod njega.Sledece sekunde me je uhvatio oko struka jednom, a na usta stavio drugu ruku.

'Igram po secanjima.'

Procedio je i pustio me.

'Izvini.'

Dodao je, na sta sam ga pogledala.On se meni izvinjava?Znaci jos uvek bi da se igra.

'Sta cu ti ja?'

Nasmejao se kada je cuo moje pitanje.Nije smesno.Valjda zna da razgovara ozbiljno.

'Za mnogo toga.'

Rekao je i skrenuo pogled.Ovo mogu da shvatim i kao da ce me opet tuci.Ili mozda nagovarati da kradem.Da radim za neki njegov otrcani plan.Osvetu.

'Za sta na primer?'

Moglo se cuti kako uzdise pre nego sto je dao odgovor.Kada je vec toliko tesko reci, nije nista dobro.Ne planira sa mnom nista pametno.Mrzim ga.

'Za sada cu te upoznati sa nekim veceras.'

Ha?

'Samo se lepo obuci i budi tu do devet.'

Izustio je i otisao pre nego sto sam mogla ista da kazem na to.Sa kime da me upozna?Njegova banda ili....ubice?Mozda su i oni cudovista, samo u liku veverice.Ili svinje.
Pa, ako je tako, moram priznati da macka nije ni tako losa...S jedne strane.

******

Lepo se obuci.Ta njegova recenica mi se prevrce po glavi i razmisljam.Sta je mislio kada je to rekao?Da li on kaze da se ja ne oblacim lepo?Inace vucem njegove crne majice, tako da mi ne moze nista reci.I to je tako jezivo, zato sto sve smrde na njega.
Da vidimo sta mogu obuci.Koju kombinaciju....Nadam se da ga necu razocarati sobom.Posto znate, ja se ne oblacim lepo....
Nasla sam crne farmerke i sivu majicu.Stavila sam ljubicastu senku na oci i iste boje karmin.Kosa mi je kratka, sto znam da ne mozete ni zamisliti, ali tako je.
Nakon sat spremanja, izasla sam iz sobe i otisla u njegovu.Pokucala sam i usla.Nemam ja naviku da cekam da neko kaze mogu li uci.U ostalom, ne secam se kome sam zadnji put pokucala na vrata.
Izgleda nisam dosla u dobrom trenutku, zato sto sam zatekla njega bez majice.Odma sam ga odmerila od glave do pete, dok me je on gledao samo.Prokletstvo, sada je jos zgodniji nego sto je bio.Zar je moguce da mi se svidja njegovo telo?Ili nisam videla jos kakvih muskaraca ima pa mi je dobro i ovo?Da, to je definitivno.

'Evo me.'

Rekao je i navukao majicu koju je drzao u ruci.Zaboga, zar on ima pet ormara crnih majica?
Lice mu je sve lepse izgledalo kako je isao ka meni.Kosa mu je razbarusena, malo duza nego inace.Bradu ima, ali kratku, tek da se crne linije vide malo.Guste trepavice mu se uklapaju u svo to crnilo, pod kojima skriva te svetlucave kafene oci.
Majku mu, gledam ga duze vreme!
Skrenula sam pogled i izasla napolje, zajedno sa njim.

'Zasto jednostavno nisi uzela skafander?'

Pitao me je, na sta sam ga znacajno pogledala.

'Ne svidja ti se odeca?'

Pitala sam ga, kada smo izasli napolje.Napokon sloboda.Zalosno je vratiti se.

'Glumis muskaracu.'

Rekao je i seli smo u njegov auto.Ja glumim muskaracu?Ja se oblacim kako zelim, jer odecom predstavljam sebe, ne njega.Ako je meni dobro u tome, mora se navici.

'Cekaj, koji je tvoj problem?'

Pitala sam ga i pogled skrenula skroz na njega.

'Zar se uvek kada izlazis umotas kao palacinka?'

Rekao je davajuci sve veci gas.Nemam pojma ni kuda me vodi.Mozda je lagao.Vraticu se taxijem.Nije problem.

'A to bi ti hteo.Da ti se izlozim.'
'Ne zelim da mi se izlazes, nego da obuces nesto prikladnije za damu.'

Rekao je na sta sam popizdela.

'Slusaj, nisam ja nikakva dama i oblacim se kako zelim!Nijedna devojka ne bi otkrivala telo da ima masnice svuda po sebi!'

Viknula sam na njega, na sta je snazno zakocio.Sledece sekunde se nagnuo preko mene i bio svojim telom preko mojeg.Pogledala sam ga malo uplaseno.Sta sada?

'Slusaj, zao mi je zbog toga i ne nabijaj mi to u glavu jer znam.'

Procedio je kroz zube, a zatim se uspravio i nastavio voziti dalje.Koja je on budala.

********

'Pokusaj da se ne ponasas kao divljakusa.'

Rekao mi je i usli smo u neki klub.Preokrenula sam ocima i pratila ga.Pa ja i kad poludim ne pretucem nekog na smrt.
Setali smo ka sanku.Odma sam se setila noci kada sam izvodila striptiz.Prekrila sam lice kapuljacom od trenerke da ga neko ne bi video.Sta ako me prepoznaju?Umrecu od blama, a onda kuci ubiti ovog decka zato sto je dopustio da prezivim.

'Zayn.'

Prekinuo me je muski glas kada sam krenula napokon da razmisljam o necemu i klonim se misli od toga da imam provesti vece sa divljacima.

'Ej ortak.'

Rekao je on, na sta sam se zacudila.On se zove Zayn?Pa, ne stoji mu bas to ime.Mada je lepo, koliko moze biti.Ali napokon doznajem njegovo ime.

'Ko ti je ova mala?'

Krenuo je da mi otkrije kapuljacu, ali sam ga odgurnula od sebe.Niko mene nece videti.Neka se malo nervira on, kada me je doveo ovde.
Osetila sam neciju ruku oko struka i nasla se pribijena uz necije telo.Pogledala sam ispod kapuljace i videla njega kako se smeska.

'To mi je cura ortak, odstupi.'

Namrstila sam se, sta je video, ali ignorisao.Ne zelim ja biti cura jednog ubice i lazova.Sad cu namerno sesti pored onog decka, zabole me.
Seli smo u neke fotelje za jedan od mnogih stolova u uglu kluba kafica, sta je vec.
Gadi mi se kada pomislim da sam okruzena budalama kao sto su oni.Ragovaraju nesto dok ja zurim u njega.Nekako je zabavno proucavati njegovo lice.Toliko je crta koje mi se gade.Uh.
Ne skidam pogleda sa njega, a on me gleda ispod oka.Kako je ovde dosadno....Naslonila sam laktove na kolena i sela kao da cekam nekog u bolnici.Zalosno.Sve oko mene je zalosno, sto ja automatski jedini opis za ovo mesto.
Cujem da nam se neko pridruzuje i ignorisem njegovu ruku koju mi je pruzio uz mali pozdrav.Vraca je iste sekunde kada konta da mu necu dati svoju i seda pored macke.Pitam se koji je od njih dvojice svinja.Neko mora biti, zar ne?
Odjednom, onaj decko sto je sedeo pored mene, skinuo mi je brzo kapuljacu sa glave, a ja sam pobesnela.Ustala sam i namestila pesnicu da ga udarim, a kada sam videla lice, stala sam skamenjena.

'H...Harry?'


Hey ljudi :)
-Znam da nastavak nije nesto narocito, ali vas je docekalo neko malo iznenadjenje na kraju.
-Nadam se da vam se svidja, jer se zaista trudim da bude sto bolja prica, ali izgleda nema nista od nje.Vec duze vreme sebe uverujem da ce vas biti, ali stojimo na istome.
-Ne zalim se i ne vredjam nijednu pricu, ali iskreno ima i gorih prica koje su citanije. :/ 
-Molim vas, ako vas ima, ako ne, recite barem jos nekome za ovu pricu, stalo mi je do nekog malog uspeha.
-Greske ima, zaobidjite ih, ako mozete i iskreno se izvinjavam zbog njih.
-Slede zanimljivosti i ocekujem vas iskreno :) 


DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now