CAT xx - chapter 13

106 9 2
                                    

Zayn's p.o.v.

Udarao sam je svuda po telu.Kako sme da mi dira stvari?Promatram je svuda, to je morala znati.Ona je samo jedno obicno deriste.Ne znam zasto sam je oteo.Nije ni za sta.
Izasao sam iz sobe iznerviran.Nema svrhe udarati je nesvesnu.Moram joj svaki udarac zadati da je boli.Da oseti to.neka ispasta tako.

******

Prevrcem se vec sat vremena.Da li sam smeo tako da je istucem?Nije znala.Nije znala moju porslost.Mozda nisam trebao bas toliko da je povredim.Mozda bi se izvinila, i ako to nije dovoljno.Ali...Njen glas je zvucao tako nevino.
Da li sam pogresio u vezi nje?Mozda joj je bilo dosadno.Mozda je htela da izadje odatle, pa je zalutala.Mozda nije htela to da uradi..........Ufff!
Nesto mi govori da sam uzasno pogresio.Sta ako joj se nesto desi?Sta ako sam joj slomio nesto?Ne!Ne sme joj se to desiti.Ne njoj!
Ustao sam, ali me nesto povuklo nazad.......Bice ona dobro.Necu otici kod nje.Sutra ujutru ce se sve srediti.Idem sada da spavam.Najzad da uhvatim neki san.Ako uspem.
*****

Delilah's p.o.v.

Otvaram oci i prvo sto osetim je bol.Ne umor, ne sunceve zrake.Bol.
Polako i jedba ustajem na noge.Ne mogu da izdrzim.Pala sam na kolena, jauknuvsi.Ne osecam ni noge ni ruke.Nema me.Kao da sam slomila svaku kosku tela.Zapravo, kao da mi je ON slomio.ALi.....Zasto me je tako napao?Da li sam uradila nesto gadno?Da li sam pogresila negde?Suze su mi krenule na oci.Ne smem da placem.Ja sam jaka.Ona mracna Delilah.Ne predajem se.Samo sad nisam u stnaju da se i pomerim.Ali sam sigurna da cu se osvetiti onome gadu.To obecavam.Kunem se!
Uhvatila sam kraj neke suknje i istrgla je odande.Pala je na pod, a ja sam je uzela.Makazama sam je pocela seci.Isekla sam je po sirini, nekoliko puta.Potrebno mi je nesto.Platno je bilo okej, mada ne bas NAJBOLJE.
Kraj jednog platna sam podelila na dba dela po vertikali i ostavila makaze.Zavila sam to platno oko ruke, a onda ona dva dela zavezala tako da mi ne spadne.Bolelo me je.Jos uvek me boli.Ali, osveticu se, to obecavam.
Kada sam zavila delove tela iz kojih je curela krv, ustala sam.Jedva, ali ipak hrabro.Otisla sam da sebi nadjem nesto za jelo.Ja mislim da znam put do kuhinje.Nesto kao.
Dok sam jela, smislila sam plan za osvetu.Ali, to je samo deo nje.Iskreno se nadam da ce uspeti.Moram mu se osvetiti.Sada je zelja za tim jos veca.Sada znam da nesto mogu sto ostali ne.Sada znam da sam jaca.

******

Nema ga.Najzad je otisao, saopsteci da ide na vazan sastanak.Sada mi je prilika.Brzim koracima sam otisla u njegovu sobu u slucaju da imam vremena ako slucajno ne bude dugo.Ovo mora uspeti.
Uzela sam neku sliku i pocela od nje.Bacila sam je dole.Bacila.Kao i on mene sto je bacakao dok me je prebijao na smrt.Slomila se cela, dok su komadici stakla iskocili iz nje.Potom sam uzela neku pepeljaru, pa jos nekoliko slika i sve stvari koje se mogu razbiti.Otvorila sam ormar i izbacala sve iz njega, uz to guzvajuci.Zatim sam otvorila i fioke, pa i iz njih sve dole istresla.
Pravim mu nered, to je ocigledno.I ako sam slaba, za osvetu uvek ima znage.
Kada sam istresla stvari iz jedne fioke, naisla sam na jednu slike.To je bila njegova slika.Strpala sam je u dzep i nastavila dalje.Sigurno ce mi trebati negde.Posteljinu sam svu razbacala, nista nije ostalo citavo i pospremljeno.Sve sto je bilo gore, na zemlji je, a sto je bilo celo, slomljeno je.Mislim da svaki kutak prsti od nereda.
Iz dzepa sam izvukla neki karmin koji sam nasla u onoj sobi kod tetke.Nisam ga stavljala, ali ce mi posluziti.Otisla sam do prozora i iscupala zavesu iz onih kopcica.
Otvorila sam karmin i na prozor napisala veliko 'MACKA xx'
Neuredno sma namazala svoje usne tim upadljivim crvenim karminom i ostavila dodatni poljubac na prozoru.To mu je namerno.Ustvari, sve je ovo namerno.
Sada je vreme da bezim.Brzo sam pogazila po onim stvarima i izasla iz sobe.Mogla sam primetiti slik koja je bila zakucana u zid pre toga, a sada je lezala razbijena na zemlji.Nasmejala sam se sebi u bradu i pocela da bezim.
Otisla sam u onu sobu gde su bile zenske stvari i uzela sekiru.Zaista mi nije jasno zasto se ovde cuvaju ovakve stvari.Otisla sam do onih vrata koja su bila zakljucana onaj put.Udarila sam nekoliko puta sekirom u njih i ona su se otvorila, ali ujedino i raspala.Tako da sam bukvalno izasla KROZ vrata, ne otvarajuci ih.
Pocela sam da bezim kuda god, samo sto dalje od te kuce.Ovo je suma, znam da cu se izgubiti, ali bolje mi je i s vukovima nego sa njim.Ubio bi me.Ali, sada cu ja pokazati tamniju stranu.

Zayn's p.o.v.

Da li sam pogresio u vezi nje?Da li sam joj trebao reci da mi je zao?Mozda sam ispao najveci nasilnik kada sam je tukao.Mozda me sada mrzi iz dna duse.
Covece, stvarno sam uprskao stvar!Uzeo sam kamencic koji se nalazio pored mene i bacio ga daleko u vodu.
To je bila velika greska.Nikada se nisam osecao kao sada.Mozda jedanput.Ali tada sam bio vezan za tu osobu.Sada sam je tek nasao.Samo je doveo ovde.Nisam ni pricao z njom kako treba.Samo je pretukao i sada me prokleto grize savest.A ona mi ne znaci nista u zivotu...mislim....slatka je.Ali to je sve zaista.
Prokletstvo!Kada se setim njenog glasa, kako me je molila da je prestanem tuci.Jos uvek me prati, jos uvek mi odzvanja u glavi.Dodjavola!
Za nekoliko minuta sam sevec nasao na putu do kuce.Vozio sam mnogo brzo mojim crnim autom.Nikada se nisam dvoumio za auta, ali kada sam kupovao presudio je Range Rover (znam, ne morate mi govoriti da je to Harryjev auto, ali zamislite Zayna kako ga vozi). A ferari je providan.Jednostavno nije auto za svakodnevnu upotrebu, a nisu me bas ni privlacila nikada tavka kola.
Zakocio sam kada se skripanje guma culo.Brzo sam izleteo i zalupio vratima.Moram nekako stvoriti normalan kontakt sa njom.Moram je polagano upoznati.
Pogledao sam u vrata i rasirio oci.Razvaljena su....da li je....DOSLI SU?Trazili su me?.....
Brzo sam usao u nadi da je nisu ukrali, u nadi da je ostala ovde.Ne smu je uzeti.Otrcao sam do sobe gde je ona bila, nema je.Pretrazio sam i kuhinju i onu sobu gde sam je tukao, nema je.A mozda ako.... mi opet ne pretresa sobuj.
Brzo sam potrcao ka svojoj sobi, a kada sam stigao, zenice su mi se stegle.Sta je ovo?!


Hey ljudi.Ima li vas? :) 
-Nadam se da vam se svidja nastavak i da ste raspolozeni da ga citate, jer ja trenutno patim za spotom, haha. :'( *-*
- Da, izvinite zbog greska na proslim (pa i na ovom) nastavcima, ne citam kada napisem, zato sto pisem odma drugi deo i nemam toliko vremena. Nadam se da ste razumeli greske i da nije bilo nekih vecih problema, iskreno izvinite.
- I da, ako vam se svidja prica, molimvas stisnite barem zvezdicu za mene, barem malo da me pogurate i ohrabrite. Cisto da ne mislim da sam neki ispad i da pisem za dzabe, hehe :) 
-Ajde, pa se cujemo u sledecem nastavku.

DElilah EPssy xx

Katy Cat ^  ^ ~Where stories live. Discover now