19. Škandál!

475 36 0
                                    


Na druhý deň som mala v práci peklo. Bolo zvláštne vrátiť sa do pracovného tempa po takom hektickom víkende. Ráno som sa zobudila do krutej reality a tou sú pracovné povinnosti. A tie sú, bohužiaľ, neodkladné.   

Nechápte ma však zle. Ja milujem svoju prácu. Baví ma. Jediný problém je, že neviem prestať myslieť na Yoongiho.            

Od našej pusy sa prakticky nič nezmenilo. Je to stále tam, kde to bolo aj predtým. Sem- tam sme sa objali, ale nevyzeral pri tom nejako nadšene. Je to asi takto lepšie. Musím mu skončiť motať hlavu. Vážim si ho viac, ako si myslí. Takto to bude pre neho najlepšie. Postupne sa vytratím z jeho života a tým mu urobím najväčšiu službu.

Ani neviem ako sa to celé stalo, ako sme sa zblížili a už vôbec vôbec neviem, čo cíti. A ani ja neviem, čo cítim. Som zmätená viac ako kedykoľvek predtým. To, že viem, že ho nemôžem mať, ma k nemu ťahá ešte viac.

Po obede som sedela vo svojej kancelárii a kontrolovala nejaké dokumenty. Sústredene som čítala dlhý monotónny text, keď v tom mi zavolal RM.

„Veronika, otvor si to," ozvalo sa z telefónu a do správy mi prišiel link na stránku.

Otvorila som ho na počítači. Vyskočila na mňa kórejská bulvárna stránka. Na začiatku bolo pár článkov, medzi ktorými bol aj nejaký o BTS.

„RM? Čo sa deje? Prečo si to mám pozrieť? Otvorila som si to, ale nič tam nevidím." Nechápavo som očami prezrela stránku a išla som ju zatvoriť.

„Nevidíš to? Skús to refreshnúť."

Klikla som na koliesko a čakala, kým sa mi opäť načíta stránka.

„Panebože!" skríkla som od vydesenia. „To čo má byť?" vyvalila som oči na display počítača a s hrôzou som klikla na článok, ktorý vybehol do stredu stránky.

Min Yoongi z BTS nezaháľal ani cez dovolenku. Po uliciach Soulu sa prechádzal s neznámou kráskou!

Pod skvostným nadpisom (nikdy som nečítala nič prízemnejšie), boli fotky mňa a Yoongiho, ako ideme nakupovať. Bolo tam všetko. Ako sme sedeli v aute, ako sme nakladali nákup a aj to, ako som sa pošmykla. Akoby nestačilo, že som sa pred ním cítila dosť trápne. Teraz o tom musí vedieť celý svet.

„RM my sme išli iba nakúpiť nejaké veci do obchodu..."

„Ja viem. Mne to nemusíš vysvetľovať. Ja som len chcel, aby si o tom vedela. Je z toho dosť veľký povyk. Možno ti bude niekto volať. Lepšie je, ak to budeš ignorovať. Je len otázkou času kedy zistia, kto si."

„Nebuď smiešny! Prečo by mali zistiť kto som. Nie je mi vidno do tváre. Nikto ma nespozná. Ale čo na to Suga? Hnevá sa?"

„Je v pohode. Od rána mu zvoní telefón, ale nikomu nezdvíha. Nemá dnes dobrú náladu."

„Ďakujem Namjoon, si milý, že si ma upozornil. Dávaj pozor na Yoongiho. Je zraniteľný."

*

Od toho momentu som sa nevedela na nič sústrediť. Zvonu som si prezrela všetky tie fotky. Bolo ich tam asi päť alebo šesť. Našťastie mi tam nikde nie je vidno do tváre.

Bolo mi to veľmi ľúto, hlavne kvôli Yoongimu. Nechcem, aby mal kvôli tomu problémy. Okrem toho, aj mňa by mohli kvôli tomu vyhodiť.

Sedela som v kancelárii a bezducho hľadela von presklenými oknami banky. V tom sa opäť ozvalo volanie mobilu.

Mathias

V hrdle sa mi urobila veľká guča. Bála som sa to zdvihnúť.

„Veronika, tomuto hovoríš byť nenápadná? Všetci hovoria len o tebe. Teda o dievčati, ktoré sa len tak prechádza po vonku s členom najznámejšej skupiny na svete..."

„Ja viem, pokašľala som to, ale ..."

„Internet sa zbláznil. Fotky, články, videá... všetci chcú vedieť, kto si a čo s ním robíš. Ale to nie je to najhoršie. Teraz je jasné, že ťa nájde."

„Neblázni, nenájde ma. Mám tam rúško. Zmenila som si vlasy. Nepodobám sa na seba, všetko bude v poriadku, sľubujem."

*Nasledujúca kapitola: 20. An another day another party*

Lights Of Seoul / BTS [YOONGIxGIRL] ✅Where stories live. Discover now